14 augustus 2025, 16:47:20

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Irene

heej lique,
gaat het nogsteeds beter met Pino?
en de kleintjes van Billy en Yellow?
En de naderen? Kun je nog aan ze merken dat ze ziek zijn, of lijkt het toch wel af te nemen?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Lique

Hoi allemaal,

Noah heeft nog maar 1 goed eitje. Gisteren lag er weer een eitje kapot.
Ik heb haar enige goede eitje gemerkt en bij Loulou, Calvin, Mickey en Minnie gelegd, en een eitje wat niet goed meer is van hun bij Noah gelegd.Als ze deze kapot maakt, geeft het niet en ik heb iig nog wel kans op een jong van mn lieve Noah en Jaco.
Wel moeten de eitjes van Loulou en co eerder uitkomen, maar ik vind er vast nog wel een oplossing voor. 1 dag voor het uitkomen van noah haar eitje, wil ik hem weer terug leggen bij Noah. Ze zal een goede moeder zijn, en Jaco is een geweldige vader.
Jaco's vorige nest werd wel geplukt, maar toen was hij nog met Storm. Hopelijk gaat hij nu niet plukken.

Met Pino gaat het beter. Hij doet veel weer zelf. Hij eet ook al wat zelf, andijvi en zaadjes. Ook drinkt hij zelf.
Gisteren moest peter in het binnenhok zijn, en toen braakte Pino wel zijn kropje leeg, zo over peter heen hihihi.
Hij moest toch nog douchen dus hij vond het niet zo erg.
Maar als hij maar niet vaker gaat braken, dan vind ik alles best.

Het eerste jong van Billy ga ik vandaag ringen. Hij is al erg groot. Het is een wildkleur mannetje.
Met de kleintjes van Storm gaat het ook heel erg goed. Ze worden allemaal erg goed gevoerd.

groetjes LIque

boezempje

hai  LIque

nou er zijn zo te lezen een paar goeden dingen gelukkig.
en een paar minder goeden dingen.maar ook de minder dingen komen ook weer goed dat moet tog.wij blijven in iedergeval door gaan met duimen voor jullie.

gr esther

Manielle

Lieve Lique,

wat gebeurd er toch een hoop bij jullie in een paar dagentijd. Zwollywood is geen slechte, je kunt wel boeken uit gaan brengen meis. Met een brok in m'n keel las ik over Pino, maar gelukkig gaat het inmiddels weer de goede kant met hem op. Hopenlijk is hij snel weer helemaal de oude. We duimen voor hem en natuurlijk ook voor de andere valkjes en voor jullie zelf. Ik heb echt bewondering voor jullie. Zoveel als jullie voor de valkjes over hebben, daar verdienen jullie een gouden medaille voor. Petje af!

Goed plan om het laatste eitje van Noah over te leggen. Nu maar hopen dat Loulou en co het goed uitbroeden, maar dat kan bijna niet andesr met zoveel ouders! Ik ben erg benieuwd wat voor lief vogeltje eruit komt.

Veel succes met alle valkljes, je jonkies en natuurlijk vooral met Pino. Ik denk aan je.

Liefs Manielle

Lique

Hoi Allemaal,

Ik den kdat er nu al weer een jong geboren is.
Gisteravond laat zal hij zo krachtig te piepen en te bewegen in het eitje.
Het is een jong van Loulou, Calvin, Mickey en Minnie.Dus Manielle, je Diesel heeft nu hoogstwaarschijnlijk een broertje of een zusje.
Om half 11 ben ik er weer, en ga ik gelijk kijken....

Lique

;Den ja hoor ;)
hij is geboren ;D

boezempje

hai

hiep hiep hoerraaaa
van harte met de baby en dat hij groot en sterk mag worden. ;)
doeiiiiiiii

gr esther

Manielle

Lieve Lique,

wat leuk dat ik er een broertje bij heb! Gaat alles goed met hem en met papa en mama en de rest van de familie? Ik ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet en of hij net zo lief is als ik. Stuur je snel een foto?
Geef hem en natuurlijk ook papa en mama maar een dikke kus!

Liefs Diesel

Irene

:D :D :D hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weer een kleintje! Zie, na regen komt er echt zonneschijn (hittegolf  ::)). dat het maar een groot, sterk en vooral lief valkje mag worden.
groetjes, irene

Anita1

:D hieperdepiep!!! hoeraaaaaaaaaaaaaaa geweldig en gefelieeeeeeeeee knufff anita ;)

Barbara

Hoi Lique,

gefeliciteerd met alle klenitjes en fijn dat het beter gaat met Pino! Ik heb niet zo heel veel tijd de laatste tijd, maar ik probeer bij te blijven en hier en daar toch nog te reageren, zoals hier. Wat een toestand is/was dat weer bij jou, zijn er nog andere valkjes ziek? Ik hoop het niet voor je!

Sterkte!

Groetjes,

Barbara

Sanna

boezempje

hai Lique,  

hoe gaat het vandaag met pino lique.en met de kleinen baby natuurlijk.

gr esther

Irene

whahahahah lekker, sanna! :P
maak je een rondje door nederland om dit uit te delen?
groetjes, irene

Sanna

;) Smeer jij ze dan Irene? 8) Whahahahahahaha