20 juli 2025, 20:27:36

De valkjes van Karin

Gestart door Karin, 3 februari 2004, 23:59:09

« vorige - volgende »

Karin

Ik ben bezig met het maken van een nieuwe handtekening. Ik denk wel dat ik bij het puzzeltje blijf, vind ik toch wel erg leuk. Maar nu met nieuwe fotootjes  ;D Ik was dus druk bezig met foto´s maken van de andere valkjes toen Dimple zich ging uitsloven. Ik dus snel even een foto gemaakt  ;D Ik ga er een tag van maken, maar heb er ook een tijdelijke handtekening van gemaakt, vond de foto wel grappig  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kelly Stark

Hoi Karin,

Dat is een hele mooie foto. 't Is zo'n lieverdje, al je valkjes eigenlijk  :P

Groetjes Kelly
Kelly

Karin

Ja, het is echt een moppie hoor ! En ze kan zo lekker knuffelen  :-*

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Helaas.... Dizzy had vandaag het eerste eitje gelegd, maar toen ik keek zat er een flinke deuk in  :-[ Snel weggehaald voor hij ging lekken. Jammer hoor, maar ja, vorig jaar ging er bij het eerste nest ook steeds eitjes stuk en daarna hebben ze toch nog 2 goede nestjes gehad. Hopen dat het nu ook weer goed gaat. Ook Dazzle heeft een eitje, maar of dat goed gaat.... Ze is zo beschermend dat ze zelfs Chico steeds wegjaagd. Maar ja, ik zie het al een oefen nestje. Ik verwacht er nog niets van. Het is haar eerste. Als er jongen komen is dat fijn, zo niet, volgende ronde beter  ;D Ik zal niet veel updates geven over de eitjes, jullie horen vanzelf wel als er jongen zijn  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kelly Stark

Alez Karin, en ik wil juist alles horen over de eitjes  :D en natuurlijk ook over de jongen  :-*

Laat je ons pas iets weten als er eitjes uitkomen dan  :(

Groetjes van nieuwsgierige Kelly  :P
Kelly

Marije

Hoihoi,
Wat een prachtvalkjes heb je zeg! :o
En ook prachtige foto's, als ik m'n Purreltje op de foto wil zetten draait hij zich net om of vliegt ie weg voordat ik een foto kon maken...... ::) :P
Heb je een IM gestuurd..... :) ;) :D
Groetjes,
Marije en Purrel

Karin

Oefenen Marije  ;D Heb je IM gehad, en als gereageerd  ;D

Tja Kelly, moet je toch je nieuwsgierigheid bedwingen  :D Je hoort het vanzelf wel als ik weer gele donsjes heb  ;D

groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

16 oktober 2004, 04:48:30 #457 Last Edit: 18 oktober 2004, 04:01:13 by kazoo
Het is hier net een soap  ;D Ik heb één binnenvolière waar 4 "vrijgezellen"valkjes in zitten. Cookie, mijn lieve kleine minkukkeltje waar ik niet mee ga kweken, Dimple, 6 maanden oud popje die haar hormoontjes ontdekt heeft, Magic, 10 maanden oude man die voor Dimple is en Nessa, 4 maanden oud mannetje. Cookie en Nessa hebben buiten de kooi steeds ruzie. Gelukkig blijft het bij bekvechten, maar ze willen altijd allebei op dezelfde plaats zitten. Dimple heeft haar hormoontjes ontdekt en bied zich steeds aan bij Magic ( Jippie ! Ze heeft dus de goede man gekozen   ;D ), maar Magic moet er niets van weten ( nou ja, niet erg, want Dimple is toch nog veel te jong ). Nee, Magic ziet meer in .... Nessa !  :o Juist, ook een man  :D Maar Nessa moet weer niks van Magic weten. Nee, Nessa ziet liever Dimple....  ::)
Nou, goede tijden, slechte tijden zijn er dus niks bij  :D

Met Jippertje gaat het heel goed. Hij zit nog wel apart. Voorlopig blijft dat ook zo, anders heb ik 4 mannen en 1 pop in 1 kooi zitten, dat is vragen om problemen. Hij fluit heel veel, doet de deuntjes van de andere valkjes na, inclusief het bouwvakkersfluiten én hij geeft kusjes ! Lief hè ?  :-* Het is echt een schatje.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

17 oktober 2004, 17:10:20 #458 Last Edit: 17 oktober 2004, 17:11:04 by kazoo
Ik ben van de week een beetje aan het freubelen geweest met psp omdat ik een nieuwe handtekening wilde. Voorlopig laat ik nog even Dimple met haar mooie vleugeltjes staan, maar ik heb van alle valkjes een foto getubed en eerst weer eens een puzzeltje gemaakt. Ik heb geprobeerd een beetje de koppeltjes bij elkaar te zetten :

Wel leuk, maar ik mis wat... Wat weet ik niet. Misschien toch een andere kleur gebruiken.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Toen heb ik het over een andere boeg gegooid, wel met een beetje die kleur, vond ik weer eens wat anders dan groen en blauw. Ik heb blokjes gemaakt en in ieder blok een koppeltje of een los valkje gezet :

Vond ik weer eens wat anders. En ik heb hem zo opgeslagen dat ik de toekomstige partners van Jipper en Nessa er nog bij kan zetten  :D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En dan als laatste heb ik dezelfde blokken gepakt en bij alle valkjes hun naam gezet. Wel erg druk, dus deze zal ik waarschijnlijk niet gaan gebruiken voor hier, maar ik wilde hem toch ff laten zien, ben niet voor niks zo lang bezig geweest  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

boezempje

hai karin

ik vindt ze allebij heel mooi maar die drukken zoals jij het zegt is druk ja en die anderen vindt ik super gaafff

essie

robentru

17 oktober 2004, 17:25:22 #462 Last Edit: 17 oktober 2004, 17:27:01 by robentru
Hoi Karin,

prachtig zoals je dat weer hebt gemaakt, zal inderdaad heel wat tijd in zijn gaan zitten. Toch vind ik persoonlijk de eerste het mooiste :).
Ben benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden.

Groet, Trudy

Nattanella

Hoi Karin,

Wat een leuke foto`s weer en mooie handtekening! Vindt die met de namen erbij toch ook wel wat hebben hoor! Ik heb ze nl niet allemaal zomaar in mijn hoofd zitten.
Maar ze zijn eigenlijk allemaal erg leuk. Die puzzelstukjes blijven ook erg grappig.

Met Solo en Ruby gaat het prima. Ruby heeft wel af en toe last van haar hormonen, maar Solo laat niets blijken. Niet van het 1,niet van het ander. Dus eigenlijk weet ik nog steeds niet wat hij/zij nu is.
In ieder geval veel succes met je aanwezige en toekomstige pareltjes!

Groetjes, Anita

Karin

Dank jullie wel allemaal voor de complimenten   :-* Voorlopig laat ik nog ff de mooie vleugeltjes van Dimple staan, en ik hoop over een poosje weer lieve kleine pluizenbolletjes te krijgen, dus daar kan ik ook nog een mooie handtekening van maken  ;D

Leuk weer eens wat van je te horen Anita. ALs Solo nog steeds niet zingt moet het echt een popje zijn hoor. De mannen die ik heb fluiten met 3 maanden al de oren van mijn kop  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves