De Valken Bende!!!! wij hebben ook eitjes

Gestart door maranda, 13 oktober 2010, 20:22:31

« vorige - volgende »

maranda

hoi hoi

ff update van deze kant

met exit gaat het heel goed ze fluit en ze eet zo flink en slopen dat kan ze ook heel erg goed :S maar ja dat maakt niet uit dat komt wel goed

en dat koppeltje wat we teminste willen koppelen heeft meer intresse in exit als in het vrouwtje wat bij hem in zit :S wie heeft er tips wat ik nu kan doen ???

groetjes maranda

maranda

hallo  iedereen

wij hebben de 3 jongen weg  :) hopen dat er nu meer rust in de buitenvoliere komt wand dat was ook niet leuk zo  :-\ maar dat gaan we zien

groetjes maranda

*Manon*

Hoi hoi Maranda,

Exit is dus erg in trek... hahaha tis ook een echt knapzakje al zeg ik het zelf!
Bijna had ik haar hier gehouden, maar toch maar nie gedaan  :P

Ik denk persoonlijk, dat het makkelijker is om valkjes te verkopen die tam zijn dan dat ze wild zijn en buiten zitten.
Deze valkjes die buiten zitten moeten al haast in een voliere komen te zitten en kunnen bijna niet meer tam gemaakt worden.

Ik kweek ook buiten of binnen in de blokhut, in ieder geval niet meer in huis, maar ik maak wel alle valkjes handtam, ik heb tot nog toe (even afkloppen hoor) geen moeite gehad om mijn valkjes te verkopen.
Maar in ieder geval lees ik dat ze verhuist zijn bij jou!

Fijn weekend!
Groetjes Manon

maranda

hoi manon

ja gelukkig wel wand had niks anders als ruzie in de voliere
maar ja dat is nu gelukkig over
en exit krijgt vandaag een speelvriendtje erbij  ;D kijk er erg naar uit we gaan het zo ophalen

groetjes maranda

maranda

hallo

Exit heeft een speelmaatje erbij  ;D dus nu afwachten hoe dat op elkaar reageeerd;D
foto volgt later omdat ik ze nu even met rust wil laten en even kijken wat ze doen

groetjes maranda

*Manon*

Ik ben benieuwd wel speelmaatje dat is!

Hopelijk klikt het goed... is wel zo gezellig hé  ;)

Larissa

hey hey

Zal ik het dan maar verklappen wie Exit der speelmaatje is geworden.... :P

Onze grote boef Breeze mag het maatje van Exit gaan worden
Hij deed het zo onwijs goed en is zeker geen kleintje meer het boefje woog 87 gr toen het weg ging en was volledig zelfstandig en super tam door al het gepap

In eerste instantie wouden we hem zelf houden maar aangezien ik er al weer 8 binnen heb hebben we hem naar Maranda gedaan, waar hij nu lekker  de aandacht en een lief meiske krijgt

groetjes Larissa

maranda

hoi iedereen

nou heb nu breeze en exit bij elkaar zitten en exit in nog niet echt gedient van breeze's komst wand exit is op dat gebied echt een trutje breeze mag niks van haar maar we houden het in de gaten breeze eet wel goed wand heb er een voor en water bak bij in gedaan dus dat doet die wel goed en trosgriest zit er ook exstra in maar kijke hoe het gaat het is nu wel erg gezellig binnen moet die twee

maar het is wel zo met exit dat waar breeze is is exit ook dus zal wel de goede kant op gaan  ;D ;D ;D

groetjes maranda

maranda

hoi iedereen

hier een foto van Exit en Breeze

hun zijn zo lief voor elkaar het is nu al zo waar Exit is is Breeze en waar Breeze is is Exit ook het zo ontzettend goed met die twee ben erg blij dat het zo gaat

groetjes ons

Larissa

Hey Maranda

Hoe gaat het met Exit en Breeze?

Zijn ze nog een beetje lief tegen elkaar

groetjes Larissa

maranda

heyz

ja Exit en Breeze doen het heel goed ze willen af en toe nog wel een beetje ruzien maar exit doet ook veel bij breeze haar kop naar beneden van kroel me maar maar breeze wordt dan een beetje boos maar voor de rest doen ze het heel goed wand waar exit is is breeze en waar breeze is is exit dus het gaat erg goed

groetjes maranda

maranda

heyz

nou het is zo ver exit zit in de rui :D :S overal liggen hier de veertjes hihi wel grappig hoor.

exit en breeze weten nog niet ercht wat ze met elkaar moetten :D

groetjes maranda

maranda

hoi

gisteren de schik van mijn leven gehad had 2 hele mooie valkjes en ze zijn nu allebij overleden  :'( :'( :'( en hoe het kan ik weet het niet wand zo oud waren ze nog niet :'( :'( dus ben nu erg verdrietig

groetjes maranda

Larissa

hey zus

We hadden al ff telefoon contact met elkaar, en ja het kan zijn dat het het Lutino vrouwtje een sluimerende ziekte bij zich had en dat ze daar door nu zijn overleden, ik kom morgen ff bij je
Tis altijd balen als vogels dood gaan

groetjes Larissa

*Manon*

Wat een naar bericht Maranda  :'(
als je zeker wilt weten waarom ze overleden zijn, kun je altijd sectie laten doen.
Je andere vogels doen het wel goed?

Wat leuk dat Exit en Breeze elkaar zo leuk vinden.. komt helemaal goed met die twee als ik het zo lees... leuk hoor  :D

Groetjes Manon