7 mei 2025, 05:19:59

hoop dat iemand me kan helpen

Gestart door light_pearl, 22 juni 2003, 15:33:30

« vorige - volgende »

Light_pearl

ja helaas weet wat je bedoelt op markplaats
daar heb ik onze papegaai vandaan gehaalt
maar deze bijt altijd door hoor
bloed het ook echt weet alleen niet waarom hij dat doet
was in het begin en een paar weken daarna heel lief zelf de kids konden hem aaien enzo
lag bij me man op zijn borstkas te slapen noem maar op
en nu zomaar ineens is ie vaak bijterig dus echt doorbijten
en blazen doet ie soms ook :(
groetjes Light_pearl

ziralioness

Oei, doorbijten van een Papegaai is geen lolletje!  :o Ik ben zelf eens gebeten door een Kaketoe dus ik weet hoe het voelt!!! Dat is echt zwaar :censuur... handschoenen gewenst!

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

yentl

Klinkt inderdaad heel pijnlijk, ik zou het zelf toch liever niet meemaken  ;D.

groetjes Yent'l

Mandy

Wel een mooie roodstaart, zit ook mooi in de veren. :)
Tja, waarom bijten ze? Het zijn erg compleze wezentjes, het is jammer dat ze ons alleen maar napraten en niet met ons meepraten, dan zou er een hoop duidelijker worden. ;)
Is het trouwens een hij of een zij dat je weet?
Die van mij is ws een zij en 's avonds als ze lui wordt kan ik er uren mee knuffelen en kroelen. Ze is dan zelfs zo dol op me dat ik de indruk krijg dat ze meer wilt... :o Het lijkt alsof ze me als een partner ziet en met me wilt paren. Ik mag haar dan ook overal aanraken en dat vindt ze dan heerlijk. :P Soms doet ze ook zo vreemd ineens dat ik denk nou gaat ze een ei leggen, maar dat is heel zeldzaam hoor, dat een tamme roodstaart alleen binnen zo jong een ei legt, dus dat lijkt me ook weer sterk.
Maar vanmiddag bv toen ik in haar bakje banaan en kiwi deed werd ze ineens hartstikke boos en kwam in aanvalshouding naar het bakje gerend. :o Waarom? Ik heb geen idee, snap er soms ook niets van. :-/
En later zat ze er rustig van te eten en kon ik d'r ook gewoon kusjes geven... :-* ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

light_pearl

hoi hoi
ik weet niet wat het is een mannetje of vrouwtje heb geen idee
het ene moment is hij/zij lief het volgende moment bijt ze door  :-/
het laatste gebeurt constant de laatste tijd
groetjes Light_pearl
ps als het zo blijft moet hij/zij weg want vind het sneu om hem/haar steeds maar in de kooi te laten