13 augustus 2025, 22:54:54

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Irene

is goed dat doe ik! ;D ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Anita1

en ik eet ze wel op whoehahahaa :D :D :D :D :D knuff anita

Lique

Hoi allemaal,

Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter voor maandag, want ik hoestte net wel wat bloed op.
Ook voel ik me toch wel wat grieperig, dus mss ben ik ook wel aangestoken
Zal mij benieuwen :-/

Irene

:o :o :o :o :o lique, toch! het zal toch niet waar zijn dat je zelf weer de ppgziekte zelf hebt! net nu ik dacht dat het bij jullie langzaam het eind in zicht kwam, voel jij je niet lekker!  :( Ik hoop voor je dat het niet zo is :(
dikke  :-*, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Marianne

Hoi Lique,

Bloed ophoesten?! Dat lijkt mij niet echt gezond  :-/
Heel veel beterschap toegewenst.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Ria

Hoi Lique,

Mm, klinkt niet goed. Sterkte alvast voor maandag en ik hoop er het beste van.

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi Lique,

goed dat je een afspraak hebt gemaakt, neem geen enkele risico met je gezondheid. Joh, het klinkt niet echt goed.
Wacht ff af en als het beter is dat wij woensdag niet komen dan moet je dat aangeven.
Jou gezondheid gaat echt boven alles.
Sterkte, lieve groet, Rog en Trudy.

Anita1

:o ooow lique..kan je niet eerder als maandag? duurt toch veel te lamg meissie.kom op bellen! geen risico nemen .gatver heb je dat ook weer.heel veel beterschap,knuff anita :-/

suus

Hoi Lique,
He jakkes, wat nu dan weer,het houdt ook niet op bij jullie he?
Maar ik had eigenlijk dezelfde reactie als Anita. Waarom wacht je tot maandag dan? Wanneer je bloed ophoest, is het dusdanig ernstig dat je eigenlijk gelijk door een arts gezien dient te worden. Hier hebben ze altijd plek voor. Ik zou ook niet wachten tot maandag. En hoe eerder de behandeling hoe beter het is, zeker gezien het feit dat je ppg ziekte in huis hebt....
Heel veel sterkte
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Peter

Hoi,

Vorig jaar heeft Lique hier ook last van gehad, ze hoestte toen ook bloed enzo. Het duurde toen ook even voordat de medicatie beschikbaar was. De arts wou zich hierin verdiepen, het komt vrij weinig voor.

Dit jaar hebben we een nieuwe arts, we weten wat we nodig hebben maar ze willen zich schijnbaar toch eerst gaan verdiepen in de ziekte. Er valt ook wel iets voor te zeggen, niet iedereen weet waarover ze hebben. En als je naar de arts gaat en zegt ik heb dit en dit en graag zou ik deze medicatie willen... De arts wil natuurlijk ook graag weten wat en waarom hij of zij de medicijnen uitschrijft.

Dit jaar wil ik ook graag de medicatie, ik heb alles schoongemaakt en kans op besmetting is aanwezig als je contact hebt gemaakt met de ontlasting van ee nbesmette vogels. En ontlasting heb ik zeker gezien, het grind schoongemaakt, zitstokken en de rest. Twee dagen bezig geweest, en het schone grind moet ook weer terug. De kans op besmeeting is daarom heel erg groot.

Groetjes,
peter

Lieve

Hoi Lique en Peter,

War een toestanden allemaal, zeg. Het is jullie ook niet echt gegund. Je schreef ergens dat mensen nu mogelijk twijfelden aan jullie kwekerij en daardoor zouden afzeggen. Nou, dat is gewoon absurd!!!! Jullie zijn de eerlijkheid zelf, maken alles kenbaar op de site, waar kun je nou beter zijn dan bij zo'n eerlijke kwekers! Mensen die een vogeltje van jullie hebben zullen daar vast niet aan twijfelen.
Het feit dat ik ga wachten met een witmasker tot volgend jaar is te danken aan Juergen. Ik moet hem nog overtuigen dat 4 valkjes niet meer kabaal maken dan 3, dus voor volgend jaar mag je mij op de reserveringslijst zetten hoor, ben ik lekker nummer 1 hihihi.
Ik vind wel dat je wat minder solidair mag zijn met je valkjes, moet je nou meteen ook weer de ziekte overnemen?????? Jullie zijn zo ook perfecte baasjes hoor!
Heel veel sterkte jullie beiden en een snelle beterschap.

Groetjes, Lieve

Manielle

He, wat naar dat jullie nu dus toch ook besmet zijn :(. Klinkt behoorlijk ernstig. Ga maar gauw naar de dokter maandag en dan maar hopen dat jullie allebei medicatie meekrijgen.
Veel beterschap alvast!

Lieds Manielle

boezempje

hai Lique en peter

jeetje zeg wat een toestand allemaal.of het nog niet genoeg is dat je valkjes al besmet zijn en dan ook jullie meschien nog.het is zo oneerlijk allemaal.ik wens jullie heel veel succes ermee en ga zo snel mogelijk nar de dokter toe,en wat anderen mensen denken over jullie.dat ze afzeggen omdat ze bang zijn.schijt aan hebben jullie 2 weten heel goed dat jullie goed zijn voor je vakjes en dat jullie schoon werken weet je ook,laat de mensen maar denken er zijn er genoeg die wel een valkje van jullie willen,heel veel beterschap Lique en ook met je valjes en peter ook.

groetjes en succes ermee esther :-*

Joyce28

heel veel sterkte en beterschap Lique,ik dacht dat je je portie ellende nu wel gehad zou hebben :-/

En mensen die afzeggen hierom?Misschien maar beter zo,dan hebben ze je mooie valkjes ook niet verdiend denk ik dan maar

Marije

Hoi Lique!
Ik heb een hoop gemist zeg, in de tijd dat ik op vakantie was! Sjongejonge, wat een toestanden allemaal!..... ::)!
Ik stuur je een IM over de laatste vorderingen van Purreltje... :)
Groetjes,