Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

imv

Jeetje wat een stelletje h*fters  :censuur :censuur

Wat erg zeg! Hoe is het mogelijk!
Dit moet echt een geplande actie zijn geweest, want als je bij jullie niet voor de deur komt kun je nergens zien dat die quad daar staat.

Bah! Wat een baaldag!
Ik vind het vooral héél erg voor Jeroen.

groetjes,
Irene

carco

Ze zijn er lopoend mee weggegaan zag Hans net : ze zijn het spoor verder aan het volgen. Er liggen overal coniferentakken en een paar straten verderop ziet hij dat hij ws. gestart is. Ze zijn nu met de fiets erachter aan: wie weet staat hij nog ergens in de struiken om opgehaald te worden of zo. Je weet nooit :-\
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hè gadver, wat een kl.testreek!!  >:( :censuur

Hopelijk vinden jullie hem snel terug.

Ook sh.t dat ze je hele heg hebben gesloopt,  >:( voordatdat weer is aangegroeid en je er niks meer van ziet.  :-\

Sterkte/succes!!

PS. Calimero is dus eigen kweek van je, aha.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

jonge jonge
T schijnt nogal moeilijk te zijn om met je poten van andersmans spullen af te blijven! >:( >:( >:(
Ik hoop voor je dat je hem onbeschadigd terug vind!
groetjes saar :-*

Mara

Hey Caroline,

Het is toch wel verschrikkelijk dat sommige mensen niet van andermans spul af kunnen blijven, echt gewoon belachelijk. Waar moet het toch heen met deze wereld?

Succes ermee, ik hoop dat jullie de quad terugvinden.

Groetjes

Mara

carco

Waarschijnlijk zweeft de quad in de bekendste buurt hier rond
( die dus heel erg slecht bekend staat)
Hans en Jeroen zijn erachter gekomen dmv de banden sporen te volgen dat ze er vannacht mee in het park hebben gecrosst >:(
En in dè wijk zijn de sporen opgehouden omdat je dan ook op de verharde weg zit.
Hans is naar het politiebureau geweest ook met de vraag of er vannacht iemand is aangehouden met de quad
(je mag er helemaal niet mee rijden op de weg met deze) maar dat mogen ze niet zeggen. Er moet eerst aangifte gedaan worden, en dat kan ,fijn, morgenavond om 7 uur. Hoe verzinnen ze het!!
Het lijkt er nu op dat ze die quad gewoon in de achtertuin neerzetten en hem voor eigen gebruik houden :-\
Balen: ik hoop ook dat we hem , en dan nog onbeschadigd ook, terug vinden. Ik denk alleen niet dat de kans groot is.
Jeroen kijkt heel de dag al op marktplaats of hij hem ziet staan, maar ik denk niet dat ze zo gek zijn om dat ding de eerste beste dag al aan te bieden.

Caroline

Schoften!!!!

En morgen aangiften doen,  >:( :-\ belachelijk!!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Wat is dat nou weer voor een krom iets?!
sjonge jonge jonge.. Typisch weer iets voor nl...
Echt belachelijk dat je morgenavond pas geholpen word! :(
groetjes Saar :-*

Inger m

Hoi Caro,
Vervelend van de quad, maar hou hoop. Onlangs zijn er twee trekkers gestolen bij het HSL werk in Hoogmade. Terwijl iedereen dacht dat die allang in het buitenland zaten, zag een loonwerker twee dagen later de trekkers in Boskoop rijden. Alle collega's (iedereen hier was op de hoogte van de diefstal) werden opgetrommeld en de trekkers zijn terug (dieven ervandoor). Hou dus ogen en oren open. Ik hoop dat je de quad terugvindt!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje wat  :censuur voor Jeroen zeg.
Ook voor jullie natuurlijk.
Hou je spullen maar in de gaten,ze zijn gewoon aan het zoeken hier in de buurten.
Verleden week is hier in de straat 's avonds een gewoon snorbrommertje gejat.  >:(
Maar dat je tegenwoordig afspraak moet maken voor aangifte wist ik al.
Ik kon een paar jaar geleden pas na een week aangifte doen van een tasjesroof pas doen.
Hopelijk krijgen jullie hem wel heel trug.
En dan maar een flinke alarm erop zetten.

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

We zijn door de buren (van aardig wat huizen verder op) gebeld met de mededeling dat zij en haar dochter een quad hebben zien rijden in de buurt: ze hebben direkt de politie opgebeld. Het moet hem haast wel zijn want we weten verder niemand in de buurt die zo'n ding heeft en dan helemaal niet om er mee op straat te gaan rijden. Er zaten een paar jongens op. Wij op onze beurt de politie weer gebeld, maar weer hetzelfde verhaal natuurlijk dat ze daar niets over mogen zeggen. Ergens wel logisch natuurlijk. Maar mocht het zo zijn dat deze jongens zijn opgepakt en de quad in beslag is genomen, wat voor 100 % gebeurd als ze er mee aangehouden zijn , en komt Hans aangifte doen morgen en het blijkt onze quad te zijn dan krijgen we hem gelijk weer terug. Nu maar duimen dan, maar hij lijkt inderdaad nog in de buurt te zijn.
Het is toch te gek voor woorden om een afspraak te moeten maken voor aangifte! En een week voor een tasjesroof :o De dief komt er dan goed mee weg.

Harry en Charlie zitten apart en hebben het broedblok al verkend. Harry zit er steeds in te timmeren ;D In eerste instantie waren ze erg onrustig, maar Harry zat er toch al zeer snel in.

Ik heb de Quiko pallets die ik besteld heb gisteren via internet vandaag al binnen gehad en ze hebben er allemaal al van gesmuld :D

Hedwig lijkt steeds meer naar me toe te trekken:vandaag kwam ze ook weer bij me zitten (zonder dat er een ander haar was voorgegaan) en ging zelfs met me mee naar boven, hetgeen normaal alleen Harry en Charlie doen. Ze blijft alleen een hoofdzitter, want zodra ik haar op mijn schouder wil zetten vliegt ze weg :-\

Boven zijn Damali en Derrick vreselijk in de rui en vooral achter hun kuifje zien ze er niet uit met allemaal nieuwe puntjes op de kop. Ik kwam er vanavond achter dat Derrick het heerlijk vind als je zachtjes langs de nieuwe , harde, veertjes aait en  blaast: hij was zó lief vandaag :-*,
En bij Damali heb ik even geholpen de hulsjes van haar kuifje te halen.

ManjaV

Hoi Caroline,

Nou dat is hopelijk goed nieuws, misschien is het jullie quad en kan je hem binnenkort gaan ophalen!

Wat grappig dat Harry in het broedblok zit te tikken ;D dat is al zo een grappig geluid en helemaal als je het vanuit zo een broedblok hoort komen. ;D ;D Maar zo te horen is het broedblok dus wel naar zijn zin en probeert hij Charlie ook te lokken.
Spannend hoor!

Wat leuk dat Hedwig ook meer naar je toekomt!
En Derrick is zo te horen ook weer lief. ;)

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Hoi

Volgens mij gaat het weer stormen: wat waren de valken lekker druk vandaag zeg!!
Ik geloof dat Beau nu pas in de gaten heeft dat Harry en Charlie apart zitten,die bleef roepen :( Ik heb hem er vanavond even uitgehaald. Ik weet dat ik negatief gedrag niet mag ''belonen'' maar anders had ik echt een doek over de kooi gegooid en vond dat ook weer niet nodig voor de anderen. Volgens mij was hij daarna wel onder de indruk, want toen was hij eindelijk stil :D
Harry heeft het blok goedgekeurd geloof ik, want vanavond vond de eerste wip in de nieuwe kooi plaats.
Beau liet toen nog even horen dat hij er ook was, maar oké.

Vanavond aangifte gedaan van de quad die dus niet gevonden is. Ik dacht het al dat de buurvrouw ongelijk had, want gisteren kwam ze nog even naar me toe en had het over een gele, terwijl hij zwart is.
De foto's zitten in het systeem van de politie en ze kijken er naar uit.
Terwijl ik dit typ wordt Hans gebeld door een bekende dat hij achter 2 jongens aanzit die op een zwarte quad rijden. Hans is er nu achter aan.
Ben heel benieuwd.
Jullie horen nog van me.

Caroline

Wow, spannend daar!!

Is Hans nog niet terug??

Oh, ik zie dat hij pas een kwartier weg is.  ::)

Ik duim voor jullie.

Groetjes!!

PS. heel veel geluk deze keer met C & H.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Ik hoor hier nog geen gierende banden.  ;D
Maar ik hoop wel dat die quad dalijk gewoon wel weer bij jullie staat.
Ben heel benieuwd !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >