De Valken Bende!!!! wij hebben ook eitjes

Gestart door maranda, 13 oktober 2010, 20:22:31

« vorige - volgende »

maranda

ja maar het probleem is dat ik de voliere een beetje tevol heb zo :S das niet leuk wand ze maken wat ruzie en heb geen hok meer over dus weet niet wat tedoen

groetjes maranda

Saar

Voliere groter maken? :P :D
Gewoon blijven adverteren :) Meer kan je niet doen.

maranda

ja dat gaan we zekers doen ze tekoop laten staan

groetjes maranda

Alexandra

@saar en Maranda,

Wat hebben jullie nog te koop dan? heb al gekeken bij te koop/gevraagd maar kan daar zo 1-2-3 jullie advertenties niet vinden ...  :-\

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

carco

Je kan ze anders bij herplaatsing zetten als je echt overvol zit?
Klik op het plaatje voor onze site!

maranda

kan even kijken wat er gebeurt kan nog wel een paar maandtjes wachten wand we gaan nu eerst ff kijke of we ze zo kwijt raken

groetjes maranda

maranda

hoi
ik heb 2 cinnamon en 1 witmasker tekoop :D
ze zijn ongeveer 16 weken nu en ze zitten in een buiten voliere

groetjes maranda

Saar

Citaat van: Alexandra op 26 oktober 2010, 19:08:58
@saar en Maranda,

Wat hebben jullie nog te koop dan? heb al gekeken bij te koop/gevraagd maar kan daar zo 1-2-3 jullie advertenties niet vinden ...  :-\

Verkoopsite hebben ze wel opgestaan, zijn begin van de maand verlopen... Geen enkele reactie heb ik gehad op de advertentie die ik hier had geplaatst ;) Ze staan op een ander forum te koop, m'n website, m'n kwekerij hyves en marktplaats.

maranda

hoi saar

dus jij hebt ze ook allemaal nog of heb je ze al verkocht ???
ik kom er dus ook niet af ze straan hier op het form en op marktplaats en ook op koopplein of hyves en op mijn msn

groetjes maranda

Saar

Citaat van: maranda op 29 oktober 2010, 09:43:00
hoi saar

dus jij hebt ze ook allemaal nog of heb je ze al verkocht ???
ik kom er dus ook niet af ze straan hier op het form en op marktplaats en ook op koopplein of hyves en op mijn msn

groetjes maranda

Ik heb al die 6 jonge valkjes nog. Zoals ik al zei, de markt voor 'gewone' ( de huis tuin en keuken kleuren om t zo maar te zeggen ;) ) wilde valkjes ligt voor mijn gevoel stil. Dat trekt van het voorjaar waarschijnlijk wel weer aan :)
Groetjes Saar :-*

maranda

ja dat hoop ik ook dat het van het voor jaar weer bij trekt wand anders moetten ze maar hier blijven wat ik eigelijk niet wil wand omdat ik de ouders hier ook heb zitten dan krijg ik teveel fam in de voliere das ook niet echt de bedoelling

groetjes maranda

Manouk

Er is vast wel iemand die 3 lieve valkjes over wilt nemen.

Kan je ze anders hier niet bij herplaatsing neerzetten..
Er zijn denk ik genoeg mensen die een valkje willen opvangen, vooral omdat je al zegt dat er familie van de valkjes bij in zit...

voorkomen is beter als genezen...

groetjes
Manouk

maranda

ja dat is waar maar ja als er niks anders op zit
we kijken wel even wat we doen

goetjes maranda

maranda

hoi iedereen

even een update van Exit ze doet het heel goed ze eet goed slopen kan ze ook erg goed :D ze heeft het al een paar gebeurt dat ze los vlieg en dat ze probeerd de schilderijen van de muur probeerd teslopen :S en als het haar niet lukt dan stopt ze er mee en vliegt zie weer weg
dus ze is met recht een boef :D

heb nu 3 binnen Exit maar die mag los en heb 2 andere binnen zitten wat een koppel moet worden maar hij heeft meer aandacht voor Exit waar hij gelukkig niet bij kan komen maar wat moet ik nu doen hij wil niks van dat vrouwtje weten maar wel van exit wat kan ik nu het best doen ???
maar wij willen een andere man op exit en niet hem wat nu tedoen ???

groetjes maranda

Larissa

hey zus

Gewoon niks doen en ff afwachten of ze wel aandacht voor elkaar gaan krijgen,

Met Breeze gaat het goed, hij zit weer bij zijn ouders in de kooi in de hoop dat die mafketel nu eindelijk eens zaadjes gaat eten, hij is wel heel erg aanhankelijk naar mensen toe en krijgt ook nog steeds 2 keer per dag pap.  >:(
Want als ik dit niet doe dan valt hij enorm af

Zijn gewicht schommelt erg maar ik hoop door dat hij nu eens zelfstandig wordt dat dit ook gauw weer bij trekt hij is immers bijna 8 weken, ik hou je gauw weer op de hoogte

:-* :-*