Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Hè, getsie, krijg je toch kippevel van.

Leuke foto's van Beau & Spongebob.  :D (toch??)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een superleuke foto's! :D :D :D Wat lief dat Beau Spongebob kroelt! Jouw 'koppelkamer' lijkt heel goed te werken! Ik denk dat ze echt wel een koppeltje worden, als ze nu al aan het kroelen zijn? :D
De close-ups van Beau en Spongebob zijn ook heel lief.  :-* Ze kijken allebei heel tevreden. ;D

Inderdaad had je een voorgevoel over Charlie.  :-\ En het lijkt me erg moeilijk om nu dat ringetje met de post te hebben gekregen.
Hoe is het met Harry? Heeft Noo-Noo vandaag nog toenaderingspogingen gedaan? :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Caroline

Wat mooie foto's van Spongebob en Beau. Echt heel erg mooi.

Groetjes

mara

*Yvon

Hoi hoi

Tja,sommige voorgevoelens komen uit.  :-\

Wat leuk dat Spongy en Beau elkaar kroelen !!  ;D
Volgens mij gaat dat ook wel een echt koppeltje worden.

GroetjeS Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Het doet nog steeds veel pijn een volière te zien zonder Charlie en een doorgedraaide Harry erbij :'(
Gisteren heeft hij zijn spiegelbeeld tot vrouwtje verkozen. Achter de kooi van D en D hangt een spiegel. Hij heeft er echt werkelijk heel de dag voor gezeten: vleugels wijd en hij wilde er dwars doorheen. Dan weer een vlucht naar de volière en weer terug. Net of hij wilde dat dat spiegelbeeld hem volgde :-\
En wild dat hij is! Ik heb hem na dat we weer moesten gaan vangen toch maar geknipt, want dit is niet meer te doen. Alleen de buitenste 4 slagpennen heb ik iets geknipt, dus grote kans dat hij vandaag heel de kamer gewoon weer doorvliegt. Alleen even kijken hoe het met het opstappen gaat anders moet er nog 1 af.Liever niet , maar hij is zo uit zijn doen dat ik op het moment even niet weet wat te doen met hem.
Inmiddels gaan Hedwig èn Noo-Noo kippetje zitten voor hem en hoeft hij maar te kiezen.

Gisterenavond hoorde ik een bekend geluid en dacht ik dat Harry dat deed, maar die zat gewoon " rustig" in de kooi, kwam het uit de andere kooi :o Derrick en Damali zaten boven op elkaar ;D Het koppelen lijkt dus inderdaad ècht gelukt, alleen van elkaar kroelen hebben ze nog nooit gehoord.
En het was niet eenmalig want vanmorgen om half 8 deden ze het weer :o ;D
Op de bodem van de kooi. Ik hoop alleen wel dat ze nog even geen eitjes gaat leggen, want ze is nog steeds erg jong.

Boven wilt Spongebob steeds door Beau gekroeld worden: zo lief. Eerst zegt ze pieh en dan doet ze haar koppie helemaal tegen hem aan , waarop hij dus niet reageert, of haar wegpikt, of een hele harde kroel terug geeft :-\ Hij weet duidelijk niet wat hij moet doen. Heeft ook nog nooit met een valkje gekroeld. Als zij zo aan blijft dringen komt dat wel goed , denk ik, hoop ik. Ze zitten ieder geval stijf naast elkaar in de kooi.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hey Caroline,

Leuk zeg, van Derrick en Damali! Daar krijg je vast nog wel een nestje van. ;D Ik hoop dat zij idd nu nog geen eitjes gaat leggen, maar dat ze nog eventjes wacht. Wanneer is ze oud genoeg?
Je weet het he, ik houd mij aanbevolen voor een mannetje. ;) ;D

Wat lief dat Hedwig en Noo-Noo allebei kippetje zitten voor Harry!
Ik hoop echt dat hij voor een van de twee gaat, of misschien wel voor allebei?

Het spiegeltjeverhaal wordt nu een beetje een Mikki-verhaal.  ::) ;) Als ik jou was, zou ik de spiegel afdekken als Harry eruit is. Anders wordt 't echt net een Mikki-verhaal, dan wil hij niemand anders meer dan het spiegeltje! En dat zou jammer zijn nu twee popjes interesse hebben in Harry! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Wat een geweldig nieuws dat D&D en saampies doen.
Het zou toch wat wezen als ze het alleen deden.  :P ;D ;D
Alleen jammer dat ze nog wat te jong zijn voor een nestje.
Ben wel heel benieuwd naar hun jonkies.
En Harry die helemaal in de smaak vallen bij de dames.
Wie weet gaat hij toch nog voor 1 van die 2.
Zodra hij merkt dat hij niet op zijn spiegelbeeld kan kruipen.  ;D
Een zielig gezicht he ? als de 1 wil kroelen maar geen antwoord krijgt.  :-\ ;)

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Gaaf van D & D!!  :D

Pablo & Coco kroelden "vroeger" ook nooit, ook niet voor een "wip", pas nadat ze samen in het blok hebben gebroed op de eitjes zijn zijn ze elkaar gaan kroelen en doen nu elke dag niet anders.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

jolandaW

Ja en bij mij zit er een die kroelt met de een en wipt met de ander ???
Hij zit nu samen met die hij altijd kroelt in een voliere dus misschien dat hij nu met haar gaat wipwappen.
En misschien dan dit jaar toch jonkies voor mij hier wat ik hoop.

groetjes Jolanda

carco

Hoi

Vandaag ben ik gevolgd door Noo-Noo toen ik boven Simone haar kamer aan het doen was.Oké ze kwam wel op het geluid van de cathi's af, maar toch. Ze heeft heerlijk ( en vrijwillig) bij me op mijn schouder gezeten en zat er heel relaxed :D

Derrick en Damali lijken erg veel op Harry en Charlie in het begin. Overal gaatjes zoeken, over de grond lopen en dat soort dingen. Wel heel erg leuk om te zien. Damali komt nog steeds niet uit haarzelf naar me toe, maar is wel heel erg lief :-*
Derrick heeft het vandaag maar met het deurtje van de kooi gedaan ipv met Damali: volgens mij had ze geen zin :P :-X 8)

Harry wordt ik nog steeds tureluurs van, ik heb hem nu net uit de kooi gehaald en bij me gezet, waar hij op mijn schouder soms flink zit te blazen.Vooral met de avond is hij megadruk en alleen stil als ik hem kroel :-\
Hij reageert dus echt niet op Noo-Noo en Hedwig die inmiddels staart aan staart kippetje zitten voor hem.
Ik denk dus inderdaad dat er nog een popje bij moet komen, al is het maar voor de rust in huis ::)
Wel jammer voor de andere vrijgezelle dames want ergens had ik gehoopt dat Harry voor een ander zou vallen en ik er dus nog een man bij kon nemen. Vooralsnog ziet dat er niet naar uit dus.

*Yvon

Hoi hoi

Derrick doet het dus weer alleen ?  :o  ;D
Maar hebben ze nou wel meer dan 1X gewipwapt ?
En die Harry....2 vrouwen tot zijn beschikking en hij negeert ze gewoon.  :-\
Nou wil je wel een ander popje erbij nemen,maar wat nou als hij die ook niet ziet zitten?

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Citaat van: Yvon en Rene op 28 februari 2007, 23:10:37
Hoi hoi

Derrick doet het dus weer alleen ?  :o  ;D
Maar hebben ze nou wel meer dan 1X gewipwapt ?

Jawel hoor, minstens 3 keer :P
En die Harry....2 vrouwen tot zijn beschikking en hij negeert ze gewoon.  :-\
Nou wil je wel een ander popje erbij nemen,maar wat nou als hij die ook niet ziet zitten?

Dan duw ik hem er gewoon boven op :P

Groetjes Yvon

*Yvon

Kan je hem dan niet beter gelijk op 1 van de 2 douwen.  :P ;D
Kan je daarna een mooie man bijnemen.  ;)

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Zit wel wat in ja ;D 8)
Als ik nu nog een kamertje overhad waar ik hem apart kon zetten ::) :-X
Maar het lijkt toch de kleur te zijn ben ik bang :-\