21 juli 2025, 00:50:27

De valkjes van Karin

Gestart door Karin, 3 februari 2004, 23:59:09

« vorige - volgende »

Karin

5 oktober 2004, 04:43:55 #435 Last Edit: 13 oktober 2004, 01:28:26 by kazoo
We hebben tijdens de vakantie natuurlijk weer veel foto's van de valkjes genomen  ;D En zoals jullie zien hadden ze het erg naar hun zin.
Nessa relaxed poetsen :
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ook Dazzle aan de poets :

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

5 oktober 2004, 04:47:42 #437 Last Edit: 5 oktober 2004, 04:48:23 by kazoo
Mijn lieve Cookie, zo'n schatje. Dat laatste staartveertje had had in de kooi ook geknakt  ::) Die is er na een paar dagen afgevallen. Het is ook zo'n brokkenpiloot. Maar vliegen doet hij best goed ! Dat blauwe is een deken die we over de spiegel hadden gehangen. 2 jaar geleden zaten we ook in dit huisje en toen is Jazzy heel lelijk tegen die spiegel aangeknalt. Dat wilde we nu natuurlijk voorkomen.

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En op deze foto zit Dimple op mijn hoofd.

De valkjes waren zo gelaxed tijdens de vakantie. Ze bleven heel lief bij ons zitten na even een paar rondjes gevlogen te hebben en wilde lekker gekroeld worden. Het ging echt perfect !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

boezempje

hai karin

het zijn weer prachtigen foto's hoor heel mooi.
heb je een goeden vakantie gehadt en de valkjes ook??

gr essie

Karin

Hihihi, ja Essie, dat had je al gevraagd  ;D Zie een bladzijde terug. Het was heerlijk !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

8 oktober 2004, 19:38:31 #441 Last Edit: 8 oktober 2004, 19:42:32 by kazoo
Gisteren is Jipper voor het eerst echt uit de kooi geweest en dat ging erg goed ! Ik ben daar zo blij mee. Jipper heeft toen hij bij de kweker vandaan kwam eerst 6 weken bij een kennis van me gezeten. Dit om hem een beetje tam te krijgen voor ik hem op kon halen. Daar werd hij de pitbull genoemd  :o  Ze konden weinig met hem beginnen en met moeite konden ze net een teentje aanraken. Als hij bij hun los was was hij helemaal in paniek en moesten ze hem weer met handschoenen vangen. Ik heb hem nu 2 weken en het lijkt erop dat het nu de goede kant op gaat. Hij ging gisteren zelfs voor het eerst op mijn hand zitten zonder dat ik hem met trosgierst hoefde te lokken. Hij is helemaal gek op de carouselschommel die aan het plafond hangt. Daar gaat hij heerlijk op zitten poetsen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ook het ringtouw vindt hij erg leuk.

Hij wordt nog wel eens een echt fotomodel  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

boezempje

hai karin

het is weer een plaatje hoor,
en wat goed zeg zonder trosgierst dat gaat wel goed komen daar zo

succes met dat mooien plaatje

essie

Kelly Stark

Dag Karin,

Dat is echt wel super dat Jipper het zo goed doet bij jou. Hij lijkt echt super op zijn gemak.  :P

En het is zo'n knapperd  ;) Ik zou zooo graag een bonte witmasker hebben later. Maar Dave wil, na deze vogels, die nog heeeeel lang bij ons zullen zijn, iets rustigere vogels. Maar zo eentje, dat is echt prachtig hoor. Dat moet er ooit komen, als we een huisje met tuintje hebben he, in een volière  :D

Groetjes Kelly
Kelly

Mandy

Ja mooie foto's weer hoor! ;D
Jipper is echt een lekker ding!  :-*
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

moonwitch (diana)

Hoi Karin

Wow wat een beauty is jipper zeg, echt een hele mooie valk.
Hopelijk ga je er heel veel plezier aan beleven.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Karin

Dank jullie wel allemaal voor de complimentjes. Jipper is inderdaad heel erg mooi, twee druppels water Kazoo ! Ik hoop volgend jaar een mooi popje voor hem te vinden  ;D Tot die tijd blijft hij denk ik alleen zitten, kan hij echt supertam worden. Hij mag dan natuurlijk wel los met de andere valkjes, maar daar wacht ik nog eventjes mee.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Gisteren kon ik Jipper voor het eerst kroelen, en hoe ! Na 20 minuten kreeg ik een lamme arm, want wat hem betreft had ik nog wel even door kunnen gaan. Daarna heeft hij nog een uur op mijn schouder gezeten, en dat allemaal zonder trosgierst ! Daar keek hij niet eens naar om  ;D Nu zit hij ook op mijn schouders een beetje te flapperen en met mijn wang te spelen. Lief hè ! Wat een verandering met hoe hij in het begin was !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ze maken er echt een hobbie van  ;D Ik voel me net een gluurder  ::) Foto is een beetje donker, maar het was al laat :

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves