7 mei 2025, 12:32:00

eitjes spoed vraagje donsjes

Gestart door tanneke33, 27 juni 2010, 19:03:28

« vorige - volgende »

Lin

ach wat sneu, volgende keer als je het wil proberen weer laat dan 1 ei uitkomen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

tanneke33

ze hebben een mooi plekje bij de roos in de tuin gekregen allemaal :'(

Kaatje

Jeetje Tanneke,

Wat moet dit afschuwelijk voor je zijn om zoiets mee te maken ! Ik wens je, heel maar dan ook heel erg veel sterkte met dit alles, en weet dat jij hier niks aan hebt kunnen doen om dit te voorkomen.

Groetjes, Karin

tanneke33

ik ben zo blij dat t hier "erkent"word , het verdriet ook al hadden we de jongen nog geen week, je leeft er zo naar toe net als de kindjes e dan loopt t zo  :'(

Kaatje

Hoi Tanneke,

Bij mij springen de tranen al in me ogen en dan zit ik me gelijk te bedenken hoe afschuwelijk en verdrietig het wel niet allemaal voor jouw moet zijn ! En natuurlijk leef je hier helemaal naar toe en ben je heel erg blij als de donsjes gezond uit hun eitjes zijn gekomen, en dan gebeurd er iets wat je totaal niet verwacht en aan hebt zien komen. Ja, dit vind ik ontzettend verdrietig voor je  :'(

Ik hoop dat je het op een gegeven moment een plekje kan geven voor jezelf en het afschuwelijke beeld, wat nu nog op je netvlies staat snel weg zal trekken, want zoiets zal je nooit vergeten.

Nogmaals heel veel sterkte meid  :-*

Groetjes, Karin

Paula

Het plukken van jongen door de ouders is al erg, maar dit is echt verschrikkelijk.
Je kunt natuurlijk nog een nestje proberen, maar bereid je erop voor dat er dan hetzelfde gebeurd als nu. Het hoeft niet, maar de kans is wel groot.
Sterkte.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Kimm

hoi tanneke,

ik vind dit super verdrietig voor je , bah  :'(
zelf zou ik niet meer met dit koppel gaan kweken, ik vind het risico te groot dat je hetzelfde drama weer gaat meemaken.

heel veel sterkte.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Ach, wat ontzettend verdrietig ....  :'( :'(

Sterkte om dit drama een plekje te geven.

Ik ken verhalen van valkjes die dit ook deden maar een jaar later hun jongen keurig groot brachten.

Ik duim voor je dat het de volgende keer beter gaat.

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

He bah, wat vreselijk om zoiets te vinden in het blok. Sorry dat ik het de eerste keer niet goed zag, hoop niet dat je het gevoel kreeg dat je niet serieus werd genomen. Veel sterkte er mee...

tanneke33

geeft niet Rianne , t zal ook niet iets zijn wat vreselijk vaak voorkomt?