13 augustus 2025, 02:09:37

1e ronde 2004

Gestart door Mandy, 5 februari 2004, 18:05:13

« vorige - volgende »

Kolkkie

CitaatNou misschien dat het een beetje meezit Mariska, want Ot&Sien hebben een ei! ;D
En dat op 1e paasdag, mooi toch! :P
Ze zitten in hun 6-hoekige blok en ik hoorde vandaag een onbekend fluitje en dat bleek Ot te zijn, die heb ik nog nooit horen fluiten, leuk hoor! :)

Hoi Mandy,

Wat gaaf dat Ot en Sien een eitje hebben. Nu nog hopen er natuurlijk een wildkleurtje uitkomt ;D.

Zijn er nog (veel) andere mensen die en jong van Ot en Sien hebben geserveerd (m.u.v. Andrea en mij)?

Die foto van J&J en de jongen ziet er echt gaaf uit :).
Het zijn echt schatjes zo te zien ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

12 april 2004, 17:54:41 #301 Last Edit: 12 april 2004, 23:44:34 by Mandy
Ze hebben zelfs al 2 eitjes Mariska! ;D
En Sabrina wacht eerst op een lutino pop van hun, dan jij op een wildkleur man en Andrea op een lutino of wildkleur, dat maakte voor haar weinig uit, dus afwachten maar! :P

Pino&Pipo hebben inmiddels 5 eieren en 4 zijn er bevrucht! ;D

Bij Theo&Thea zie ik dat er al 1 van de 7 eieren bedorven is, ik dacht al wel dat dat niet helemaal goed ging... :-/
Hopelijk gaan de andere eieren wel goed, al is het er maar 1, anders is het altijd zo zonde van de inspanningen hé en het is dan een verloren ronde die wel meetelt... ::)

Grietje hier binnen heeft niet veel zin om te eten dus ik heb ze net een beetje pap gegeven. Ze moet ff wennen natuurlijk, dus misschien dat ze vanavond wel eivoer/zaadjes enz. gaat pakken, want buiten deed ze dat gisteren al wel. Dimple en Pareltje knabbelen ook al wat buiten. Morgen ga ik ws Dimple naar binnen halen. :)

Met de 4 van Kuifje&Bobbie gaat het goed  ;D ;

De oudste wordt duidelijk een bonte cinnamon witmasker en er gaan zo te zien ook parels komen;

Leuk hé, dat witte baardje. En er gaan ook een paar grijze kuifveertjes bij komen zie je wel. :P

Jong 2 en 3 gaan gewone of cinnamon witmaskers worden;

En bij jong 4 zie ik nog niets bijzonders, ook geen grijs plekje bovenop het kopje, dus ik denk dat daar ook een wit kuifje gaat komen, oftewel ws ook een bonte witmasker. :)

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Oh Mandy, wat een mooie jongen weer, zucht)) ik ehb je ff mail gestuurd, met foto's, want ik wil van jou ook horen wat jij denkt dat die ene lichte van Punky en Kobus zal zijn.

Groetjes,
   Trudie

Kolkkie

Hoi Mandy,

Wat gaaf dat Ot en Sien een 2de eitje hebben gelegt.

Ik heb Andrea ff aan de foon gehad om haar het goede nieuws mede te delen. Ze zit nu een weekendje op Texel dus kan ze ff niet internetten.

Toen ik haar vertelde dat Ot en Sien 2 eitjes hadden was ze heel erg blij :).
Ze zei ook tegen mij dat ze 's ochtends aan het ontbijt nog aan Ot en Sien had gedacht, of wij paaskuikentjes zouden krijgen  :D.

Nu op naar meer eitjes  ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Karin

Leuk dat Dimple morgen naar binnen gaat  ;D Heel spannend voor haar zonder papa en mama  :) Alhoewel ik bij mijn jonge valkjes merkte dat het ze weinig deed. Ze gingen gewoon lekker spelen en op trosgierst en andijvie knabbelen  ;D

Ik ben benieuwd of jong 4 een echte bonte witmasker wordt ( want ik neem aan dat je jong 4 bedoelde i.p.v. jong 1 ) of een zelfde kleur als het eerste jong  ;D We wachten af !  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

12 april 2004, 23:47:18 #305 Last Edit: 12 april 2004, 23:48:35 by Mandy
Hoi Trudie,

Ik heb nog geen mail en foto's gezien, maar ik had in je dagboek al gezet te denken dat het een cinnamon witmasker gaat worden en misschien nog wel met parels ook, dus dan wordt ie net zo mooi als die 3 hier! ;)

Hoi Mariska,

Ja leuk hé, duimen nu maar dat alles goed gaat! :)

Hoi Karin,

Ja ik ben ook benieuwd, maar ik denk dat ze elkaar wel zullen stimuleren, Grietje en Dimple, dus ik verwacht wel dat ze spoedig zelf zullen gaan eten. :P
Ja ik bedoelde jong 4, ik heb het net veranderd. Het kan ook weer een jong worden als de eerste maar misschien ook een gewone bonte, spannend. :)

Speedy

Ok, bedankt Mandy, ik wacht het dan maar af, en vreemd dat je mijn mail niet hebt...hij is naar jou toe en heb niks terug gekregen of zo..ok maakt niet uit.

Wat een mooie dan he....oooh zou geweldig zijn.

Groetjes,
   Trudie

Andrea

Hoi Mandy,

Gaaf dat Ot en Sien al twee eitjes hebben. Ik moest zo lachen toen Mariska me gisterenmiddag belde.
Ik zat met een vriendin op Texel in een hotel en eerste paasdag kregen we een supergroot ontbijt met een groot chocolade ei met marsepijnen vogeltjes. Ik zei toen tegen haar; het zou leuk zijn dat het koppeltje waar ik een jonkie van krijg nu eitjes zouden leggen. Dan hebben zij ook paaseieren en ik binnenkort een jonkie. :D
En dan blijkt ook nog dat het echt zo is. Ik hoop dat de eitjes bevrucht zijn.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Nes

Hey Mandy ( en je beestenboel  :))

pfoeh zeg! Ik kan het niet meer bijhouden! Hoeveel jonkies heb je nu? Wat zijn de cinnamon geparelden weer prachtig geworden. Bijna net zo mooi als mijn Binky  ;)

Groetjes Nes.

Mandy

14 april 2004, 00:18:08 #309 Last Edit: 14 april 2004, 00:34:22 by Mandy
Haha zou leuk zijn hé Andrea, als jullie paasvalkjes krijgen! :D

Ja bijna net zo mooi hoor Nes! ;D

Nou het gaat prima met Grietje en Dimple, ze eten allebei al goed! :P
En tam zijn ze ook al wel hé;

En mooi natuurlijk ook  :-* ;

Ik denk dat ik donderdag of vrijdag Pareltje naar binnen haal. :)

Jut&Jul zijn trouwens al aan hun 2e ronde begonnen! ;D

En zoals het er nu naar uit ziet gaat jong 1 bij Kuifje&Bobbie een bonte cinnamon geparelde witmasker pop worden (net zoiets als Jul) en dat denk ik ook van jong 4 want daar gaat ook een wit kuifje komen, maar omdat ook die veel rood in de ogen heeft zal het ook wel met cinnamon zijn.
Jong 2 wordt ws een cinnamon geparelde witmasker pop en jong 3 wordt een witmasker, maar met of zonder parels (dus man of pop) kan ik nog niet zien. ::)

Karin

Geweldig dat Dimple eet  ;D Dan zie je me  zondag verschijnen  ;D Wie is nu wie op de foto ? Het zijn net 2 druppels water hè ?  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

14 april 2004, 02:57:03 #311 Last Edit: 14 april 2004, 03:04:23 by Mandy
Hahahaha, Grietje zit op mijn hoofd en Dimple zit op mijn vinger. ;)

Karin

En op de tweede foto ?  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

O ja, dan is het Dimple die kijkt en Grietje die poetst. ;D

Karin

Dacht ik al, maar ik wist het niet zeker. Ik keek naar de staartjes  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves