Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon


JOEHOEEEEEE !!!!

We weten dat je thuis bent.  :P
Kom maar op met je update !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*


ManjaV

Hey Carcoline,

Nu je het bij deze officieel hebt vermeld, een officiële felicitatie in je dagboekje! :D Gefeliciteerd met je twee donsjes! :D :D :D :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline



2 witte donsjes!!!!

Gefeliciteerd!!!

Ik ga heel voor je ....






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

En hoe gaat het hier met de witte donsjes ??
En hoe was je vakantie??
Vertelllllllll  !!!¡¡¡¡  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Nou, je bent niet spraakzaam!

Nog en beetje moe??

Wij zijn nieuwsgierig.  ;)

Alles is toch wel goed??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Nog moe? Wèèr moe zal je bedoelen :P
We zijn zaterdag eind van de middag thuisgekomen en hebben 'savonds Brutus opgehaald bij mijn moeder die het heel erg naar zijn zin heeft gehad.
Gisteren aan het begin van de middag naar mijn schoonmoeder geweest en daarna naar de buren waar we ook met elkaar gegeten hebben.
Tussendoor de vakantiespullen nog wegwerken.
Vandaag boodschappen gedaan en helaas dachten daar meer over:niet normaal meer hoe druk het was :o
Dus nu ben ik weer aan vakantie toe ;D

Maar die 2 weken zijn omgevlogen!
We hebben het goed naar ons zin gehad al hoewel de camping en de omgeving ons wel tegenviel.
Er waren wel mooie steden, maar de boulevards zoals wij die gewend zijn kennen ze daar niet. Je had strand, daartussen duinen en verder niets op het strand .
1 Keer hebben we een leuk toeristisch plaatsje aan het strand gevonden bij toeval.
We wilden met de auto naar Elba toe en stonden al bij de pont toen we hoorden dat dat met 5 personen en de auto maar liefst € 173,00 zou kosten :o :o :o
Dat hebben we dus maar niet gedaan en zijn we op de bonefooi verder naar het zuiden gereden, waar we een heel gezellig stadje tegenkwamen.
Verder zijn we natuurlijk in Pisa geweest, in Sienna en nog wat andere plaatsen.




Pisa




Sienna, waar je het zand ziet werden paardenraces gehouden 2 maal per jaar.




Rocco da San Sylvestro: met de trein door de kolenmijnen heen en daarna deze ruïne beklommen waar de mijnwerkers vroeger woonden. Een hele klim, maar een fantastisch mooi uitzicht.





In een pretpark werd een show schoonduiken gegeven. heel mooi .Op de 2e foto kan je hoog in de lucht iemand van een grote hoogte zien springen.


Af en toe met mijn mobiel even op de site gekeken en van sommige dagboeken ben ik dus op de hoogte gebleven :D

Donderdag is hier het eerste donsje geboren en zaterdag de 2e.
2 Bonte witmaskertjes. Ik hoop zo dat het goed gaat. 'Morgens als ik me bed uitkom doe ik dat met lood in mijn schoenen.
Het lijkt wel anders dan de vorige keer moet ik zeggen. D en D eten zichzelf de blubbers: ze zien er niet uit en hebben zelf hele dikke kroppen. De kleintjes heb ik gisteren gewogen en waren vanmorgen al aangekomen. Het ziet er goed uit, maar toch zou ik blij zijn als we een weekje verder zijn en ik wat meer zekerheid heb.

Vandaag Hedwig voor het eerst gesproeid tegen de schimmelinfectie: ach ze zag/ziet er niet uit en ze heeft lekker in een handdoek gewikkeld bij me gezeten.

Beau en Spongebob zijn vandaag de volière ingegaan. Ze hebben eerst losgevlogen waarbij Beau Spongebob op de voet volgde :)
Maar nu in de kooi, weet ik het niet hoor. Beau probeert steeds bij haar te zitten, maar ze ontwijkt hem toch ook. En Beau zag ik met zijn koppie naar beneden bij Noo-Noo zitten. Dus of het koppelen gelukt is ??? Beau is (tot nu toe dan) in ieder geval wel een stuk rustiger geworden.

Harry en Chinta heb ik gisterenavond boven gezet.
Vandaag voor het eerst zijn ze er boven uitgeweest en heb ik ze eerst eens gewogen. Nu weet ik niet wat ze gegeten hebben in de  vakantie maar Chinta woog 110 gram en Harry 107 :o :o
Chinta kon dus echt niet vliegen.
Af en toe hoor je een hoop gegil van boven, maar dat zal vast wel minder worden denk ik ;)

Met de  rest van de beesten is ook alles goed gegaan.

Oh ja : er is nog een muis gevangen :P
Inderdaad maar 1 en al snel nadat we wegwaren. Ik weet inmiddels ook waar hij bivakkeerde. In de tvkast!!!
Ik deed deze gisteren open om hem uit te stoffen ligt hij helemaal vol met bleesjes van vogelzaadjes :o :o
Ik uitgeveegd zaten er allemaal muizenpoepjes in,blh...
Mijn moeder had ook nog een mooi verhaal. Die woont in een flat 2 hoog en ook die heeft muizen op het balkon.
Ze had het al wel eens verteld dat toen er een mezenbol hing mijn vader een muis naar beneden had geslagen van die bol af :D En dit achteraf toch nog zielig vond ook 8)
Nu zat ze van de week op de bank en zag dus wèèr een muis op het balkon lopen terwijl er niet eens een vetbol hing :-X
Zij met Brutus naar buiten, die natuurlijk niets deed ::) Ze zag hem zo ergens in een gat in de muur schieten. Niet te hopen dat ze ze ook binnen krijgt.

Update zo lang genoeg ??? :-X :-[

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mara

Hoi Carco

De update is lang genoeg, hele mooie foto's en welkom terug van vakantie.

Je hebt genoten en dat is het belangrijkste. En ik geloof graag dat je alweer toe bent aan vakantie.

Mara

Caroline

Missie volbracht hoor,  ;) ;D leuke update en gave foto´s!!   :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Heeej,

Wel een leuke thuiskomst met donsjes in een blok. :D
Hopelijk groeien ze op tot mooie bonte witmaskers.

groetjes Esther

Anke

Hoi Caroline,
Kijk dat was nou de update waar we op zaten te wachten.
Mooie foto's hoor van je vakantie.
Leuk dat het zo goed gaat met de donsjes :)
Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Hehe,eindelijk !!  :P ;D
Nu zijn we weer helemaal op de hoogte.  :D
Die ene die naar beneden springt is vast Jeroen of Hans.  ;D ;D

Nestcontroles blijf ik ook eng vinden hoor.  :-[
Zo kan het goed gaan en zo ligt er eentje dood.  :-\

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

margreet

hallo Caroline,

Welkom back, alles draait gelijk weer op volle toeren, ja dat gaat zo in een huishouden.
Leuk je 2 witte bontjes, hoop voor je dat het goed gaat.

groetjes Margreet