Rikki, Coco en de rest! Dit dagboek gaat op slot, tijd voor een nieuwe start...

Gestart door Cherro, 14 februari 2011, 22:14:35

« vorige - volgende »

Sally

Wow da is inderdaad al een heel aantal.  :o

Leuk zeg!  ;D

Anja

Wow wat krijg je er 2 prachtige valkjes bij zeg. Gefeliciteerd.

Cherro

Citaat van: TheaV op 17 augustus 2011, 05:11:58
Ik had je al gefeliciteerd...
Maar bij deze nog een keerjte dan!! ;D
Dat wordt dus elke dag 38x genieten.....  ;)

Klopt ;D Duurt nog ff tot wanneer ik de boefjes op kan halen, maar dan is t idd 38 x genieten elke dag ;D

Sally, zeker leuk, en gezellig ook, vooral als de mannen tegelijk willen zingen ;D

Anja, dank je wel ;D Ben er ook echt heel erg blij mee :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

*Esther*

:D

Ik had hier veel bij te lezen maar nu ben ik weer op de hoogte. ;D

gr Esther

Cherro

Even weer een update:

Met de lummeltjes gaat alles goed.
Dinsdag gaan Puck en Pepper naar Mireille verhuizen. Ze zijn goed klaargestoomd ;D dikke knuffelkonten, en ze zijn gek op spelen, en als ik zo lees wat Mireille al voor ze gehaald heeft, die 2 komen daar in een paradijs ;D

Met Daan gaat het ook goed. Ze kreeg nog steeds s'avonds pap, maar gisteren had ze voldoende zaadjes gegeten en wilde eergisteren ook al haast geen hap meer, dus nu mag ze het even zelf proberen :)

Pino Gypsy en Bubba vinden het buiten heerlijk, zijn regelmatig als een van de eersten in de buitenvlucht, en genieten volop. Bubba is daar ook in haar element dus een goede keuze gemaakt :)

Sadie en Demy net zo. Die 2 spelen daar, doen gek, en zijn helemaal in hun element. Ook wat hun betreft een juiste keuze.

Nanoekje komt langzaam aan steeds beter in haar veren. We zijn er nog niet, maar ze is al een heel stuk opgeknapt en heeft geen gierennekkie meer. Ze is een heerlijk rustige lieve vogel :) Af en toe zie ik haar en Nero nog even samen, dus wie weet wat de toekomst brengt ;)

Nero doet t ook super, die is helemaal in zn sas met zoveel mooie dames, alleen helaas kleven daar vaak ook mannen aan vast ;D Hij richt zich dus nu meer op de vrijgezelle ladies ;)
Nanoek en hij zoeken elkaar nog wel eens even op, dus wie weet dat ik ze volgend seizoen toch nog in het blok krijg samen :)

Met de rest gaat t ook super :)

De andere lummeltjes binnen doen t ook super.
Twister heeft in James zijn liefde gevonden, waar ik dacht dat hij en Twiggy wel gekoppeld zouden blijven en ik heb ze nu al 2 x betrapt op een wipwapper ;)

Twiggy vind dat niet erg, die doet lekker dr eigen ding en moest ook niet zoveel van Sadie hebben, dus die vind t heerlijk dat de mannen hun zinnen verzet hebben ;)

Shelby en het andere bontje (nog steeds geen naam!! ::)) doen het ook super, net zulke knuffelkonten als Puck en Pepper, knuffels, precies hun mama en papa.

En dan binnenkort Levi en Mari, spannend!

Met de pups gaat ook alles goed, beide boefjes groeien als kool, hebben de oogjes open en buffelen al wat door de pupbak heen :)
Hebben al praatjes, en vandaag of morgen zullen ze wel gaan lopen ;D geweldig leuke ervaring. Heb t al zo vaak meegemaakt maar van je eigen hondje is het toch wel heel anders heb ik nu gemerkt :)

Voor de rest zijn we druk hier, veel weg, dus vandaar wat minder online ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Cherro

Morgen is het zover, dan gaan Puckje en Peppertje verhuizen!!

Oooo wat ga ik het moeilijk krijgen :-[

Dat weet ik nu al  :-X

Maar het is wel goed zo, ze krijgen een superfijn plekje, en ik kijk er naar uit om Mireille en Wendy te ontmoeten, en hoe ze het gaan vinden in hun nieuwe thuis.

Ik kan dan echt een emo-muts zijn  :-[
Dit 4tal heb ik vanaf iniminiklein moeten pappen, en ik heb er zo'n sterke band mee opgebouwd, en ze zijn ook nog eens alle 4 zo verschrikkelijk lief! :-*

Elke dag zitten ze met zn allen voor het deurtje te wringen om te mogen komen knuffelen, en het liefst de hele dag door.
S'avonds zitten ze uren in mn haar om te friemelen en te spelen, en te bedelen om knuffeltjes..

En straks zijn er 2 minder die om knuffels komen bedelen.
Dat zal ff flink wennen gaan worden.. :-[

Gelukkig troost het me dat ze een superfijn thuis gaan krijgen, en dat Shelby en Gentle blijven :). Op die manier heb ik die 2 toch nog een beetje bij me. ;)

Ik ben erg blij met Mireille, en ook Wendy voor het bemiddelen ;D en weet dat mn boefjes daar alles gaan krijgen wat hun hartje begeert :)

Ik ga ze dus ook met een gerust hart aan Mireille overdragen morgen en vol verwachting wachten op een sms mail of telefoontje dat ze goed thuis zijn aangekomen en al druk bezig zijn hun nieuwe kooi te verkennen ;)

Zal straks nog ff een poging doen ff foto's van de boefjes te maken, door alle hectiek de afgelopen dagen is dit er niet van gekomen, en anders morgen even voordat ze weg gaan :)

Nu ff aan de slag hier, we zijn lekker in en om huis bezig.
Bijkeuken zat een aanrecht in, maar die was steeds lek ergens, en ik kon de ruimte ook wel gebruiken voor de hondenbenches van de dwergkeesjes dus hebben we hem er maar uit gesloopt ;)

Binnen ff wat uit gesorteerd en mn keukenkastjes eens uitgemest, had ff een bevlieging ;D Eens in de zoveel tijd moeten die dingen ff leeg en opnieuw ingeruimd :)

Jesse ligt nu ff op bed. Die was erg boos want papa ging werken, en meneer is snikkend in slaap gevallen tegen het hek ;D

Ff mama tijd dus ;)

Wendy..

Tot morgen!!!!!!!!!!

Ik moet nog even acclimatiseren van de vakantie ( we zijn vandaag pas terug gekomen) maar ik ben erg benieuwd naar je valkjes en natuurlijk naar Puck en Pepper! En leuk om elkaar te ontmoeten!!!

Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Cherro

Jaaaa leuk ;D

Enne wat was je weer lekker laat ;)

Jullie zijn nu nog thuis, begreep van Mireille dat jullie rond een uur of half 12 zouden gaan rijden, dus dat is nu bijna ;D

Spannend en leuk! :)

Puck en Pepper zitten heerlijk te eten, dus gaan met een volle buik mee vanmiddag, ben zo benieuwd hoe ze het gaan vinden! :)

Cherro

Puck en Pepper zijn zostraks opgehaald, Mireille en Wendy zijn echt heel erg leuke mensen en gaat helemaal goedkomen daarzo ;D

Het is wel leeg zo zonder die 2, ff wennen, ook voor de andere valkjes, maar daar moeten we ons maar ff overheen zetten ;)

Kan niet wachten op een update van die kant hoe de reis en alles gegaan is ;D

Rianne

Het gaat vast helemaal goed komen met ze, ze zijn tam, ze zijn lief, wat wil je nog meer? ;)

mireille

Het gaat goed met pepper en puck zitten prins heerlijk
in hun nieuwe paleisje en af en toe komt er een piepje uit.
En ze vallen af en toe in slaap zzzooo lief.
Ze zitten lekker bij te komen van de reis.
Ben hellemaal in mijn element vind het hartikke leuk.
En Malou wij vonden  het hartikke leuk om je te ontmoeten en ik
zal je op de hoogte houden over hoe het gaat met pepper en puck.

Cherro

Wat super om te lezen Mireille! ;D

Hier is t hele stel ook nog wat onder de indruk, zitten te slapen en ineens wakker en kijken om zich heen, vooral Gentle en Shelby, want die zie je echt kijken, we waren toch met zn 4? ;)

En ikzelf moet ook erg wennen nog, maar ik vind je een heel leuk lief en aardig mens, en weet dat ze echt een supergoed thuis hebben gevonden bij jou  :-*

Ben erg echt blij om dat ze zo'n fijn plek hebben getroffen. ;D

Wendy..

Hoi hoi,

Ik vond het ook heel leuk om je te ontmoeten  ;D en jullie kleine mannetje.
De reis was ook goed verlopen hoor. Ik heb ze uiteindelijk op de achterbank neergezet met mijn jasje over de trasportbox. Ze zijn ook super stil geweest onderweg dus afentoe even onder mijn jasje gekeken of alles goed ging. Mireille was natuurlijk aan het rijden dus die kon niet spieken.
Toen we ze in de kooi hadden gedaan gingen ze ook gelijk slapen. Is natuurlijk wel erg vermoeiend zo,n reis.

Enne je puppy´s zijn leukkkkkkkk!!!!!!!!! :-*
Ze hebben allebei al een baasje gevonden begreep ik en dat is maar goed ook  :P En de grote beer in de tuin ook helemaal geweldig!

Groetjes
Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Cherro

Dat was wederzijds ;D Vond t ook geweldig zoals  dat Jesse met je wegliep, zo van, jij bent mijn nieuwe vriendinnetje nu, kom maar mee ;D

En super dat het zo gegaan is, je weet maar nooit, de een is rustig, de ander druk, maar ze zijn goed overkomen gelukkig ;D

En lief zijn de pups he ;)
Mn schoonmoeder krijgt overigens nog pups ;D Dus als je je niet in kunt houden ;) hihi!!!

Ik heb dat ook hoor, maar ja hoor mij, ik heb een pup aan mezelf verzegd *LOL*

Chevy is ook een kanjer idd!
Storm heb ik gelijk nadat jullie weg waren opgehaald, die hoorde me en zat al piepend in de bench daar, arme kleine schat. het was net zo'n aapje, hij klom in mn nek en bleef dar gewoon hangen. Had wel met t mannetje te doen, maar t ziet er super uit nu gelukkig ;D
Zal voor zn bekkie ook fijner zijn :)

*Esther*