6 augustus 2025, 00:11:30

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

eindelijk nog eens goed nieuws van jouw kant zeg.  Dat werd tijd, hopelijk is het niet schijn en is alles echt weer goed met je valkjes.
En ik zou me niet zo'n zorgen maken voor die bloeduitslag, het is idd zo dat een assistente nooit een uitslag zelf mag mededelen, dit wordt altijd door de arts gedaan. ;)
Dus probeer een beetje te relaxen, je hebt het verdient!

groetjes
Annouschka

Marianne

Hoi Lique,

Wat heerlijk om je laatste bericht te lezen.
Ik hoop dat alles met deze eitjes/nestjes goed blijf gaan en daar gaan wij natuurlijk vanuit.
Heel veel succes in ieder geval.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

robentru

Hoi Lique,
echt fijn te horen dat het nu allemaal wat beter gaat met de valkjes.
En wat de anderen ook al zeggen een dokterassistentie kan en mag niet alles doen, moet de huisarts doen. Nog even en dat weet jij ook meer, koppie op hoor. Heb daar vertrouwen in.
Veel groeten Rob & Trudy.

marianca.

Hallo Ligue en Peter,

Wat fijn te horen dat alles nu zo leuk en goed gaat :).Alleen nu jij nog meissie...ga nu maar eens lekker uitrusten en laten we hopen dat de huisarts goed nieuws voor je heeft.

groetjes

marianca

Paul

Hoi Lique en natuurlijk ook Peter :-)

Wat fijn dat de rust weer terug lijkt te zijn in de volliere.
En ik wist niet dat je nog zoveel koppeltjes met eitjes had dat is weel heel erg leuk.
Misschien kan je het jaar dan toch nog goed afsluiten met deze nestjes.
Of ben je van plan in de winter in het binnenhok ook te gaan kweken?
Ik dacht wel dat jullie daar verwarming hadden dus het moet kunnen dan.
Ik heb ook een nestje momenteel met eitjes en de eerste zou eind deze week uitgerekend zijn dus we hebben tegelijk jongen denk ik :-)
Succes met deze nestjes en ik hoop dat deze nu eindelijk weer eens goed gaan.

Groetjes, Paul

Lieve

Hoi Lique en Peter,

Ik ben tegenwoordig niet op de voorgrond aanwezig, maar toch volg ik jullie verhaal aandachtig.
Eindelijk goed nieuw, eindelijk lijkt het zich te stabiliseren, en dan wel naar stabiel "goed".
Ik ben ontzettend blij voor jullie, jullie doen er zoveel voor, al jullie vrije tijd steekt erin, dan mag je toch ook wat succes verwachten.
Kan het dat het 's avonds erg rustig is op de chat, ben een paar keer wezen kijken rond 22.30 maar dan was er niemand, en naar m'n eigen naam kijken op het scherm is zo saai. Misschien één van de volgende dagen!!!!
In ieder geval, my mind is in Zwolle!!!!

Liefs,
Lieve, Pookee, Pebbles en Peanut

Marije

Hoi Lique,
Fijn dat het eindelijk weer een beetje stabiel is....
Even op adem komen hè!....?
Doe rustig aan!
Groetjes,
Marije en Purrel

Lique

Te vroeg gejuichd :'(
Er is een albino dood gegaan.
Ik zag hem net liggen.Dit is wel heel erg hoor :'(

boezempje

hai lique

ooohhh meis dat meen je niet een albino :'( :'(
jeetje zeg ik weet niet wat ik moet zeggen om je te trooste want dat is heel moeilijk denk ik.ik kan  wel zeggen geef niet op maar dat doe ik niet want het houdt niet op bij jou zeg.ik wens je heel veel sterkten met dit verlies,en ik hoop dat het nu echt eens voor je ophoudt.

gr essie :'(

Lique

Het was een van mijn eerste albino's.
Hij komt uit 1999 en had als ringnummer:
PSNL 78127 99 096
hij was split voor bont.
Ik vind het heel erg dat er nu een volwassen valkje dood is gegaan.
Ik pak hem straks goed in, en stuur hem op naar Feld voor sectie.

groetjes Lique

suus

Hoi Lique,
Wel raar weer dat er een volwassen valk doodgaat. Heb je zelf enig idee wat  het zou kunnen zijn? Vertoonde hij ziekte verschijnselen?
Ik weet dat alle valken je even lief zijn, maar een man albino ook nog overleden.
Zou het dan toch nog die wrede ppg ziekte zijn?
Sterkte!!!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

hai lique

ik vindt het echt :censuur voor je :-[dat het een volwassen valkje is zeg wat zou het kunnen zijn,net wat suus zegt toonden hij ziek gedrag.maar dat zal wel niet anders hadt je al lang ingegrepen.nou ben benieuwd wat er uit komt meis,heel veel sterkten nogmaals van hier.

gr essie :-*

Anita1

:o ooow das wel heel erg hoor lique.en ook nog een man albino.meiss toch,wat maak jij veel mee zo.goed dat je m hebt opgestuurd hoor.he bah bah.houdt het nooit op bij jou.knuff en maar weer sterkte anita

Lique

CitaatHoi Lique,
Wel raar weer dat er een volwassen valk doodgaat. Heb je zelf enig idee wat  het zou kunnen zijn? Vertoonde hij ziekte verschijnselen?
Ik weet dat alle valken je even lief zijn, maar een man albino ook nog overleden.
Zou het dan toch nog die wrede ppg ziekte zijn?
Sterkte!!!
Groet
Suus
Hoi Suus,

Ik heb werkelijk geen flauw idee, wat dit geweest zou kunnen zijn.
Daarom stuur ik hem op voor sectie.
Hij was niet te mager niets. Aan het uiterlijk zag hij er heel goed uit.
Ik breng hem zo naar het postkantoor, en met een paar dgen zal ik de uitslag wel hebben.

groetjes Lique

Joyce28

oh jeetje wat erg :o ,nu een volwassen valk
Dat worden spannende dgn zeg :-/ '
Ik wens je veel sterkte :-[