1 mei 2025, 09:13:59

*Storm & Kenji'* ....en RIO

Gestart door samantha21, 15 juli 2011, 09:48:34

« vorige - volgende »

Wendy..

Mooie kooi hoor Samantha!!!! Daar zal je vast veel plezier aan beleven! Heeft hij wel horizontale tralies? Dan kunnen ze lekker door de kooi heen klimmen.

Wat ziet Kenji er super uit!! Echt een leuk valkje om te zien en al lekker tam aan het worden.  ;D

Wanneer ga je de kooi halen?

Groetjes
Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Cherro

Hey samantha, Kenji is net ff heerlijk wezen vliegen, en heeft samen met James bij me gezeten om daarna vanaf de vitrine kast alles mooi te gaan bekijken :)
Liet zich ook ff kroelen ;D

eten gaat ook goed, wilde praktisch geen pap, dus gaat de goede kant op.
Had ook wat zaad in zn kropje, dus we houden t gewoon in de gaten. Als het blijft gaan zoals nu, ben ik dik tevreden :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

kijk aan!
maak maar een lekkere kroelkip van hor!  ;) vind ik niet erg.

super dat het goed gaat en je dik te vreden bent.
ik ga als het goed is zaterdag de kooi halen en helemaal schoonmaken enz.... als het mooi weer is en geen regen valt. dat staat hij maar alvast klaar en kan kenji er zo gebruik van maken :)

Het gaat ook goed met storm hier... ben een nieuwe fluitje aan het bedenken iets kort maar herkenbaar.. maar kan er zo niet echt op komen. hij kent al fiet fieuw en star wars...

Wie weet een leuk nieuw deuntje????? ;D

Cherro

Hier doe ik gewoon wat in me opkomt, en klinkt ze dat leuk dan reageren ze er wel met een kort fluitje op.
Ook fluit ik wel eens het versierdeuntje, mocht er geen man zijn die t voor doet in huis, dus ook die kennen ze hier allemaal ;D

En ik doe mn best ;)

Hij heeft gisteren ff gekroeld, maar wil ook graag alles ontdekken, en dan kan kroelen hem gestolen worden ;)
Als hij eenmaal lekker gevlogen heeft, mag je wel ff kroelen. Het is wel een mannetje wat weet wat ie wel en niet wil ;D
Vastpakken niet, dan moppert hij, al trek ik me daar niets van aan, want soms is dat gewoon nodig ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

samantha21

morgen kan ik eindelijk de kooi ophalen.
ik heb de kooi montana las vegas gekocht was maar 3 maanden oud. ben benieuwd! hoop dat het van het weekend beetje droog blijft want dan kan ik de kooi grondig schoonmaken. en dan inrichten want heb de speeltjes enz ook al....  en nu nog kenji erbij en dan is het plaatje compeet.
gaat erg goed met de kleine, eet en drinkt goed en speelt lekker  :)  een super ukkie  ;D

mariejj

Citaat van: samantha21 op 27 juli 2011, 09:00:03
Wie weet een leuk nieuw deuntje????? ;D

http://www.youtube.com/watch?v=kMHdZ6AuMlg&feature=related

Heb ik hier ook aan 1tje geleerd, het eerste gedeelte dan ;D 
Heb je geen filmpje van Storm die star wars doet?

Cherro

Heb net even een berichtje ingesproken op je voicemail ;D

There is someone ready to move :)

Kenji doet t super, net ff gekroeld weer, hij eet en drinkt goed zelfstandig en speelt lekker met de anderen ;D 8)

Wat mij betreft mag hij dus verhuizen.
Het mag dit weekend, mag ook later deze week of volgende week, maar dat hoor ik dan wel even van je ;D

samantha21

Citaat van: Cherro op 29 juli 2011, 13:15:46
Heb net even een berichtje ingesproken op je voicemail ;D

There is someone ready to move :)

Kenji doet t super, net ff gekroeld weer, hij eet en drinkt goed zelfstandig en speelt lekker met de anderen ;D 8)

Wat mij betreft mag hij dus verhuizen.
Het mag dit weekend, mag ook later deze week of volgende week, maar dat hoor ik dan wel even van je ;D

Helemaal super! komen van het weekend langs om de kleine op te halen  :D :D :D :D

*Manon*

Wat een goed nieuws voor je!!

Nog eventjes en je hebt je knapzakje lekker bij je

Veel plezier bij het ophalen!

Groetjes Manon

samantha21

dank je wel manon!

zijn zeker superblij met zijn komst! en zijn ontzettend benieuwd hoe hij op storm zal reageren en het verhuizen  :)

samantha21

goeie morgen iedereen,

Het was een druk maar geslaagd weekend.Zaterdag hebben we de nieuwe kooi opgehaald, ff wezen shoppen en de kooi helemaal schoongemaakt. wat een onderdelen zeg. zijn 2 uur bezig geweest met alles te soppen en schoon te maken. Maar de kooi ziet er stralend uit.

Zondag (gister) was het zo ver we mochten Kenji ophalen bij Cherro. Smorgens zijn we rond 10 uur vertrokken om eerst nog even wat op te halen ergens anders. daarna zouden we naar Cherro gaan voor kenji maar die zat druk in een bevalling van de Honden. Daarom waren we eerst ff lekker wezen shoppen in tuincentra;s en heb ik o.a. kattengras plantje gekocht voor de valkjes.  Na te hebben geshopt en gegeten bij de Mac zijn we richting Cherro gegaan die ook net aan kwam. een super timing  :)  Daarna gelijk naar Kenji gegaan! en wat een schatje zeg! alle valkjes en andere vogels van Cherro bekeken en daarna met Kenji richting huis.
Kenji was in de kooi erg rustig. hadden met een kleed de kooi een beetje bedenkt en de voorkant opengelaten richting ons. Mr. zat lekker op het stokje te genieten van het uitzicht. een beetje eten en zich lekker schoon te maken. Die genoot van de auto reis.....  ;D  Eenmaal thuis gekomen, ff bakkie koffie genomen. ff met Kenji gekletst en wat eten gegeven met de hand en daarna gelijk de kooi in elkaar gezet en alle spulletjes erin. Na wat gehobyt te hebben om de stokken goed te krijgen was de kooi klaar en kon kenji in de grote kooi.
Hij was wel ff beduust van de grote kooi met al die spullen maar begon gelijk al te eten en te drinken  :)
Savonds was Kenji wel ff stil maar vanmorgen zat hij alweer druk te eten/drinken en te spelen en fluiten. dus dat zit wel goed  :)  Storm vond het wel ff vreemd weer een nieuw valkje....was er ff stil van  :P  maar die begint langzaam wel weer ze draai ook te krijgen. ze zitten allebei nog in een aparte kooi maar ze trekken wel langzaam naar elkaar toe. in beide kooien en eten ook tegelijkertijd  :)

zal in de loop van de dag nog wel ff foto;s plaatsen  :) :)

samantha21

goeie morgen!

ik zou gister foto's plaatsen maar dat is er nog niet van gekomen.
Kenji is de 1ste dag goed doorgekomen. Hij deed het super goed  :)
loopt al langzaam de kooi te verkennen. eet goed en drinkt goed. heeft de schommel met belletjes ook gevonden.
gister is storm uit de kooi geweest en ging naar de andere kooi die nog wel dicht zat en hebben ze samen aan het gierst lopen eten. dit ging erg goed. aangezien storm een hekel heeft aan delen  ;D  en Kenji eet ook al zaadjes uit de hand. dus al met al gaat het erg goed hier  :) :) :)

Cherro

Heej Samantha,

hier eindelijk ietsie bijgeslapen na alle hectiek t weekend, en dus ff tijd om te reageren. ;) T was echt een gekkenhuis hoor, jeetje!

Wat super dat het al zo goed gaat, en dat hij ook al uit je hand eet. Deed hij hier ook, dus toch een teken dat hij er wel vertrouwen in heeft :) Leuk ook dat Storm zo nieuwsgierig is.
ben benieuwd hoe ze het straks samen gaan doen, al heb ik zo'n vermoeden dat dat helemaal goed zit ;D

Vind het leuk om te horen dat jullie zo blij met hem zijn ;D
Het is echt een schatje :-*

Tamireya

Fijn dat Kenji zijn eerste dag goed doorgekomen is.

Ben erg benieuwt naar de foto´s  ;D ;D ;D