3 mei 2025, 12:36:32

Speedy

Gestart door Trudie, 24 augustus 2002, 05:43:07

« vorige - volgende »

Speedy

Ja het was dan toch zover, ook Sunny is vandaag mee met de nieuwe eigenaars.
Hij heet nu Spooky en is het valkje van Loraine geworden, omdat zij haar Dizzy zo vreselijk miste en het niet leuk voor haar was, dat Dizzy in haar handen dood is gegaan.
Ze was meteen al gek op hem, ze denkt zelf dat het een pop is, dus ook dat zullen we na een paar maandjes wel te weten komen.

Spooky zal met Chico, Egbert en Guust samen wel goede vriendjes worden.
Ze zullen elkaar eerst goed moeten leren kennen, de verhalen zullen we zeker wel te horen krijgen.

Speedy

Nou ik heb ook plukkende ouders hoor,grrr voornamelijk Punky doet het, ze wappert met haar vleugels in het blok, en volgens mij trekt ze ze ook kaal.
Ik vind ze nu nog te jng om ze van haar weg te halen om ze zelf te voeren, ook omdat ik daar geen tijd voor heb.
Ik zal moeten wachten tot ze wat ouder zijn en alleen op trosgierst en het eivoer kunnen.
Wat vinden jullie?
Ze hebben wel degelijk afgebroken pennen op hun rug hangen, vanuit de nek zijn ze het kaalst.
Niet leuk meer hoor.
Weet nu precies hoe jullie je voelen bij het aanzicht daarvan.
Ik kan ze nu alleen maar troosten en stevig tegen me aanhouden als ik ze uit het blok heb, maar ze zijn nu pas 3 weken jong op de dag af.

Dan over Spooky (Sunny) we keken gisteren allemaal wel raar op, toen Angel (de vader dus) bovenop Spooky wilde klimmen hoor, wat ga je nu denken? ja dus... zou het toch een pop zijn?
Vader die op zijn kind klimt? jeetje nu al? ok Loraine zei al meteen dat het een vrouwtje was, zag ze aan de uitstraling, dus dat is haar gevoel.
Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar wat als het zo is?
Volgens Barbara, zouden de witkopmaskers mannen zijn.
Toen ze gisteravond weg gingen met Spooky in de kooi, floot hij naar de anderen, hij zat recht op, ik zou nu toch nog wel denken aan een man, maar ja ... waarom dook Angel dan erop?

We zullen het later wel te weten komen.

VaLKPaRKieTJe

Hey Trudie,

Ik heb eens gelezen dat het wel eens voorkomt dat mannetjes op mannetjes klimmen, dus het hoeft niet te betekenen dat het een pop is omdat Angel erop klom.
Hij zit overigens hier alleen maar te eten van zijn trosgierst, en Chico houd de wacht.

Ook heeft Spooky een vraag:

Heeft Sky het uitgehouden, zo zonder mij?

Groetjes, Mariette

Vogellovertje

Hoiii
Echt te gek joh!
Spooky zit al de hele dag te eten..
Ik ga vanavond met hem zitten maar laat hem eerst even eten...
Pap zei nog..Stopt hij nog met eten straksploft hij uit elkaar...ahhaah zo valkje zo baasje?
Ik durf nog niet zo goed met hem te zitten omdat ik bang ben dat hij in panniek tegen het raam vliegt!
Maar ik ga hem zodrekt pakken...Nu staat de pan op..
Ik vind spooky echtnet een vrouw ..ze lijkt veel op dizzy...een beetje gele kop en rode wangetjes en wat groter...
Zo een lief koppie!
Jaja.. zodrekt lees je bij dagboeken :Het dagboek van spooky!
hahahaah
OO het is echt zo een poepert..
Dan zit spookje zo met een zonnepitje in zijn snaveltje om zich heen te kijken..
Mar heeft chico bij hem gezet...Ik zei nog niet doen maarja :S
Ik zal zo gauw mogelijk fotos van spooky maken !
hhahaha echtleuk  Ik scroll hier naar benee en zie inene een lelijk hoofd met een lief mooi vogeltje..;Ik en spooky ahhahaha!
groetjes

Speedy

Tja, begin nu toch te twijfelen hoor, weet niet wat dat is.
Sky is een ondeugend schatje,  ;D hij/zij begint al grappig te fluiten, maakt toch wel eigen geluidjes.
Is al helemaal eigen in de voliere, zit al op de schommel, durf eigenlijk al van alles.
Koko is helemaal gek op hem/haar, was ze trouwens ook op Sunny.
Helemaal kroelen deed ze dan en er het liefst onder willen kruipen en maar aan die pootjes trekken, niet hard hoor.

Wat een kanjer is het geworden he?

Barbara

Nou, als Sky een mannetje is, val ik van mijn stoel! Als haar pa en ma beide geen cinnamon vertonen, moet ze toch echt een popje zijn, anders overtreedt ze alle verervingsregels en heb je een wondertje! Ook leuk natuurlijk....  :P

Vogellovertje

Hoi trudie

Ik ben alleen een beetje bang..ik durf hem hier benee niet te laten vliegen..
Gister vloog hij perongeluk en wist hij niet waar hij naartoe moest en storte hij naar benee..
Ik was er gelukkig eerder dan lady en nu durf ik het niet.. zou ik het nog is proberen?
XxX loraine en Spooky

Mandy

21 april 2004, 04:27:57 #832 Last Edit: 21 april 2004, 04:28:24 by Mandy
CitaatNou, als Sky een mannetje is, val ik van mijn stoel!

Hahaha hier nog 1! :D
Het is inderdaad een prachtige meid geworden! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Vogellovertje

haah nee niet dat lady haar wou pakken dat ik het daarom niet durf hoor even voor de zekerheid.. ik ben bang dat hij zijn eigen bezeert als hij rondvliegt..lady valt geen valkjes aan dat zag je wel met chico ...

Speedy

24 april 2004, 12:37:40 #834 Last Edit: 25 april 2004, 23:30:55 by Speedy
Maar ga uiteraard wel verder hoor met mijn verhalen en foto's.
Het is me opgevallen, dat het nu best wel langer duurt eer ik een bericht kan invoeren.
Het heeft toch al 56 pagina's. ;D
Ik ga daarom verder in deel 2, deze zal gaan heten "Villa Fladderhof".
Ik neem aan dat onze fans mee zullen gaan?

Groetjes en bedankt voor het lezen en de leuke reracties hier.

Trudie
      Speedy
        Punky, Kobus, Stompie, Pearl en Mazzel
         Koko
          Valkie
            Angel, Nikita en Sky
              en de 4 eitjes.  ;D

Tot gauw in het vevolg  "Villa Fladdehof"
(zie http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=verhaal;action=display;num=1082789282;start=0 voor meer )

Niet vergeten hoor!  :D