De Valken Bende!!!! wij hebben ook eitjes

Gestart door maranda, 13 oktober 2010, 20:22:31

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Misschien een late reactie...

Sterkte met dit verlies.

Groetjes van mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

maranda

geeft niet voor de late reatie in ieder geval bedank hoop dat ik ooit nog zo'n mooie terug kan vinden wand dat waren mijn mooiste ik kan ze dan wel niet vervangen maar wil toch wel het liefst zulke terug

groetjes maranda

maranda

hoi manon

loop een beetje achter ja Exit en Breeze hebben het nu zo ver dat ze zelfs bij elkaar uit de voerbakken kunnen eten en ze zijn zo slim als je het water ophebben en heb het niet gauw in de gaten dan halen ze het bakje eraf ;D met andere woorden het water is op ;D
en ja van die andere 2 ja het is jammer maar wil het liefst zo houden en geen sectie er op laten uitvoeren wand ja het is toch al telaat en krijg ze er niet mee terug maar larissa dacht dat hij vrouwtje ziek was

groetjes maranda

maranda

hoi hoi iedereen

heb van de week een valkje gekregen van vrienden van ons die deden er niks meer mee.
maar wat is nu het geval het hij/zij praat  :D ;D das leuk om tehoren dat hij praat en fluiten doet hij/zij ook erg mooi we weten alleen niet welk geslacht dat het is dus is maar even afwachten.
hij/zij kan van alles
hij/zij is tam
dus we wachten maar af het lijkt mij een man wand hij zegt ook zijn eigen naam en dat is wie verwacht het JACCO  ;D ;D dat wisten we eerst niet na dat hij het gisteren zei
nu hebben exit en breeze het helemaal naa hun zin wand er staat weer wat naast hun en hun fluiten nu ook mooi mee en met de buitenvogels gaat het goed als het ze tekoud is dan gaan ze zelf al naar binnen in het nachthok en blijven ze daar zitten

groetjes maranda en mijn valken bende

*Manon*

Hoi Maranda,

Wat geweldig een valkje die praat... ik denk dat je er dan bijna wel van uit kunt gaan dat het een mannetje is...

Wel heel leuk dat Exit en Breeze er nu bij staan en gezellig mee doen... wie weet gaat Breeze ook snel dingetjes napraten... zou leuk zijn hé!!

Wat is het voor mutatie?

Groetjes Manon

maranda

hey manon

ik weet dat het een wildkleur is maar wat daar verder nog bij in zit konen onze vrienden ook niet zeggen
Exit en breeze doen het allebij erg goed maar exit heeft op het moment geen zin in uit de kooi tegaan  dus laat haar dan wel even lekker zitten met het deurtje los dat ze er meschien zelf uit komt
breeze wil er wel uit en ook erg vaak zelfs als ik ze voer en water doe dan heb ik breeze al bij mij op de arm zitten
en die wildkleur heet Jacco wand hij roepte zijn eigen naam dat vonden we best wel leuk en heb ze nu alle 3 in 1 kooi zitten maar exit en breeze laten wel weten wat zijn plek is dus das wel een voordeel ze laten het dus niet op de kop zitten  :D :D :D :D maar dat hoeft ook niet wand hun zijn er al langer al Jacco

tot dusver een goed einde hier

groetjes maranda

maranda

hallo

even een update van uit deze kant
we hebben nu Exit Breeze en Jacco in 1 kooi zitten dat gaat heel erg goed ze zijn allemaal heel lief tegen elkaar  :D maar nu hebben Exit en Jacco een klik gevonden ze vinden elkaar zo lief dat je elkaar kroellen :D wel leuk wand breeze moet van hun nog niet veel hebben breeze vind het leuk dat hij bij meer vogels zit maar hij wil er verder niks van hebben maar ja geeft ook niks

groetjes maranda

maranda

hallo iedereen

iedereen nog de beste wensen en een goed broedseizoen voor 2011

ff update van deze kant

onze buiten vogels hebben zowel de kou als het vuurwerk overleeft

onze binnen vogels EXIT BREEZE EN JACCO gaan heel goed samen EXIT en JACCO zijn een KOPPEL geworden onverwachts maar ja vin het jammer om ze uit elkaar tehalen dus laat ze maar bij elkaar en onze kleine BREEZE is niet meer zo klein die eet en drinkt goed zit er nu alleen bij tekijke wat EXIT en JACCO doen wand die snapt er nog weinig van maar ja dat komt vanzelf wel ??? ??? ???

dat was de update van deze kant

groetjes maranda

*Manon*

Fijn dat ze het zo goed doen Maranda en je hebt dus een koppeltje... superleuk  :-*

:-* voor Exit  ;)

maranda

hallo manon

heb ook erg blij dat exit het goed doet maar ze gaat wel van het voor jaar naar buiten helaas wand die waar ze mee heeft gekoppelt moet wel naar buiten dus gaat zei maar mee wand kan niet alle vogels binnen houden

groetjes maranda

maranda

hallo iedereen

even onze nieuwe aanwinst voor stellen

dit is dingo onze nieuwe man hij is witmasker zwaar bonte man

groetjes maranda

Larissa

Hoi Maranda

Tis een mooi vogeltje jammer dat je foto zo donker is
Ik kom hem binnenkort wel in het eggie bewonderen dan pluk is gelijk breeze ff een paar veren

groetjes Larissa

maranda

hey

er komt morgen nog even een andere lichtere foto bij :D

groetjes maranda

*Manon*