Rikki, Coco en de rest! Dit dagboek gaat op slot, tijd voor een nieuwe start...

Gestart door Cherro, 14 februari 2011, 22:14:35

« vorige - volgende »

Cherro

De derde is onderweg volgens mij ;D Ze heeft weer een blaasje hangen ;D

Ze perst zo nu en dan, heb piton gespoten, en nu maar weer afwachten.

Samantha is al onderweg, die gaat eerst naar Leeuwarden, en ze zouden nog ff shoppen bij een tuincentrum, dus komt goed uit want ik kan hier eerst niet weg ;)
Had haar al ff gebeld hoe en wat ;)

Ook is mijn tuttemien ineens heel erg druk :o
Zal je zien he  :o

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Tamireya

De derde moet denk ik dan nu wel al daar zijn  ;D

Hoe is het met die van jou? Heb je nu twee bevallingen ter gelijkertijd  ;D

Spannend allemaal, zit helemaal met je mee te leven en ben benieuwt hoe het verder gaat  ;D

Cherro

Uiteindelijk ben ik met de teef met de 2 reutjes naar de dierenarts geweest, pups heb ik een flesvoeding gegeven voordat ik wegging.

We dachten dat er een vruchtzakje was, maar dit blijkt een zakje van de placenta te zijn van de laatste pup die er tot dusver nog steeds niet afkomt.

Dit moet wel vanzelf komen.

Het is dus bij 2 heren gebleven ;)

Roxy is nu weer rustig, ligt mooi rustig in haar bak met kussens, dus we gaan straks lekker naar huis om haar daar te installeren. Word een nachtje bankhangen voor mij ;)

Misschien dat t vanavond komt, anders zal t morgen of overmogen zijn, het kunnen voorweeen zijn, t kan ook doorzetten nog.

Dan ga ik wel heel brak worden haha ;) breek echt bij de enkels af, maar als t moet moet t ;)

Ik was precies op tijd terug om Samantha en haar vriend te ontvangen, die kwamen ook net aan.

Kennisgemaakt met Kenji en ff alle vogels bekeken dus die zijn nu onderweg naar huis met de kleine boef.
Was wel even slikken, maar hij krijgt een superfijn thuis ;D

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Cherro

Mensen, wat ben ik blij ;D na 2 dagen en nachten geen slaap, en 2 bevallingen verder, mag ik het blijde nieuws vertellen ;D

Roxy is vannacht moeder geworden van 2 prachtige pups, een teefje en een reutje ;D

Ze ging als een trein, beide pups waren er voordat je er tegen kijken kon zowat, en na ff heel erg moeten wennen (ze probeerde de pups te begraven) en hulp van mijn kant dat het goed was, deed ze het teefje wassen en was het klaar.
De 2e haalde ze bij zich of had ze nooit anders gedaan.

Ik ben apetrots op mn mooie meisje, en op haar 2 prachtige pupjes.

Daarnet al ff bijgeslapen, duik zo nog ff op de bank, en dan zal ik vandaag ergens of morgen foto's hier neer plaatsen ;D

mireille

Gefeliciteerd hartikke goed ik ben trots op je het is niet niks
2 bevallingen toppie. :)
Zou maar lekker bij gaan slapen de foto's komen wel al zijn we wel heel nieuwsgierig hihihi :D.
Fijna dag en lekker je rust.

Tamireya

Gefeliciteerd met de de pups...hebben de weeen toch doorgezet bij je meissie  :D

Hoop dat je al lekker aan het slapen bent en niet al het mooie van de pups eraf kijkt  ;D

*Esther*

Leuk!
Wat zullen jullie het druk krijgen met de pupjes.

Wendy..

Wat een avonturen bij jullie daar!!!
Van Harte gefeliciteerd met de kleine pupjes!

Groetjes
Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Cherro

Dank jullie wel allemaal.

Ik ben nog steeds op, heb vanochtend in totaal 3 uurtjes geslapen, en toen "wakker"en niet meer kunnen slapen.
Schoonvader kwam vlak daarna van bed, en werd verrast met een kopje thee op de bank, dus dat was wel ff lief :)
Daarna ff pupjes gecheckt, en ff lekker op mn gemakkie de paarden gevoerd en de hondjes van schoonmams er vast uitgedaan, en wat omgekeuteld om de boerderij.

Bas kwam tegen 11:00 die meost werken en was gewoon thuis daarna, en hij heeft ff pups gekeken, en daarna de spullen thuis gebracht en een pupbak opgehaald bij zn pake en beppe, omdat die van Bas zn moeder te groot is voor bij ons thuis.

Daarna op de boerderij gegeten en met Roxy en pups richting huis. Storm en Chevy hoefden niet te wagen om maar bij de bak in de buurt te komen, ze beschermt dr kindjes super ;D

Moet alleen ff een constructie zien te maken opdat Jesse er niet zo goed bij kan, want die gaat zitten klooien natuurlijk.
MOrgen maar ff 4 panlatjes halen en een spin ofzo, dan kan ik zo wat volieregaas verstevigd met de panlatten er aanvast klemmen met een spin.

Nu zo naar bed, ff valkjes pappen, en foto's ga ik morgen ff plaatsen. Heb ff geen puf meer ;)

Wendy..

Hoe is het met de pupjes? Hebben ze je vanacht een beetje laten slapen of zat het er weer niet in  :D
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Cherro

Haha nou een beetje ;)

Ben nog aardig brak, maar goed, vandaag ergens nog maar ff een uurtje bijtukken ofzo.

De pups begonnen soms behoorlijk te piepen, en met name het reutje, die moppert nogal wat als de melkbar niet snel genoeg voorhanden is ;D  8)
En Roxy werd dan helemaal onrustig en ging de kranten naar zich toe graven om hem bij zich te krijgen (ipv dat ze hem nu gewoon ff oppakt met dr snufferd, maar dat snapte ze niet helemaal haha ;) )

Ik heb gewoon lekker op de bank bij dr geslapen, Bas is toch werken s'nachts, dus kon het mooi ff in de gaten houden ;D

Ze doet t verder super, ze is erg zorgzaam en lief voor ze, doet ze goed schoonhouden, ben heel trots op mn meisje.
Voor de reu heb ik al een naam, voor het teefje bijna. ;)

Het reutje gaat Cherro's Dreamcatchers Bentley heten :)

Het meisje gaat hier in principe blijven ;D, hoop dat ze uitgroeit tot een leuk showhondje, mag ook wel met zo'n kampioenspapa ;D die heeft al vele titels op zn naam, maar we zullen t zien ;)
Zou ze geen showhondje blijken is het ook geen ramp, ze heeft van 2 kanten zeer goede lijnen, en daar kan ik ook weer mee verder, dus dat komt wel goed :)

Met de vogels gaat alles ook goed.
Pino en Gypsy gaan vandaag met Bubba naar buiten verhuizen.
Eerst in de koppelkooi om even te wennen, en dan over in de voliere. Durf ze met Bubba nog niet goed in de voliere al over te zetten.

Demy is helemaal thuis, doet haar ding, laat zich zo nu en dan heerlijk kroelen en zit verder heerlijk mooi te wezen :D

Twister doet dagelijks zn best James te versieren, wat Sadie dus bij Twiggy probeerd, echt om je rot te lachen.
En Twister en Twiggy, maatjes door dik en dun mopperen soms op elkaar, het is me een stel bij elkaar. En de een fluit nog harder riedeltjes dan de ander ;D Heerlijk!

De 4 baby's gaan super, ze klimmen al flink in de kooi. Wanneer ze de pap zien klimmen er 2 al zelf uit het deurtje en ik zal er vanmiddag even een stokje in hangen zodat ze daar op kunnen gaan leren zitten.

Buiten geniet alles van t heerlijke weer en wij duiken ook de tuin in straks met zoonlief.

Zal zo ff een foto van de pups inladen trouwens nog :)

Cherro

animallovertje

Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Rianne

Lief!!! Je zal het vast al eens gezegd hebben, maar wat voor merk is dit? :)

Tamireya

Ohhhhh wat schattig Cherro  :-*

Ze zien er echt lief uit. :D