21 juli 2025, 20:17:06

De valkjes van Karin

Gestart door Karin, 3 februari 2004, 23:59:09

« vorige - volgende »

Karin

Dank jullie wel  ;D Ze is inderdaad een plaatje. Ben erg blij met haar. Het touw is bootstouw, via Mandy gekocht. Maar trapleunigtouw zou ook kunnen hoor, die is alleen veel dikker. Ik  heb in de grote volière trapleuningtouw hangen met een stuk ijzerdraad erin gedraait. Hierdoor kan het touw zo in elkaar gedraait worden dat er een soort spiraal ontstaat. Ze zijn er helemaal wild van !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vanavond heb ik de hele tijd met een flirtende en fluitende Chico op mijn hoofd gezeten, want hij mocht weer los met Dazzle. Niet dat Dazzle ook maar enig interesse in hem heeft, maar hopelijk vernadert dat als ze een broedblok krijgen  ;D Chico kan nu ook dansen, zo leuk. Ik heb hem een deuntje geleert en als ik dat nu fluit doet hij mee en gaat vaak met zijn kop op en neer  :D Deze lieve foto heb ik gisteren van dazzle gemaakt. Is ze niet om op te vreten ?

Met Nessa gaat het ook goed, al wil ze nog niet gekriebelt worden. Ze zit liever lekker op mijn schouders  ::) Ik heb nu een touwtje in mijn haar hangen met allemaal glimmende dingetjes eraan. Errug leuk vind ze dat  :)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kelly Stark

Hoi Karin,

Ze is inderdaad om op te eten. Ik vind haar super schattig. Wat lief dat Chico geïnteresseerd is. En ook leuk dat zij de boot eerst wat afhoudt, dat moet he, zo doet een fatsoenlijk meisje dat  :D

Heb jij een foto van dat spiraaltouw in de volière? Dat klinkt mij heel erg interessant om te maken.

Groetjes Kelly die niet weet wat trapleuningtouw is  :-/
Kelly

Mandy

Huh ken je dat niet, sommige mensen hebben een heel dik touw hangen naast de trap ipv een leuning. ;)

Enne heb je daar ook een foto van Karin, van Nessa op je schouder met dat touw in je haar, wil ik wel eens zien! :P

En inderdaad een lieve foto van Dazzle. :-*
Het leek me leuk haar weer eens te zien als ik je bonte witmasker had kunnen brengen, maar helaas, dat gaat nog even duren, hopelijk lukt het volgend jaar en als het jouzelf lukt kom ik wel kijken. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Ik zal er eens een foto van maken Kelly. Ene, Mandy, je mag ook wel langskomen zonder dat je een valkje brengt hoor  ;D

groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

4 september 2004, 06:20:23 #410 Last Edit: 5 september 2004, 03:57:20 by kazoo
Nou, hier is de foto dan Mandy. Niet helemaal scherp, maar goed  ;D Ze zijn allemaal helemaal gek van de voetringentjes  ;D Ze zat trouwens net de hele tijd op mijn lip en wang te knabbelen, Auw ! :o   ;D Ze begint dus wel een beetje actief met mij bezig te zijn. Nu nog kriebelen  ::) Ze is trouwens "op haar best" zo rond middernacht. Ik moet alleen  niet net van te voren eten hebben gegeven anders wil ze echt de kooi niet uit. Ze vind haar zaadjes dan veel interessanter  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik wilde van de week een mooie foto van Dizzy maken, maar ze was me te snel af  ;D

Nog een paar weekjes en dan is het zo ver : dan krijgen zij en Jazzy weer een broedblok !! Ik kan bijna niet wachten  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

:O, o, o, zat ik net niet op te wachten... Dazzle is broeds aan het worden. Een tijdje geleden had ze ook al 3 eitjes op de grond gelegt en die heb ik laten liggen en ik heb haar "uit laten broeden". Maar ja.... over 2 weken gaan we op vakantie en dan gaat ze mee ! Ik hoop niet dat ze dan eitjes gaat leggen, want dat wordt een ellende. Er gaan 4 valkjes mee in 1 kooi en die is natuurlijk niet zo groot als haar eigen volière. Maar goed, ik hoop dat ze niet voor die tijd begint en dat ze door de reis op andere gedachtes gebracht wordt  ;D Chico vind het dus helemaal geweldig, Dazzle zit naast me op de stoel kippetje-kippetje te doen en hij zit bovenop mijn hoofd haar aan te moedigen  :D :D :D En toch zullen ze gedult moeten hebben. Chico vind ik net een tikkie jong ( hij is 11 maanden ) én Jazzy en Dizzy mogen dus na de vakantie eerst. Ik wel geen 2 nesten tegelijk, dus ze krijgen pas een blok als de jongen van Jazzy en Dizzy een paar weken oud zijn. Zo trek ik alle nesten qua leeftijd uit elkaar en heb ik genoeg tijd om ze tam te maken. Nou, ik hoop dat Dazzle zich nog even inhoudt  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Hahhaha leuke foto's, ik zie je al helemaal zitten tussen je valken met die ringen in je haar, "het valkenvrouwtje" hihi! :D

En inderdaad zoals ik al zei, hopelijk kan ik een valkje bij je komen brengen volgend jaar en anders kom ik eens kijken hoe je valkenzolder er in het echt uit ziet en misschien kan je dan je nieuwe trots; een buitenvolière laten zien?! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Deze foto heb ik van de week van Dimple gemaakt. Wat een prachtige pareltjes heeft ze toch hè ? Volgend jaar wil ik haar koppelen aan Magic. Ze krijgen in ieder geval cinnamon geparelde en cinnamon geparedle witmaskers. Maar ik hoop dat magic split voor bont is ( heeft hij 50 % kans op ) want dan krijgen ze ook cinnamon bont geparelde en cinnamon bont geparedle witmaskers  ;D En vooral dat laatste hoop ik, want die hou ik dan zeker  8)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kelly Stark

Wauw Karin, Dimple is een pracht valkje  :-* Ze is zoooo mooi. Ik hoop ook voor jou dat Magic split bont is hoor, daar komen heeeeel mooie valkjes uit.  ;)

Groetjes Kelly
Kelly

Karin

We zullen duimen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Nessa heeft ook het touw ontdekt  ;D Ze vinden het gewelgid allemaal.

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Maar.... de carousel blijft nog steeds favoriet bij alle valkjes  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marianne

Hoi Karin,

Wat een mooie foto's zijn dat van Nessa.
Ook zij is een fotomodel.
Knap hoor zoals ze er bij jou altijd voor gaan zitten, als ik hier met het fototoestel aankom gaan ze snel iets anders doen dan waar ik een fofo van wilde maken.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!