23 mei 2025, 01:14:58

wat moet ik doen..

Gestart door loesje, 23 mei 2011, 20:48:56

« vorige - volgende »

loesje

Allereerste 4 eitjes was niks...niet bevrucht...vorige week weggedaan..nu heeft ze weer twee eitjes liggen...
Moet ik ze weghalen???zijn niet bevrucht..
Mannetje is best agressief naar haar toe...Voor de rest..zouden het prima ouders zijn...doen echt netjes beurtrol..maar ..hoop dat jullie raad kunnen geven...??

elyesa96

hoe weet je ze dat ze niet bevrucht waren??
ik zou ze laten het kon alsnog bevrucht zijn maar na 30 dagen zou ik het weg gooien maar meestal doen de ouders het hun weten het echt of het bevrucht is of niet.

Rianne

Eitjes laten liggen tot ze er niet meer naar omkijken. En heb je ze geschouwd? Meestal kun je dat nog niet zien na 2 eitjes, vaak pas, mits ze goed broeden, na het 3e of 4e ei. En dan alleen bij het eerste ei.

Cherro

Ik zou ook de eitjes laten liggen.

Ik heb nu 3 eitjes liggen, maar er is nog niets te zien.

Ze broeden vanaf dag 2 constant, dus ik verwacht de komende dagen wat meer te zien in de eitjes.

En als je de eitjes steeds weghaalt zullen ze ook steeds nieuwen gaan leggen.
Wanneer ze uitgebroed zijn, en de eitjes niet uitkomen en ze er niet meer naar omkijken kun je ze weghalen.

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

loesje

de eerste 4 eitjes waren van voor Pasen..heb ik nu net weggedaan..hebben bijna 4 weken gelegen...goed doorgelicht ....helemaal niks aan te zien..Nu...hebben ze er weer twee...
maar ik ga ze laten liggen zoals jullie zeggen...en we zien weer wel....
Dank je.....(hopelijk komt er toch wat van...popje is zoooo liefjes...)

Cherro

Ik hoop t ook voor je ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!