Het gaat niet zo goed met mij...

Gestart door Mandy, 2 januari 2004, 22:15:45

« vorige - volgende »

Mandy

9 februari 2004, 13:13:19 #75 Last Edit: 9 februari 2004, 15:01:02 by Mandy
Ik ben zojuist bij de neuroloog geweest en die heeft geen idee wat het kan zijn. Hij heeft zelfs de boeken erbij gepakt... ::)
Voor dit verschijnsel bestaat geen ziektebeeld ofzo. Wel kunnen slikproblemen een onderdeel van een ziekte zijn, maar dan moet je meer klachten hebben.
Een allergie lijkt hem ook onwaarschijnlijk en psychisch is er ook geen verklaring voor.
Ik moet 27-2 voor een MRI van m'n hoofd, maar daar verwacht hij niets uit, daar krijg ik 5-3 telefonisch een uitslag van.
En ik ben bloed geprikt voor antistoffen, maar die uitslag kan wel maanden duren. Dan bekijken ze of je iets van een immuunziekte hebt ofzo, want ik ben ook erg vaak ziek en vatbaar voor van alles. :-/

Afwachten maar weer...
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lieve

Hoi Mandy,

Wat vervelend :( :( :(, en telkens maar weer afwachten en niets met zekerheid weten. En als je niets weet kan je je leefwijze ook niet aanpassen.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte.

Groetjes, Lieve

sabrina

Hi Mandy,

Wat ontzettend vervelend dat je maandag niet meer te weten bent gekomen en dat je nu moet wachten op de scan en de uitslag daarvan. Heel veel sterkte!!!!

Liefs,
Sabrina

Irene

He Mandy,
vervelend voor je, dat je zo lang moet wachten. En dat je weer een aanval hebt gehad. Ik hoop voor je dat ze iets kunnen vinden, daar kun je dan tenminste iets mee!
Volhouden hoor!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

jacko

hey mandy

heb je al inmiddels al de uitslag gekeregen?

groetjes miranda en jacko(valkparkiet)

Mandy

Bedankt voor je reactie. ;)
Ik ben vrijdag onder de MRI geweest; een tunnel die veel lawaai maakt, maar ik krijg vrijdag pas de uitslag.
Ik denk niet dat er iets uit gaat komen, als er iets te zien was geweest dan hadden die meiden wel een seintje gegeven aan de arts om te komen kijken.
Ik maak me dus geen zorgen, maar ik wil wel weten wat er aan de hand is, ook al heb ik het deze maand, gelukkig, niet gehad. :)
Tja, dan maar terug naar de longarts. :-/

jacko

hey mandy

heb je de uitslag al gekregen?
Zoja,wat is er dan met jou aan de hand? Wil je dat aan ons mededelen?

Bianca

hoi Mandy,
Wat een heftig verhaal zeg!
Ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is!
Het is niks om niet te weten wat er precies aan scheelt!
Sterkte!

Miranda: op de eerste pagina van dit onderwerp schrijft mandy precies wat er mis is.
Daar kun je dus lezen waar het over gaat.
groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianca

sorry miranda
Ik had iets te snel gelezen,
pardon
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

jacko

hoi bianca

geef niet het kan een keer gebeuren.

Mandy

6 maart 2004, 01:33:11 #85 Last Edit: 6 maart 2004, 01:33:39 by Mandy
Ik heb de uitslag gehad; er is niets gevonden...
 :) blij dat alles in orde is, maar  :-/ vervelend dat ik niet weet wat het dan is? ::)

Gisteren heb ik weer een kleine aanval gehad, m'n keel zat even half dicht en ik was benauwd, net alsof iemand z'n handen op je keel zet en je nog een beetje kan ademen, het duurde een minuutje... :(

Ik heb dus weer naar de longarts gebeld, althans haar secretaresse en die wilde me eerst over een maand op de poli langs laten komen, maar nou heb ik een telefoonafspraak voor maandag. Dan zal ik ff overleggen met d'r en kijken wat we nu nog kunnen doen, ik weet het ook niet meer... :-/

Bedankt voor de belangstelling. ;)

jacko

hoi mandy

Weet je al iets meer? Ik ben benieuwd wat de arts nu hebt gezegt?

Mandy

De longarts weet het ook niet meer. :-/
Ze heeft me nu doorgestuurd naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen. De KNO had nl geschreven dat het een soort verkramping van de stembanden kan zijn of anders psychogeen, ik zei het toch, dus ik moet binnenkort toch maar 's naar een psychiater denk?! :o >:( :D
Toen ik de fysio belde kon ik morgen al meteen komen! Normaal duurt dat altijd heel lang, maar ik zal nog ff bij de verzekering checke of dat nog wel in m'n pakket zit, want dat is allemaal zo'n gedoe tegenwoordig. En al helemaal nu ze het over no-claim hebben in de gezondheidszorg! >:(

jacko

hey mandy

ik ben benieuwd of bij de fysio wel helpt en dat je meer geluk hebt. dat lijkt mijn ook niks alles dat je elke keer benauwd bent.

Mandy

Tja, ik hoop het ook, maar ik denk dat het moeilijk wordt, hij had het al over maandenlange behandelingen terwijl er maar 6 vergoed worden, pfff dan weet ik het nog niet hoor, want garanties kan tie toch niet geven. Ik moet eerst wat meer bewust worden van m'n manier van ademen en m'n houding e.d., maar dat is natuurlijk voor iedereen belangrijk en of het ook de oorzaak van m'n "benauwdheid" is, is ook niet duidelijk. Dan kan ik nog beter op yoga gaan ofzo... ::)