Het gaat niet zo goed met mij...

Gestart door Mandy, 2 januari 2004, 22:15:45

« vorige - volgende »

Speedy

Irene

:o..................wauw! dat is mooizeg! Heel veel sterkte morgen!!
groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Cobie

Hoi Mandy.

Dat zijn hele mooie regels, ook ik schiet daar vol van.
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen en veel kracht om dit verlies te dragen.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Mandy

17 januari 2004, 18:38:48 #63 Last Edit: 18 januari 2004, 01:02:55 by Mandy
Bedankt...

Het is voorbij... :(
Het was mooi en naar tegelijk, maar het hoort er helaas allemaal bij... :'(
M'n neefje, moeder en oom hebben hun woorden mooi gesproken, ook ik kon m'n woorden nog zeggen, dat was zwaar, maar ben blij dat ik het gedaan heb. :)
M'n broertje liet bij het graf 2 duifjes van opa los, het was alsof opa toen ook van ons vandaan vloog... :(

We zullen ons de komende tijd ook extra inzetten om omaatje op te vangen, maar opa en oma zijn me altijd al heel dierbaar geweest en betekenen heel veel voor me, het zijn een soort maatjes van me, en nu ben ik een vriend kwijt... :'(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hello

gelijk heb je. zon duifjes dat doet iets met je. en ik denk dat iedereen van de site zal begrijpen dat je nu door een heel moeilijke tijd gaat. veel sterkte.

SDC

Mandy

Afgelopen vrijdag ben ik bij de KNO geweest en wat ik al dacht was dat hij niets bijzonders kon vinden.  :-/
Hij dacht ook dat het verstandig zou zijn om naar een neuroloog te gaan, want anatomisch is alles dus in orde.
Wel fijn om te weten natuurlijk, maar nu weet ik nog niet wat er mis is.  ::)
En ik zie het al gebeuren als ik eenmaal bij een neuroloog ben die ook niets vindt ik straks op straat wordt gezet als aansteller of door kan naar een psychiater! >:(
Maandag zal ik naar m'n longarts bellen of ze me er bij de neuroloog tussen kan plaatsen, want zij had dit ook bij de KNO geregeld en had al gezegd dat te doen als hij niets zou vinden.
Dus afwachten maar weer. ::)

Lique

pfff, als ze nou eens een keer wat zullen vinden, daar heb je veel meer aan, als alleen maar afwachten.

Maar heel veel succes. en hopelijk vindt de neuroloog wél wat er aan de hand is met je.

groetjes lique

Stijn dc

hello

hopelijk vind die neuroloog wat er aan de hand is. Dat je ze uit zouden maken voor aansteller, dat zou pas rottig zijn.

SDC:D

Cobie

Hoi Mandy.

Volhouden hoor er is tenslotte iets mis met je. In deze maatschappij moet je voor jezelf opkomen. Dus je poot stijf houden ze moeten iets vinden. Hopelijk vind de neuroloog wel wat en is er iets aan te doen.

Sterkte Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Nes

Hoi Mandy,

pfff, wat vervelend dat ze niets hebben gevonden  :(.
Ik hoop dat de neuroloog wel een oorzaak kan vinden en dat het niets ernstigs is natuurlijk.. Gaat het de laatste tijd wel weer een beetje of heb je er nog regelmatig last van?

Groetjes Nes.

Mandy

Gelukkig niet, het is alleen 1 en 8 januari gebeurd dit jaar.
En verder heb ik dan die longinfiltraat gehad en momenteel ben ik weer snotverkouden en heb veel last van m´n keel. Eigenlijk is dat zaterdag begonnen terwijl ik vrijdag nog bij de KNO geweest ben. Maar die heeft ook zo´n lekkere slang via m´n neus m´n keel ingedouwen...ik weet niet waar die slang allemaal nog meer in is geweest! :D
En ik kan al vrij snel naar de neuroloog gelukkig, maandag 9 februari, afwachten maar weer... ::)

Nes

O gelukkig maar dat je al zo snel bij de neuroloog terecht kan.
Bah, een slang via je neus naar je keel? Dat lijkt me heel eng en vervelend....  :(

jacko

hey mandy

ik heb net je hele verhaal gelezen nog geconoleerd met je opa ik had een traantje weg moeten pikken snik.en ik ben benieuwd wat de uitslag is.

en heel veel sterkte met alles.

groetjes miranda en jacko(valkje)

Mandy

Dank je...

Gisteren ging het helaas weer niet zo goed, toen heb ik 's nachts en op m'n werk even een kleine aanval gehad. Toen kon ik wel wat lucht krijgen, maar was erg benauwd, had weer dat gevoel van verslikken... :(
Het duurde een minuutje en zakte weer snel af, wel hou ik nadien een poosje een kriebelend gevoel in m'n keel.

Ik ben zelf erg bang dat ik misschien toch een allergie voor één van m'n beesten krijg, ook al is dit niet helemaal het beeld van een allergische reactie. Die heb ik ook al eens gehad, maar dat is anders. Dat duurt ook vaak langer en gebeurt alleen bij de bron van de allergie. Ik heb deze aanvallen dus ook op m'n werk, in de stad, op terras, op vakantie, dus dat klopt ook niet, maar toch, ik weet het niet, ik bedenk van alles, je moet wat... :-/
Maar ik zou het vreselijk vinden als dat het zou zijn, ik zou echt geen enkel beest hier weg kunnen doen, dan maar 10 pufjes per dag ofzo!
Ach, we zullen wel zien, afwachten maar... ::)

Marianne

Hoi Mandy,

Eh bah, wat vervelend is dat nu weer.... weer een aanval gehad.
Tja en dan duurt het nog best lang eer dat het 9 februari is.
Wachten duurt altijd (te) lang en dan weet je de uitslag nog niet meteen.
Ik hoop dat het snel overgaat, en dat je inderdaad niet allergies bent voor een van je beesten.

Heel veel sterkte!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!