Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Gerda

marilyn

imv

Hoi Caroline,

Groetjes,
Irene

ps.. in jouw dagboek de primeur:

Uiteraard zit onze Ed heel nieuwsgierig op het randje ;D

Kirsten

Hoi Caroline,

Wat een mooie primeur zeg,. :D
Daar ben jij vast happy mee :D

Balen dat Derrick het niet echt leert, tegen het raam vliegen vind ik toch altijd erg schrikken. Hier hebben ze niet echt de mogelijkheid gelukkig. Wel vind ik het altijd erg schrikken soms als de jongen voor het eerst door de kamer vliegen. Ze stuntelen dan nog zo en hou dan m'n hart vast.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

angelina

Hoi Caroline,,

Hele fijne feestdagen en een goed gezond en voorspoedig 2006 toegewenst.
Voor jou en de rest van de familie.

Greetz Angelique en de kippekoppies

Love birdies

valkchico

hallo Caroline,

en verlate kerstwens voor jou en het thuisfront!!!!

gr Esther :-[

carco

Hoi

Wat vandaag een fijne en gezellige dag moest worden werd een kerstdag met een zwart randje.
We zouden met de familie (mijn ouders, mijn zus, zwager, haar 2 kinderen en wij) naar het kerstcircus in Ahoy gaan vandaag en gezellig daarna gaan gourmetten.
Gaat vanmorgen de telefoon.
Mijn moeder: ze belde af omdat mijn tante ( de zus van mijn vader) vanmorgen is overleden :'( :'(
Dit is best een triest verhaal, want ze mankeerde eigenlijk lichamelijk niets, maar zat geestelijk al een poosje in de knel.
Toevallig zei mijn vader vorige week nog dat het niet goed met haar ging.
Ze had al een poosje kalmerende middelen waar ze inmiddels verslaafd aan was geworden.Dit ging zover dat haar dochter(mijn nicht dus) deze pillen in beheer had.
Maar helaas is ze er ook nog bij gaan drinken en raakte hierdoor steeds meer de kluts kwijt.
Ze viel steeds, at niet meer en riep zelf dat ze alleen maar wilde slapen en naar de eeuwigheid ging.
Nu had ze al enige hulp die er toevallig vanmorgen niet was.
In ieder geval was haar schoonzoon vanmorgen wezen kijken en trof haar weer op de grond aan en heeft de huisarts gebeld, die dus zei niet binnen 2 uur te kunnen komen.
Toen hij er eenmaal was vond hij het niet ernstig genoeg om haar op te laten nemen. Ja en nu is ze dus overleden!!
Hoe triest en wat er nu precies gebeurd is?
Of ze een overdosis heeft gehad? Of iets anders?Zelf beweerde ze kanker te hebben, maar dat is iets waar je dus niet achter komt zonder sectie te laten doen.
Mijn vader zit er heel erg mee, ze belden nl. de laatste weken een paar keer op een dag om haar een hart onder de riem te steken en juist deze week hadden ze geen contact gehad.Hij voelt zich nu nog schuldig ook!
Ik heb hem al gezegd dat hij daar toch echt niets aan kon doen want anders had je 24 uur per dag bij haar moeten zitten en haar dochter woont 2 straten verder en kon ook niets voorkomen.
Daar komt ook nog bij , denk ik, dat mijn vader een groninger is en al zijn familie daar nog woont behalve die ene zus die dus ook bij hun in de buurt woont (zij was ook al een aantal jaren weduwe)
We hebben mijn vader toch zo ver gekregen dat hij mee ging naar het circus, je kan toch niets meer aan de situatie veranderen. Maar echt genieten kon hij natuurlijk niet.
Daarna is hij nog even langs geweest ( ze ligt thuis opgebaard tot de begrafenis) en toen hij terugkwam was hij echt wel even kapot.
Ook ging het gourmetten door, maar dit was niet zoals het hoort te zijn natuurlijk.
Bah nu heeft hij een broer die op 48- jarige leeftijd is overleden die op 1 januari jarig zou zijn, en een zus die op 26 december overlijdt.
Dit zullen dus altijd dagen zijn met een dubbele betekenis.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Roosje

He verdomme, wat een rotdag :( En wat slordig van die arts! Maar daar moet je maar niet teveel over nadenken, want terugdraaien kan je het niet. Inderdaad een hele trieste situatie :-\ En wat zielig voor je vader. Nou, sterkte voor jullie allemaal, is het enige wat ik kan zeggen eigenlijk. Het is gewoon k*t :(

angelina

Jeetje wat een verhaal.
Kan me voorstellen dat je vader stuk zit.
Heel erg veel sterkte de aankomende tijd.
En wel goed dat jullie toch nog wat ondernomen hebben want thuis ztil zitten schiet ook niks op en maakt de domper alleen maar groter.

Greetz,
Angelique en de kippekoppies

Ps: zou je in mijn dagboek de naam van het voer neer willen zetten dat Kiko bij jou at.?

Love birdies

Caroline

Hoi Caroline,

Wat een rotdag om een naaste te verliezen.

Misschien dat je tante nu de rust heeft gevonden die ze hier niet meer kon vinden, maar het verdriet wat ze achter laat zal er niet minder om zijn.

In ieder geval gecondoleerd met het overlijden van je tante.

En heel veel sterkte voor de komende dagen, voor jou en de rest van je familie, in het bijzonder voor je vader.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ik had je nog niet bedankt voor je leuke kerstkaartje! :-[ :-[ :-[ Was ook veel te druk met al dat gedoe :-\

Maar bij deze :)

Hoe gaat het bij jullie?

marilyn

hoikes caroline

wat een trieste dag voor jou en je familie zeg  :-\ dat zet een serieuze domper op de feestdagen en elk jaar zullen voor je vader minder goede herinneringen terug komen bij de feestdagen , maar het is gebeurt en de klok kun je niet terug draaien ook heeft het geen zin dat je vader schuldgevoelens heeft hij kon er echt niets aan doen. de dokter moest beter geweten hebben !!! en dan nog kennelijk wou ze gaan en zou ze toch een moment gevonden hebben waar ze kon gaan.
in elk geval ik leef met jullie mee en ik hoop dat jullie toch nog een heel klein beetje zullen kunnen genieten van de feestdagen maar ik kan jullie best begrijpen als dat niet zo is .

veel sterkte in deze droeve dagen

groetjes marilyn

es

Hi Caroline,
Gecondoleerd met het overlijden van je Tante. :'( he wat een trieste periode is dit nu voor jullie.
Ik hoop dat het een beetje gaat met jullie en met je vader, in ieder geval heel veel sterkte voor de komende periode, en ik denk aan jullie.
Gr.Es :-*

imv

Hoi Caroline,
Gatsie, wat een verhaal! Had me gewoon ff gebeld (die notificatie  :censuur )
Gecondoleerd en veel, heel veel sterkte!
Ook uiteraard voor je ouders.

Ik spreek je gauw
Groetjes,
Irene

angelina

Hoi Caroline,

Zijn jullie ondanks het overlijden toch nog een beetje die dagen doorgekomen?
Ik hoop dat jullie er toch nog wat van hebben kunnen maken.

Met kiko gaat het heel goed. Meneer vind douchen tegenwoordig ook heel erg lekker.
Foto's staan in mijn verhaal.

Greetz, Angelique ;)

Love birdies