Onze Grijze roodstaart baby's - heel veel foto's 21-09

Gestart door •=Bonnie=•, 3 augustus 2010, 12:58:45

« vorige - volgende »

Sanna

Citaat van: •=Bonnie=• op 23 augustus 2010, 21:21:24

Z'n neusje is gerimpeld als hij zo ligt, aaaaaaaaaaahhhhh......... :P :-* :-* :-*

*Esther*

Wauw wat zijn ze gegroeid!
Dat is nog eens echt dons,'k zou ze zo willen voelen hoe zacht dat is. :D

Heb je al serieuze geinteresseerden?

gr Esther

Monky

Hey Bonnie,

Wat is de natuur toch mooi als je dit zo ziet  :D
Prachtige donsbolletjes met snaveltjes en pootjes.

Schitterend dat je die foto's kan maken zodat wij het ook een beetje kunnen volgen.

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 25 augustus 2010, 09:41:47
Wauw wat zijn ze gegroeid!
Dat is nog eens echt dons,'k zou ze zo willen voelen hoe zacht dat is. :D

Heb je al serieuze geinteresseerden?

gr Esther

Heel zacht, en ze zijn loodzwaar en "plomp" :)  Ik heb 1 iemand die misschien een natuurbroed jong wil voor de kweek maar dat hangt van het geslacht van de zijne af en van het geslacht van die van ons :)  Hij houdt zijn jong ook natuurbroed en zijn manier van kweken en omgang met de vogels spreekt me heel erg aan. Dan houden we er natuurlijk zelf 1 en is er nog maar 1 "over".

Als zich niemand uit de "bekenden kring" meldt ga ik wel een advertentie zetten maar pas als ze het blok uitkomen en ik echt kan beginnen met tam maken. Dan heb ik ook pas een idee van hoe of wat. We hebben ook geen haast... toen we ermee op schoot zaten hadden we beiden iets van... dikke neus, ze blijven allemaal  ;)  Maar goed dat kan natuurlijk niet, dus uiteindelijk moeten er wel twee weg, maar Lief is net zo verliefd als ik  ;D Als ze op 16 weken weg gaan is het ons nog vroeg zat, dus sja, tijd zat om echt leuke mensen te vinden.

Ondertussen zijn de meeste zorgen wel weg en zijn we nu vooral heel blij met het spul :)

@ iedereen: Leuk dat jullie er van genieten. Ik hou jullie hier gewoon op de hoogte van het hele gebeuren  :)

•=Bonnie=•

Sanna, volgens mij flipt mijn computer van jouw avatar :(  Ik moet elke keer als ik bij jou berichtjes kom heel lang wachten tot ie klaar is met laden of weet ik veel wat voordat ik verder kan scrollen of iets kan tikken.

Paula

Citaat van: •=Bonnie=• op 25 augustus 2010, 10:32:02
Sanna, volgens mij flipt mijn computer van jouw avatar :(  Ik moet elke keer als ik bij jou berichtjes kom heel lang wachten tot ie klaar is met laden of weet ik veel wat voordat ik verder kan scrollen of iets kan tikken.

Vreemd, ik heb daar geen last van?
Anderen misschien wel?   ???

Citaat van: •=Bonnie=• op 25 augustus 2010, 10:21:37
toen we ermee op schoot zaten hadden we beiden iets van... dikke neus, ze blijven allemaal  ;)

Dat kan ik mij heel goed voorstellen en met mij nog veel meer, denk ik zo. Ik vind het af en toe al moeilijk met de jonge kakariki's. Zo'n grijze roodstaart is dan toch nog 'iets meer' om het zo maar uit te drukken.
Als het aan mij lag zou ik mij zo melden bij jou als nieuw baasje voor zo'n kleintje ... maar ja, mijn man ...   ::) .

Veel 'geniet-plezier' nog van deze mooitjes.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Dobske

Citaat van: Paula op 25 augustus 2010, 12:59:12

Vreemd, ik heb daar geen last van?
Anderen misschien wel?   ???

Bij mij als ik scroll stopt hij ook als ik langs haar plaatje kom.

bobbie

25 augustus 2010, 19:35:46 #67 Last Edit: 25 augustus 2010, 19:38:19 by bobbie
Yep, als ik langs de handtekening van Paula scrol, blijft mijn beeld stilstaan.

O,jullie hebben het over Sanna, ik had het bij de handtekening van Paula :-[ :-X

Caroline

Klopt, heb ik ook altijd als ik naar beneden scroll, bij de handtekening van Sanna stopt hij altijd even ....  ::) en gaat vervolgens weer verder.

Je vraag: "welke vogel blijft het langst in het nest??"

Ik zou het niet weten, jij wel??

Gaaf trouwens dat er eentje mag blijven .... lijkt me wel moeilijk een keuze te maken. Is het er eens van gevoel of moet het een bepaald geslacht zijn??

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Paula

Citaat van: bobbie op 25 augustus 2010, 19:35:46
Yep, als ik langs de handtekening van Paula scrol, blijft mijn beeld stilstaan.
O,jullie hebben het over Sanna, ik had het bij de handtekening van Paula :-[ :-X

Nog 1x off topic aan 'Bobbie':
Is dat al lang? Als het pas sinds kort is, ligt het misschien aan de link van mijn boekje die onder de banner staat?
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

•=Bonnie=•

25 augustus 2010, 21:46:55 #70 Last Edit: 25 augustus 2010, 21:49:14 by •=Bonnie=•
Citaat van: Caroline op 25 augustus 2010, 21:32:46
Je vraag: "welke vogel blijft het langst in het nest??"

Ik zou het niet weten, jij wel??

Gaaf trouwens dat er eentje mag blijven .... lijkt me wel moeilijk een keuze te maken. Is het er eens van gevoel of moet het een bepaald geslacht zijn??

Groetjesssssss

Nee, geen idee welke vogel het langst in het nest blijft  ::)  Google hielp me ook niet bijster veel verder maar ik moet bekennen dat ik niet heeeeeeeeel erg mijn best gedaan heb ;)

Ik heb al weken een gevoel bij 1 vogeltje... de jongste. Die met de pluisjes op de kop en de frons boven de snavel... Maar degene die blijft is degene die "over blijft", geslacht maakt niets uit, het gaat om de toekomst van de vogel.  :)

En ik weet nu al dat ik verschrikkelijk ga janken als ik ze af moet geven... dit is precies de reden dat wij nooit puppies wouden.  :-\  En eigenlijk vind ik de papegaaien nog erger dan pups, omdat ze zo oud kunnen worden dat je er hoe dan ook geen grip op kunt houden.

Caroline

Nee, ik kan het me helemaal voorstellen, je afscheid .... het lijkt me ook verschrikkelijk.  :'(

Zo op de foto vind ik ze allemaal even snoepig.  :-* Ik zou denk ik niet kunnen kiezen.  ::)

Blijft hij bij jullie bij zijn ouders in de volière wonen en gaat dit trouwens wel?? Of komt hij binnen als tamme??

Ik zal morgen eens googlen naar de langste nestzitter.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 25 augustus 2010, 22:22:03
Nee, ik kan het me helemaal voorstellen, je afscheid .... het lijkt me ook verschrikkelijk.  :'(

Zo op de foto vind ik ze allemaal even snoepig.  :-* Ik zou denk ik niet kunnen kiezen.  ::)

Blijft hij bij jullie bij zijn ouders in de volière wonen en gaat dit trouwens wel?? Of komt hij binnen als tamme??

Ik zal morgen eens googlen naar de langste nestzitter.  ;)

De kleine blijft bij de ouders, dat is juist DE reden dat we ervoor gekozen hebben er eentje te houden, voor hun. Ik heb eerlijk geen idee hoe lang dat goed gaat  :-\  Persoonlijk vermoed ik dat het goed gaat tot ze weer gaan nestelen.

Binnen als tamme doen we niet, Koko en Roxy waren (en zijn) tamme vogels. We willen ze juist niet zo mens afhankelijk houden.

Sanna

Citaat van: Dobske op 25 augustus 2010, 19:23:11
Bij mij als ik scroll stopt hij ook als ik langs haar plaatje kom.

Citaat van: Caroline op 25 augustus 2010, 21:32:46
Klopt, heb ik ook altijd als ik naar beneden scroll, bij de handtekening van Sanna stopt hij altijd even ....  ::) en gaat vervolgens weer verder.

Jeetje, menen jullie dat nou?? Is het bij de avatar of pas bij de handtekening? Want dan moet ik even uitzoeken waar het aan ligt. Ik heb er zelf nooit last van....

Caroline

Sanna ....

Even een paar keer op en neer gescrold en volgens mij is het je avatar.

Als ik heel langzaam scroll wordt het zelfs even een seconde een streepje.

Je handtekening is oké.

Ik vind het niet echt irritant maar het was me wel eerder opgevallen.

Groetjessssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.