9 augustus 2025, 16:02:27

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Het lijkt wel een wild west ::)
Het blijkt dus zo te zijn dat Hans vandaag aan degene die hem net belde de foto's had laten zien van de quad.
Nu wil het toeval dat deze man sigaretten ging halen bij een benzinepomp en 2 gasten (een nederlander en een marokkaan) met de quad zag tanken. Toen hij er met zijn mobiel een foto van wilde maken gingen ze er als een speer vandoor.
Hij heeft toen direkt de politie gewaarschuwd, en deze man en Hans hebben samen de buurt uitgekamd zonder succes natuurlijk.
Het blijkt dat ze videobeelden maken bij het tankstation. Morgen komt er een rechercheur langs om de beelden te bekijken, en dan horen we verder (hoop ik)
Dus terug hebben we hem niet, maar hij lijkt toch wel in de buurt te zijn nog.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Spannend !!!
Nou maar hopen dat ze die gasten te pakken krijgen.
Tanken zullen ze nu wel niet meer snel doen.

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Wauw héé,
Daar word je toch alleen nog maar bozer van, als hij gewoon nog in de buurt rondrijdt... grr  >:(
Ergens wel gelukkig als het zo zou zijn, maar de brutaliteit..  >:( >:(

Ennehh.. over Beau.. hem uit de kooi halen omdat hij zo gilt.. lijkt me helemaal niet onverstandig, hoor! Dit is ook een vorm van afleiding toch? Ik heb bij Hooi geleerd dat je ongewenst gedrag niet moet negeren,maar de vogel moet afleiden met iets waardoor hij weer gewenst gedrag vertoont  :D

Ik ben heel benieuwd wat H&C er dit keer van gaan brouwen..

ik hoor je snel
groetjes,
Irene

Mariska

Hoi Caroline,

Ik las gisteravond je verhaal over de quad >:( >:( >:(
Wat een brutaliteit zeg.
En dan nog in de buurt rondrijden ook :o
Dat geeft wel aan dat ze overal maling aan hebben.

Het lijkt me zo frustrerend als je weet dat hij dichtbij is, maar je kunt hem niet vinden :-\

Hopelijk vind de rechercheur iets op de banden waar hij wat mee kan ;)

Ik zal voor jullie duimen!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi

Vanavond gaat de rechercheur pas de banden bekijken met de manager van het tankstation, dus we weten nog niets :-\

Het was vandaag een ''gezellige'' herrie in huis zeg ::) Toen Yvon met Dilana op visite kwam hadden we bijna een microfoon nodig voor het gefluit van Beau en het geroep van Hedwig :-\
Maar toen Yvon weg was had ik er ineens 2 geiten bij:jeetje die meiden konden er ook van van zeg :o ;D :P

Vanavond ging het treden met Harry en Charlie niet zo goed geloof ik: Charlie was steeds aan het krijsen en dan droop Harry af, maar toen het uiteindelijk wel lukte bleven ze ook bezig 8)

imv

herrie?? Daar heb ik nóóóit last van  8)  ;D

Joepie en Coen doen het nog steeds in het voerbakje  :-[

groetjes,
Irene

carco

Die kleine voerbakjes kan ik wel gebruiken voor mijn kleine kooitjes :P

Je had je vast thuisgevoeld hier vandaag 8)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nou die herrie vond ik nog wel meevallen hoor.  ;D
Meiden rustig,mevr. van konijnen-observatie kwam ook geen geluid uit en de valkjes vielen ook wel mee.
Volgens mij wint die van Irene!!  ;D
Tja,dat die geiten na mijn vertrek tekeer gaan kan ik ook niks aan doen.  :-\
Volgende keer de geiten in de tuin zetten met een beetje gras.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

imv

*Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Ze hebben de banden dus vrijdagavond niet nagekeken >:(
En gisteren stond er een meisje dat niet wist hoe het werkt :(
Dus dat wordt weer wachten tot ze iets weten, en de quad is straks dan natuurlijk helemaal spoorloos ::)

Het zal niet lang meer duren voor we hier een ei hebben. Charlie zit steeds in het broedblok, nu hoop ik dat ze wel even wacht tot het goede blok binnen is anders gaan ze straks met omwisselen niet meer terug :-\

Het zou me ook niet verbazen als er straks ineens een ei van Hedwig ligt: die is voor zichzelf een nestje aan het maken onder in de volière: mafkees.

En een herrie bij tijd en wijle!! Beau wilt nog steeds achter Charlie aan en die vind het dus maar niets dat zij apart zit uit zicht. Ja en zie je haar niet dan ga je toch gewoon roepen ::)

Ook kwam ik erachter dat niet Hedwig maar Harry zo zat te roepen van de week : het lijkt wel een pop, zo kan die tekeer gaan zeg.

Vandaag gezellig weer met alle vogels (nou ja behalve Derrick en Damali natuurlijk) op de bank gezeten, waar Harry de neus van Brutus weer aan het bijwerken was :-\ Arme Brutus volgens mij is hij best hardsnavelig.

imv

Gezellig met de hele familie op de bank  ;D
Het is alweer duidelijk dat de politie echt niet je grootste vriend is  >:( Ze zullen zeker belangrijkere dingen te doen hebben.. ehh.. bekeuringen uitschrijven? dat brengt tenminste geld in het laadje??
Echt hoor, als je ze nodig hebt dan lopen ze niet hard.

Hier zit Eddie lekker in zijn speelboom te kletsen.
De rest zit zich stierlijk te vervelen. bleh! Ken je dat?
"ik verveeeeel me zo, ik weet eccchhht niet wat ik moet doen, hoor!"
en dan zeg ik: "verveel je je? o, dat hoeft niet, leef je maar eens lekker uit in je kamer, dan ben je een heeeele tijd zoet".

Mooi niet, he?! Nee, dan weten ze ineens wel iets anders te doen  >:(

Maar goed dat het al bijna etenstijd is. Van mij mogen ze de zondagen ofschaffen  :(

groetjes,
IRENE

Saar

Hoi
weet je al iets meer van je quad?
groetjes Saar :-*

carco

Hallo

Van de quad nog niets gehoord, en het erge is dat een andere kennis met een motor hem ook haast zeker heeft zien rijden: zo frustrerend >:(

Vandaag was het gezellig beneden :D Simone had de cathi's mee genomen en normaal zet ze ze bij haar in haar nek en blijven ze netjes ziten. Nu had ze ze op de volière gezet en Kalinda vloog eerst naar Simone en later naar mij :D
Even later vond Nerissa de volière wel heel erg interessant (nadat ze eerst met Beau had zitten bekvechten) en ging die maar eens verkennen. Mm..lekker eten daar zeg, knap als je me hier nog uit krijgt heeft ze gedacht.
Kalinda er dus ook maar even bij gezet kijken wat die deed: nu samen in bad gaan was wel lekker :)
Kalinda kwam er zelf weer uit, maar Nerissa heb ik er dus uit moeten vissen want toen ik de rest van de valken eindelijk  in de kooi had zitten zat zij er ook nog in 8)

Charlie ging vanmiddag uit zichzelf de broedkooi in en Harry volgde meteen. Dat zal niet lang meer duren bij hun, alleen is het goede maat blok nog niet klaar >:( De kooi is heel mooi gemaakt, maar de snelheid waarmee het gebeurt is huilen met de pet op. Hij zou hem het weekend afmaken, maar nee hoor nog geen tijd gehad :( Ik hoop dat we het nog gaan redden voor ei nummer 1 er is.

Boven zijn de 2 zó lief :-* Ik hoop dat Derrick nu ook een poosje zo blijft.(Harry was vandaag mijn oor weer aan het piercen :'( )

Ik heb me op het moment voorgenomen om als Derrick en Damali (in het voorjaar zo'n beetje) naar beneden komen gelijk hun plek te verruilen voor Beau en Spongebob: ik wil het toch gaan proberen die 2 samen. Ik heb hier verdikkeme 3 broedse poppen en Beau kijkt alleen maar naar Charlie. Bij Spongebob probeert hij wel een kroel te halen, maar nog steeds niets :-\ En misschien worden ze, en dan met name Beau, dan ook wat rustiger. Hij is lief, maar o zo druk en als hij een eigen maatje heeft wordt dat vast minder.