14 mei 2025, 10:30:52

Dagboekje Tommy

Gestart door miep, 30 juli 2012, 14:44:08

« vorige - volgende »

miep

sorry van de foto ?

hm ik heb me net echt goed kunnen lachen.
Tommy vliegt met 100 km per uur recht op een plant af wil gaan zitten, maar die plant hielt zijn gewicht niet, en PLOF viel tommy zo in een lege soepkom

;D ;D ;D volgens mij is hij zijn snelheid aan het vermeerderen want hij land altijd op mijn hoofd maar nu komt ie zo hard aangevlogen dat hij er bijna vanaf valt whaha zo grappig  ;D

en Charly zit hier wat te plukken in zijn eigen kooi en beetje rond te kijken wat tommy allemaal aan het rondspoken is  :)

Savanna-c

Ja ik zat op de schoolcomputer, en ik zag een enorme foto, maar nu zie ik dat hij al lang goed is, die ouwe computers van school zijn zo sloom,..

Hahah, Ruki land ook altijd op mijn hoofd en laat zich via mijn haar naar beneden glijden, om op mijn schouder aan een koortje te sabbelen hihihihi, Kuifje doet het nu oo  steeds vaker :D

Echt grappig, viel hij echt precies in een kom? DA"S KNAP  ;D ;D :o :o :o

miep

precies in de kom ja, de sukkel  :D wilde die even lekker gaan zitten ! haha zo grappig echt zo: PLOF haha

Charly stond net met zijn vleugels helemaal opengesprijt. een heel poosje.
Ik dacht ze rekt zich uit maar ze bleef zo staan toen dacht ik hm wat wil ze nou ?  ??? ik ging naar haar toe maar toen stopte ze heb haar beetje besprenkeld maar ze vloog weg.

Ik weet niet wat ze wou
ze zit ook al heel de tijd te pieten ik denk dat ze eten wil haha. De snoepkont.
Seffes  ;D

Savanna-c

Haha, volgens mij is dat territorium, doen mijn valkjes ook zowel recht op als ondersteboven ;)

miep

bij de action een sleutelhanger schoentje de vogeltjes vinden het leuk om aan die veters te lopen trekken enzo  ;D

nieuw badje voor tommy groter dan zijn drinkbak, omdat mijn knulletje zo van badderen houdt  :) :)

Savanna-c

Leuk hoor !  ;D

Vooral dat schoentje, ik ga ook eens bij action kijken...  ::)

miep

go charly, go charly

:D :D :D :D

Jeroenw

Jammer dat je plantjes nog niet heb leuke foto's
Gr. Jeroen

miep

oooooooohhhw Charly sweethart, wil je met me trouwen ?

huh watte ? is er nog eten ?

de dikke darm van de familie  ;D

Vandaag als ik naar school ga zometeen dan krijgen de twee aapjes iets heel lekkers. sst, ze weten het nog niet.
Ik blender kiwi en sinasappel en paardebloem door een en dan krijgen ze lekker papje vruchten

Charly is zo druk bezig met een schoenveter uit een schoen te krijgen. en een slijtstok te vernielen.

Savanna-c

O wat mooi  :-* :-* :-* :-*

Echt die Tommy is echt een lieverd, doet er alles aan om aandacht te krijgen niet?

Hahahaha echt leuk :)

miep

Misschien beni k een beetje gek maar ik denk dat ik nog een kooi ga kopen voor op de slaapkamer. Zodat de vogeltjes als het slaaptijd is mee kunnen naar de slaapkamer waar ik slaap en daar ook kunnen slapen. Omdat het op mijn slaapkamer lekker warm is en in de living kan ik niet heel de nacht gaan stoken voor die twee. En ik wil ze niet in de kou laten zitten, ondanks dat ze er misschien tegen kunnen.

Dus ik denk dat ik gewoon nog een kooitje koop voor op de slaapkamer. En als het bedtijd is, alle vogeltjes naar bed en ik naar bed hihi en samen wakker worden GEZELLIG !!!  ;D

Oja ik heb Charly nu voor het raam gezet dan kan ze naar buiten kijken. Lijkt me leuker voor haar dan dat ze steeds tegen de muur aan kijkt haha  :)

en ja Savanne, Tommy doet er inderdaad alles ana, maar hij vermaakt zich ook echt met zichzelf. Hij is echt een lieverd ik kan niet zonder hem !

Savanna-c

Hihi echt grappig!!

het valt me wel op dat alleen ik reageer in dit dagboek? Waar zijn  alle mensen?

Leuk een kooi op je kamer, maar is je huis met verdiepingen? Want als het een appartement is zou je als de kooi wieltjes heeft het naar je kamer kunnen rollen...

Ja staren naar buiten vinden ze errug leuk, doen ze bij mij ook de hele dag hihihi

patty

hoi
nee hoor ik ben er ook nog. ik zou ze gewoon in de huiskamer laten,wel zo gezellig.  en in de slaapkamer zet je elke dag de raam open ik denk dat dat kouder is.en verschil tussen dag en nacht in de huiskamer is niet zo erg groot....tenzij het vriest in huis.naar leuke foto's.
;D

Jeroenw

Ja super slecht idee of een heel gek iets is het nou ook weer niet,
Als je met je slaapkamer raamdicht slaap
En het is warmer wat je aangaf .

Maar als ze er tegen kunnen waarom een kooi
Bij kopen? kan je beter wat lekkers voor ze kopen

Savanna-c

Nou een grote kooi hoeft het niet te zijn, het is alleen voor de nacht, dus dan slapen ze toch maar het moet natuurlijk ook niet te klein zijn haaha,