Het gaat niet zo goed met mij...

Gestart door Mandy, 2 januari 2004, 22:15:45

« vorige - volgende »

jacko

hey mandy

ik heb eens zitten te denken,mar ik weet niet of je daar aan hebt. maar daar komt die ben je misschien ergens allergie's voor? zoja wat?misschien is dat wel de oorzaak? en met de ademhaling is een tip ga je op bed of op de bank liggen leg je de hand op de buik en tijdens de ademen druk je de handen op de buik. dan kun je als het goed is voelen dat je anders adem gaat halen. Het is maar een ideetje.

groetjes miranda en jacko(valkparkiet)

Mandy

Toen ik vanmiddag de vogels aan het verzorgen was kreeg ik het nare bericht dat mijn vader een hartinfarct heeft doorgemaakt! :o
Dat was flink schrikken, hij belde zelf vanaf de spoed, hij kon ma niet bereiken want die was om boodschappen, die hebben wij toen thuis opgewacht. Toen we bij het ziekenhuis kwamen was hij al vervoerd naar Antwerpen omdat het overal vol lag en hij moest meteen gedotterd worden. Er zat een kransslagader dicht.
We hebben zowat de hele middag in het z'huis gezeten. Hij voelt zich gelukkig goed en hopelijk mag hij snel naar Bergen op Zoom zodra er plek is. Normaal is Antwerpen wel goed te doen, een half uurtje rijden, maar nu een uur omdat ze op de ring bezig zijn, dat is echt een ramp. :-/
Ik zal pa ws wel moeten helpen, want die kweekt met kanaries en die broeden en hebben jongen momenteel. Dus ik zal wat van die dunne pootjes moeten ringen enzo. :)

Daarnaast zijn er ook weer zorgen om oma, op de plek waar haar borst vorig jaar geamputeerd is zit een bobbeltje... :(
Dat wordt morgen weggehaald en op kweek gezet.
En de dood van opa is ook nog zo vers, valt allemaal niet mee zo... :-/ Gelukkig was het borstonderzoek van mijn moeder laatst wel goed.

Zelf heb ik even geen aanvallen meer gehad. :)
Ik ben bij de fysio geweest voor mijn ademhaling maar die kon niets voor me doen, alles is normaal. Hij heeft me nog even langs de logopedist laten gaan en ook die vond alles normaal, dus ik ben nog niet veel wijzer geworden. :-/
Dus ik ga maar weer 's met die longarts overleggen over wat nu? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Jeetje Mandy,

Dit is zeker schrikken zeg, hopelijk komt alles nog goed met je vader.
Dit is niet niks hoor, hij zal zeker een tijdje uit de running zijn.
En dat word zeker druk voor jou dan.
Veel sterkte ermee.

Groetjes,
   Trudie

Karin

Jeetje zeg, dat was schikken ! Ik heb het een paar jaar geleden ook met mijn schoonvader meegemaakt, maar die kon niet meer gedotterd worden, die heeft nu 5 bypasses.  Wens hem maar heel veel sterkte, en jij ook, want je krijgt het nu dubbel druk met de kanaries. Gelukkig hoef je die niet tam te maken  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

jacko

hoi Mandy,

wat is dat allemaal erg zeg!
Ik hoop dat je allemaal aan kunt? ik bedoel ook met je gezondheid natuurlijk? Heb je ook hulp erbij? anders moet je allemaal alleen doen.

Ik wens je veel sterkte en heel veel gezondheid toe.

groetjes miranda en jacko(Valkparkiet)

Mandy

Ja hoor, mijn broer is er ook nog en die is het wel gewend want die heeft vroeger ook nog kanaries mee gekweekt met ons pa, dus die weet er zelfs meer van dan ik! ;)
En mijn moeder is zowieso al gewend om die te verzorgen wat eten en drinken betreft maar niet met de kweek, maar daar gaan mijn broer en ik dus bij helpen. :)
Vanavond heeft hij bv al de eitjes van vandaag eruit gehaald en bij de rest in de speciale bak/doos gelegd.
Kanariekwekers doen dat namelijk vaker, want nu liggen er nepeieren en als de pop is uitgelegd gaan ze er allemaal tegelijk onder en worden dan tegelijk bebroedt zodat alle jongen tegelijk uit komen en ze dus gelijkmatig gevoerd worden en dus allemaal een evengrote kans op overleven hebben, anders redden de jonkies het vaak niet. :-/
Maar ringen kan mijn broer niet denk, dus dat zal ik dan wel in de gaten houden. Brrr, wel eng hoor, die dunne pootjes van een kanarie.  :P

Mandy

O, ja, wel typisch...of hoe ik het ook noemen moet, een vriend van ons is aan het leren voor ambulancechauffeur en die heeft mijn vader vanmiddag naar Antwerpen gereden. Eerst herkende hij ´m niet, maar had wel iets van die ken ik ergens van en toen het door drong stond hij ook wel ff raar te kijken.  ::)
Doet toch raar als het dicht bij jezelf komt. Voor mij ook, ik ben immers verpleegkundige, maar als je je vader dan zo ziet liggen moet je toch wel ff slikken... :-/

Marianne

Hoi Mandy,

Goh, dat is schrikken..
Heel veel sterkte met je vader en hopelijk is hij er snel weer bovenop.
Ik zal hard voor hem duimen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

daan

Hoi Mandy,

ppppppfffffffff wat een elende allemaal meissie.
Sterkte ermee, soms lijkt het net of alles tegelijk komt hé.

Groetjes daan

Nes

Oeh Mandy, wat naar  :( veel sterkte met je vader.
Hoe is het nu met hem?

Liefs, Nes.

Cobie

Hoi Mandy.
Het èèn nog niet achter de rug of het volgende is er al weer.
Hou je hoofd koel en rechtop hoor.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Liefs Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Lieve

Hoi Mandy,

Veel sterkte, meid
Kop op en schouders eronder!

Liefs, Lieve

Mandy

Bedankt voor jullie lieve woorden en steun! ;)

Inmiddels gaat het wel weer beter met ons pa. :)
Toen we 'm vanmiddag op gingen zoeken kon hij ineens onverwachts terug naar Nederland dus daar waren we erg blij mee. :)
Nu ligt hij in het ziekenhuis waar ik werk.
Hij ligt nu op de CCU (hartbewaking). Alleen moet hij geïsoleerd verpleegd worden ivm MRSA (ziekenhuisbacterie). Er zijn kweken afgenomen en als die maandag schoon blijken te zijn hoeven we ons niet meer zo te kleden;

Raymon moest weer ff maf doen natuurlijk... ::)

Ik heb vandaag 11 kanaries geringd en dat is toch heel wat anders dan bij onze grote dikke valkjes! ;D
Wat een gepriegel zeg, de eerste gingen moeizaam, maar de volgende gingen steeds beter. Dus daar zal ik het de komende dagen nog ff druk mee hebben, want er moeten er nog veel meer geringd worden.
Dit is zo'n kleine dreumes;

:P

Karin

Gelukkig dat het al wat beter gaat met je vader ! En wat een gefriemel zeg die kleine kanariepootjes  ;D Ik vind die valkparkietenpootjes al een gefrummel  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Speedy

:D :DHihihi ziet er leuk uit zo hoor die steriele kleding, vrolijke paaskleuren ook nog. :D :D :D

Jeetje wat een kleine wondertjes zijn het zeg, leuk om te zien.

Groetjes,
   Trudie