Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

bobbie

:o Wat heftige Caroline  :o en wat goed dat je zo snel gehandeld hebt en zo mondig was om een sneller werkend middel te vragen.

Pfffff ......... het geel, niet mis.

Gelukkig heb je het lek boven. Succes met alles.

Groetjes, Nel

Paula

Jezus Caroline, wat een ellende!
Gelukkig was je er op tijd bij en heb je Derrick kunnen redden.
Inderdaad, je bent er nog niet, maar een goed begin is het halve werk.
Heel veel beterschap voor Derrick!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

♪ Marlies

Jeetje, gelukkig ben je heel erg alert op je beestjes en was je er op tijd bij.

Hopelijk is hij zo weer de oude.

Moet je Damali ook niet kuren, omdat het toch een koppeltje is dat toch wel zit te kroelen en elkaar misschien ook wel voert.

Beterschap !!

carco

Die wordt ook mee gekuurd net als de rest van de volière.
Zij krijgt de ronizol door het water en als Derrick het ook binnenkrijgt is dat prima. Hij heeft gelukkig ook al gedronken.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Nou ja, er blijft je werkelijk ook niks bespaard ....  :-\

Arme Derrick, gelukkig was je er op tijd bij en lijkt hij er nu wel bovenop te komen.

Top dat je nu al een kropnaald in huis had  ;) en super knap van je dat je hem nu eindelijk een keer hebt gebruikt.  :)

Beterschap voor Derrick en ik duim dat de rest bespaard blijft.

Oh en dikke pluim voor Thian. EIndelijk zelfstandig .... gaat hij en zijn meisje nu snel de grote volière in??

Groetjessssssssss en sterkte voor jezelf met weer een tegenslag.

PS> hopelijk neemt Irene morgen die schreeuwlelijk mee  :P, doe je haar mijn groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Citaat van: Caroline op 14 september 2010, 21:57:10
Nou ja, er blijft je werkelijk ook niks bespaard ....  :-\

Arme Derrick, gelukkig was je er op tijd bij en lijkt hij er nu wel bovenop te komen.

Top dat je nu al een kropnaald in huis had  ;) en super knap van je dat je hem nu eindelijk een keer hebt gebruikt.  :)

Beterschap voor Derrick en ik duim dat de rest bespaard blijft.

Oh en dikke pluim voor Thian. EIndelijk zelfstandig .... gaat hij en zijn meisje nu snel de grote volière in??

Groetjessssssssss en sterkte voor jezelf met weer een tegenslag.

PS> hopelijk neemt Irene morgen die schreeuwlelijk mee  :P, doe je haar mijn groetjessssss

Een keer gebruikt? Wat dacht je van minimaal 7 dagen lang , 2 keer op een dag  ::)  :-X  :(
Ik was zeker blij dat ik de kropnaald in huis had in ieder geval  :-*

Thian en Paley zitten samen in de kweekkooi en blijven daar voorlopig lekker even zitten. Ze lijken nu al een koppel, maar je weet nooit. Daar komt nog bij dat zij niet behandeld hoeven te worden omdat ze met niemand van de volière in aanraking geweest zijn.
Fuller en Seema behandel ik wel mee.

Ik hoop/denk dat de andere het niet hebben, ben al bijna een week aan het behandelen nu, dus hadden ze wel iets zou het al aangeslagen moeten zijn. Het is 2 keer een week kuren. Nu een week, dan een week niet en dan weer een week.

En ik hoop ook dat de schreeuwlelijk morgen gaat verhuizen, met de avond staat hij al helemaal boven voor onze rust  :-[

Ik zal Irene de groetjes doen.

Caroline

;D ;D ;D Ik duim voor je.  ;)

En 7 dagen, zeker 2 x per dag .... wow, dat is al 14 x.  :P

Super!!  ;) ;D

Trusten voor straks.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

Tjonge, wat een toestand.
Hopelijk blijft het nu een stijgende lijn te volgen, en heb je straks weer een voliere vol vrolijke fluiters.

gr Esther

Hermien

Meissie, meissie, meissie, ik leeft echt met je mee. Wat een kl  :censuur jaar heb jij wat de vogels betreft. Ik had al iets van Kirsten begrepen en heb je nog geprobeerd telefonisch te bereiken om je een hart onder de riem te steken.....

Bij deze alsnog, heel veel sterkte. Hoop voor jou dat het nu eindelijk eens gedaan is met alle narigheid en er weer een uitmuntend kweekseizoen voor je aanbreekt!

Dikke knuf van mij en mijn 'Veertjes'.

:-*   :-*   :-*   :-*

ManjaV

Hey Caroline,

Ik kom even via je dagboekje een knuffeltje aan Derrick geven.  :-* :-* :-* :-*
Hoe gaat het met hem? Ik hoop dat hij weer opknapt...

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Het zit je niet mee zeg  :-\
Maar wat goed dat je zo snel in gegrepen hebt en in de gaten had dat er iets niet helemaal in orde was...

Ik ga zo even googlen wat het geel is..... I have no idee....

Het koppeltje Thian en Paley gaat zeker helemaal goed komen, als ze nu al zo lief voor elkaar zijn kan het alleen maar beter worden....

Fijne dag!!

Liefs Manon

Paula

@ Manon:
Enige tijd geleden heb ik hier op het forum een topic over 'het geel' aangemaakt. Kijk hier maar eens:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34554.msg647566.html#msg647566

Hoe is het nu met Derrick, Caroline?
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

Hoi,

nog bedankt voor vandaag

hopelijk komt het weer goed met D en gaat die weer aankomen en zelf goed eten en doen

en die kleine spook is echt wel een scheetje heerlijk ding...

ook al word jij er gek van  ;D ;D ;D

lieve zeurkouse is het  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Manon*

carco

Het lijkt stukje bij beetje beter te gaan met Derrick.
Ik heb vorige week nog wel dr. Bastiaanse benaderd met het oog op de medicijnen. Ik mag hier zeker 2 weken mee door gaan indien nodig.
Vooral met de avond vreet hij zich helemaal vol, maar helaas spuugt hij af en toe nog steeds.
Zaterdag toen ik naar Zwolle ging heb ik niet zo vroeg de pap gegeven,  maar pas toen ik terug kwam. In gewicht was hij toen toch weer terug gevallen en inderdaad weer iets gespuugd  :-\
Gisteren wilde hij graag vliegen wat al een stuk beter ging gelukkig.
De rest lijkt niets te hebben: ik heb degene die ik normaal kan pakken allemaal vast gehad en betast en ik voel geen magere vogels of zie vogels die niet eten.

Buiten heb ik de kweekkooi van Fuller en Seema schoongemaakt en Fuller eens goed bekeken ( of hij DP zou kunnen zijn)
In eerste instantie was hij vreselijk in de stress: ik zag op de foto's pas dat hij gewond was  :-[, maar hij heeft later toch heerlijk op mijn been zitten kroelen  :-*

Krijgt al een hele gele kop  :D

Seema kan ook zo lekker gillen, net of ze vermoord wordt ::)