1 mei 2025, 13:07:21

*Storm & Kenji'* ....en RIO

Gestart door samantha21, 15 juli 2011, 09:48:34

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

En hoe was het in zwolle?
Nog wat gekocht haha
Update aub hihihi
Groetjes Petra

samantha21

Citaat van: ☺ Pita ☺ op 26 februari 2012, 21:30:45
En hoe was het in zwolle?
Nog wat gekocht haha
Update aub hihihi
Groetjes Petra

hey,

ja was erg indrukwekkend in zwolle hor. zoveel vogels... keek me ogen uit samen met me vriend... alleen wel heel weinig valjes.. ik heb niet heel veel gekocht, stuk touw van 2m. voor in de kooi en een zak met gierst.
we waren er half 10 in zwolle en was echt een gekkehuis al.. gingen pas 2uur weg en waren echt bekaf.
maar was zeker ontzettend leuk!
begint weer te kriebelen een 3de valkje erbij  :P

Jaimy

ik was er om half 9 al..en toen moesten we al parkeren op de achterste parkeerplaats..en stond er al een enorme rij buiten..helaas konden we ook nog eens geen oppas voor de kids vinden..dus hup..met een enorme dubbele kinderwagen naar binnen..ik heb genoeg mensen op de hak gereden  ;D Zodra ik mijn koppel had gevonden, zijn we ook meteen weggegaan..puff..wat een gekkenhuis!  :o

samantha21

28 februari 2012, 11:49:52 #198 Last Edit: 28 februari 2012, 11:53:11 by samantha21
een gekkehuis dat was het zeker....

als je daar rondloopt dan kriebeld het echt wel om een valkje mee te nemen naar huis..  :)  een leuke bonte of een albino/ witte valkje.   :P

samantha21

goeie middag iedereen,

het is al weer een tijdje geleden dat ik een berichtje in mijn dagboekje had geplaatst. het is de laatste tijd erg druk geweest. ook is er de afgelopen maand niet veel gebeurt rond de valkjes.. ze genieten lekker van de warmte en de lekkere douchetjes die ze krijgen... ook wordt er weer flink gewipwapt.

gaat erg goed met de 2 kanjers  :)

samantha21

goeie avond iedereen,

tis alweer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost in me dagboekje.. de afgelopen tijd is er erg druk geweest. aankomende de tijd ook. vandaar wat minder in me dagboekje geschreven..

maar hier gaat alles goed met de 2 boefjes storm en kenji...
heb sinds 2 weken een lang stuk sissal touw in de kooi gehangen. en ze zijn er gek van   :D
het zijn echt 2 verschillende karakters. zo leuk om te zien..
en gelukkig gaat het samen tussen die 2 ook erg goed.. storm is een stuk rustiger geworden. en kenji een stuk wilder. net een wervelwind...

elke dag is het genieten met ze.. :)

samantha21

10 mei 2012, 14:10:00 #201 Last Edit: 10 mei 2012, 14:12:30 by samantha21
het is alweer een tijdje geleden dat ik foto;s in mijn dagboekje heb geplaatst. het is nu toch zon slecht weer dus dacht laat ik weer is ff wat foto;s uploaden..

hier komen ze:

Net ff gedoucht... poseren voor de camera  :P

lekker mijzelf kroelen  8)

net ff gezaait.. wordt kattenkras voor de birds, lekkernij  :)

☺ Pita ☺

samantha21

:D goeie morgen allemaal. :D

wat een stralende dag is het toch weer  ;D
heerlijk zeg... tis een prachtige dag om de kooi lekker grondig schoon te maken  :) alles weer is te veranderen in de kooi. en me 2 kleine valkjes van een schatjes te verwennen met een lekkernij... en misschien daarna nog is ff wat leuke foto;s maken  8)

fijne moederdag iedereen  :)

samantha21

goeie morgen iedereen,

zoals ik al zondag had geschreven in mijn dagboekje dat het heerlijk weer was om de kooi te doen.. en dat heb ik dan ook gedaan. gelijk de kooi veranderd. en zie hier het resultaat:

samantha21

hier zijn nog meer foto;s
storm en kenji zijn lekker van een tros gierst aan het eten! echt hun lievelingskorstje.. als ik de zak met het gierst openmaak en vliegen ze al op me af... haha! zijn lekkerbekkies hier  ;D

Cherro

Mooie foto's Samantha! :D

En wat ziet Kenji er prachtig uit!!! :-*Ze is mooi geworden!

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

Citaat van: Cherro op 16 mei 2012, 18:53:10
Mooie foto's Samantha! :D

En wat ziet Kenji er prachtig uit!!! :-*Ze is mooi geworden!

dank je wel! kenji is echt een schatje hor en knapperd  ;D heeft ie van ze baasje ( mijzelf) , haha  :P

Inge88

Wauw wat een mooi ingerichte kooi. Die takken zelf ergens weggeknipt?
Wat zijn de afmetingen van jouw kooi? Ik ben zelf een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe   ::)