20 juli 2025, 04:46:29

De valkjes van Karin

Gestart door Karin, 3 februari 2004, 23:59:09

« vorige - volgende »

Karin

19 november 2004, 02:14:22 #480 Last Edit: 19 november 2004, 02:15:02 by kazoo
Inmiddels laten Jazzy en Dizzy hun jong aan me zien  ;D Gisteren vlogen ze met zijn tweetjes de kooi uit en kon ik snel het jong ringen ( was hard nodig, want het was al 9 dagen ) en ik kon meteen foto's nemen. Deze foto heb ik vandaag gemaakt, 10 dagen oud. ik heb het idee dat het een cinnamon parel is, maar of die cinnamon klopt zal ik over een paar daagjes wel zien :

De foto komt van mijn site, dus over een tijdje zul je wel een kruisje zien staan. Als het volgende nest er is worden de foto's vervangen. Maar het is voor mij de enige manier om ze te kunnen laten zien. Die copyright-plaatje erop is helaas nodig, want er zijn mensen die zich niet laten remmen door een watermerk en het gewoon op hun site zetten met de tekst erbij dat het een vogel van hun is  >:(
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En dit is het jong van Dazzle en Chico.

Het is nu dus definitief een gewone bonte parel  ;D Ik had een beetje gehoopt dat ik door een verborgen split van Chico zou kunnen zien dat het een pop is, want ik zoek dus nog een pop voor Nessa. Ik zit nu dus te twijfelen of ik het zelf hou, want nog een man... Maar goed, ik heb nog 4 weken de tijd om er over na te denken en als ik het zelf niet hou kan ik er iemand op de wachtlijst mee blij maken  :D Als ik het hou gaat ze Willow heten. Ik heb het vandaag gewogen en het is al rond de 100 gram. Alleen is het weegschaaltje heel oud en ik vind het nogal veel, dus morgen kijk ik op mijn keukenweegschaal hoeveel het echt weegt.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marije

Wat een beauty zeg!
Hoe kom je bij de naam Willow?(Van die film? :))
Groetjes,
Marije en Purrel

Karin

Ik ben een Buffy-fan  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Nou, ik heb Willow vandaag gewogen op mijn goede weegschaal hoor, en het klopt  ;D Maar liefst 102 gram en ze is nu 17 dagen oud  :D Maar zoals je ziet is de krop propvol, dus dat weegt ook een boel.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

19 november 2004, 21:14:32 #485 Last Edit: 19 november 2004, 21:14:54 by kazoo
Dat vond Willow zelf ook wel een beetje veel en is op het randje gaan staan, en zoals je ziet werkt dat echt ! Scheelt toch weer 2 gram  :D :D :D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

19 november 2004, 21:16:07 #486 Last Edit: 19 november 2004, 21:16:57 by kazoo
En dan nog een foto van het jong van Jazzy en Dizzy, 11 daagjes oud.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ok, kruisje, ga ik ff oplossen  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Nu wel te zien hoop ik :

Groetjes, Karin
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kelly Stark

:D :D :D HAhahahahaha super gewoon, tja hihi die moet ik de net niet slank club  ;D 't Is echt wel grappig dat hij op het randje gaat staan zeg. Zo jong en al zo'n complexen  ;D

Groetjes Kelly

PS: Sorry kon weer niet inloggen  :-/
Kelly

Marianne

Hoi Karin,

Wat een schatjes.
Willow is net zo'n Holle Bolle Gijs als Gijs hier was. Vandaar zijn naam.
Leuke foto's, maar dat zijn die van jouw altijd wel.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Karin

Hahaha, ja, dit ik ook zeker een holle bolle gijs  :D Vanmiddag weer gewogen : 114 gram ! Maar wel nadat de ouders het weer net gevoerd hadden.

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

21 november 2004, 04:02:06 #492 Last Edit: 21 november 2004, 04:02:37 by kazoo
En het jong van Jazzy en Dizzy is ook al aardig aan de maat. Het is nu 12 dagen en het gewicht schommelt van 87 tot 94 gram, stilzitten kan het nog niet  :D Het is trouwens een gewone geparelde zag ik vandaag.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marije

Hoi Karin,
Twee lekkere dikzakjes..... :D
Veel plezier met ze!
Groetjes,
Marije en Purrel

Karin