15 mei 2025, 20:16:53

We hebben een donsje

Gestart door mellanie, 25 mei 2011, 20:13:18

« vorige - volgende »

mellanie

Na het trillen dat we hoorden gister is het dan toch zover. Vanavond is het eitje doorgebroken en hebben we een heel klein donsje. Hopelijk komen de andere 6 ook uit en gaat alles goed. We zijn super benieuwd en nu al super trots op onze valkjes

elyesa96

gefeliciteerd met je donsje hier zijn er ook 4 uitgekomen 1e 2 zijn 5 dagen oud en de 3e 3 dagen de 4e 2 dagen oud. en voeren de ouders het goed?

mellanie

Volgens mij wel. Er zit constant 1 valkje in het hok en zodra het donsje begint te piepen schiet de ander er ook in. We kunnen helaas niet zien of ze voeren want de ander houd de vleugel erboven maar het piepen stopt dan snel dus ik denk wel dat we kunnen aannemen dat het super gaat

Cherro

Als de ouders voeren zul je een snel tjieptjieptjiep geluid horen, dit gaat iets sneller dan wanneer het kleintje gewoon piept zeg maar. ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

mellanie

Het gaat hartstikke goed. We hebben er nu ook een 2e donsje bij en ook hier wordt al gelijk super goed voor gezorgt. Het lijkt wel of de man nu weer wat rustiger wordt hij komt ook weer lekker met ons kroelen en we mogen altijd even kijken in het hok.