Valkjes plezier..23 sept uitslag niet goed

Gestart door Gerdy, 2 april 2010, 15:18:42

« vorige - volgende »

Gerdy

ooooooooo ik had een hele lange update geschreven en klik op het verkeerde knopje..grrrrrrrrrrrrrr
morgen doe ik het wel opnieuw het is me nu te laat..

ik heb wel foto's gemaakt.

gr gerdy

Paula

Citaat van: Gerdy op 29 juli 2010, 00:16:44
ooooooooo ik had een hele lange update geschreven en klik op het verkeerde knopje..grrrrrrrrrrrrrr
morgen doe ik het wel opnieuw het is me nu te laat..
gr gerdy

Shoot! Dat is balen!
Veel succes morgen met het opnieuw typen.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Always look..

Larissa

hey gerdy

wat een schatjes zeg... ;D mooie foto's hoor

En tjeetje wat balen dat je nu je update opnieuw moet typen
Vlieg morgen nog wel ff binnen om de tekst te lezen

groetjes Larissa

Caroline

Ook ik raakte meerdere keren mijn mega grote updates kwijt, sindsdien typ ik ze standaard eerst in Word.  ;)

Succes met typen.  :D

Lieve foto's van je kippetjes, altijd zo'n zielig gezicht, als ze zo geplukt worden.  :-\

Groetjessssss en een fijne dag nog.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

nou dan nu maar mijn nieuwe update en opletten dat ik het niet weer wegdruk.

die kale kippetjes zijn altijd aandoenlijk vind ik..deze zijn echt lievertjes.

Sorry dat ik weinig in jullie boekjes heb gereageerd maar ik ben weer eens aan het bob de bouweren geweest..alleen heb ik nu niet rustig aan gedaan en dat heeft helaas mijn rug gekost..

de muren in de kamer/gang en gedeeltelijk de keuken gesausd..en vrijdag en zaterdag de tuin bij mijn schoondochter helemaal gedaan..eerst twee c zand geschept en toen 50 m2 tegels getild..ik moest even mijn gevoelens verzetten en wilde mezelf doodmoe maken en dat is ook wel gelukt.

de vier pappertjes zijn nu allemaal zelfstandig en ik heb besloten om de albino zelf te houden ..Djo-Djo heb ik hem genoemd.

maar ik heb nu weer zes nieuwe pappertjes binnen zitten waarvan ik gister nog laat de foto's heb geplaatst..maar mijn hemel wat kunnen die zes poepen zeg..vier keer per dag moet ik de kooi verschonen anders grijp ik in de vogel derrie.

De zes kale kippetjes doen het goed en eten op eentje na heel erg rustig..zijn echt schatjes

ik heb in de blokken nog zes jongen zitten..

helaas is eergister nog een jong van bijna een weekje oud doodgegaan..hij bleef heel erg achter in de groei en om eerlijk te zijn het leeftijd verschil met zijn broetjes/zusjes was ook wel heel erg groot.

rust zacht lief kleintje.

dan heb ik ook nog 15 eitjes waarvan er zeker 12 bevrucht zijn..al zag ik vandaag dat bij één koppeltje alweer een ingedeukt eitje lag.

ik heb het dus behoorlijk druk met alle vogies..buiten doen ze het super goed..het is erg laat op gang gekomen en in de eerste ronde veel jongen al in de eitjes overleden..hopen dat het nu beter gaat.

Twee blokken heb ik nu weggehaald..deze koppels hebben al twee rondes gehad en meer mogen ze bij mij niet.

dan heb ik nog een pup van negen maanden oud en die is ook behoorlijk ziek geweest..ben ik  aan het uitdokteren geweest wat dat nu weer was maar dat had met het voer te maken..er zat bedorven voer tussen..dus die was ook de hele dag aan het spugen en dat andere blé..maar gelukkig gaat dat nu ook weer goed.

met het klussen ben ik nog niet klaar..de keuken moet nog verder gedaan worden en het binnenhok in de schuur moet ik ook nog verplaatsen maar ik zal mezelf eerst maar eens een beetje rust gunnen voor zover dat kan.

groetjes gerdy

hilde

jij bent druk bezig geweest

ach jammer van het kleintje van 1 weekje oud de natuur is soms toch hard

kale valkjes zul je bedoelen   ;) want ik zie geen kippen

waar heb je deze naam gevonden djo djo ?

Gerdy

hoi Hilde..

sorry ik zeg eigenlijk altijd kale kippetjes ..als ze zo zijn geplukt.

Eerst dacht ik aan de naam Jo Jo maar ik vind Djo Djo eigenlijk veel leuker klinken..en mijn hondje heet Djyra en een van mijn vorige honden heette Djanca.
ik vind de klank Dj echt mooi.

dus de naam niet gevonden maar een eigen idee.

gr gerdy

Caroline

Leuke update, je bent maar druk geweest.

Fijn dat je jongen het goed doen en je hondje weer beter is.

Misschien leuk weer eens een foto van haar te zien.  :D

Leuk dat je een albinootje houdt, zeker een leuke naam Djo-Djo.  :)

Altijd weer balen een dood jong te vinden, zeker als ze al wat ouder zijn.  :-\

Rust zacht, lief kleintje.  :-*

EN dan nu tijd voor jezelf nemen hoor, doe het nu maar eens eventjes rustig aan.  ;)

Beterschap voor je rug en sterkte met hetgene er voor gezorgd heeft dat je je gevoelens moest verzetten.

Liefs Caroline  :-*

PS. ik zeg ook altijd kale kippies hoor.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hilde

hier zijn de kippetjes voorlopig nog niet kaal  ;D  ;D  ;D

TheaV

Heerlijke lange up-date....
En rust zacht kleintje....
Is Djo Djo de grotere Albino die ik ook zo mooi vond??
Een pup van 9 maanden zorgt ook voor kerker veel drukte in huis, maar ook gezelligheid en zeker geen verveling!!!
En zie ik nu bij de prachtige, vertederende foto's ook Mila?? De eerste Albino?? Of vergis ik mij??
Alles goed?

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Kimm

wat een leuke naam gerdy  :D

sneu van het kleintje hoor.  :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Paula

Citaat van: Gerdy op 29 juli 2010, 16:33:07
de muren in de kamer/gang en gedeeltelijk de keuken gesausd..en vrijdag en zaterdag de tuin bij mijn schoondochter helemaal gedaan..eerst twee c zand geschept en toen 50 m2 tegels getild..ik moest even mijn gevoelens verzetten en wilde mezelf doodmoe maken en dat is ook wel gelukt.

met het klussen ben ik nog niet klaar..de keuken moet nog verder gedaan worden en het binnenhok in de schuur moet ik ook nog verplaatsen maar ik zal mezelf eerst maar eens een beetje rust gunnen voor zover dat kan.

groetjes gerdy

Als je uitgerust bent en je verveeld Gerdy .... ik heb ook nog een aantal muren die gewit moeten worden. Je bent nu toch in 'het ritme'.  ;)   :D
Jeeeee heeee, wat heb je een werk verzet!

Leuke naam, Djo Djo. Apart.
Jammer van het jonge valkje dat het niet gered heeft.
En dan nog een heleboel eitjes die uit gaan komen ... je hebt het er maar druk mee!

Gelukkig heb je ontdekt wat het probleem was bij de hond. Hij zal nu wel gauw opknappen.

Veel succes nog met al het werk dat je nog te doen hebt!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

anika_en_spirit

Hé bezig bijtje,

Gelukkig heb je deze keer op het goede knopje gedrukt & zijn we weer helemaal bijgelezen.

Sneu van het kleintje dat het niet heeft mogen halen. Sterkte hiermee :-*.

Leuk dat je Djo-djo zelf houft. Lieff een albino :D.

Lieve foto's van de kale kippies. Gelukkig groeit het uiteindelijk weer mooi aan.

Doe je nu even rustig aan? Gun jezelf de tijd hoor, vooral ook met je rug.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Gerdy

Ik heb een valkje van van 2 juli 2010..een van de geplukte vogies.

toen de pop gedekt was door haar vaste parner dook er meteen een bwm boven op..dit is meerdere malen gebeurd.

Nu het jong beter in de veertjes komt heeft hij een hele groene gloed over zich heen..en op zijn koppie zie je duidelijk dat er groen op zit.

op de foto komt het misschien niet zo duidelijk over maar als er mensen bij me thuis zijn en ik vraag wat voor kleur dit valkje op bepaalde plekken heeft zitten zeggen ze allemaal groen..
onder de vleugels zitten ook groene veertjes en in de staart veren ook.

nu zou ik heel graag jullie mening hierover willen horen.

ik zou graag willen horen wat jullie ervan vinden.

Citaat van: Caroline op 29 juli 2010, 17:09:03
Leuke update, je bent maar druk geweest.

Fijn dat je jongen het goed doen en je hondje weer beter is.

Misschien leuk weer eens een foto van haar te zien.  :D

Leuk dat je een albinootje houdt, zeker een leuke naam Djo-Djo.  :)

Altijd weer balen een dood jong te vinden, zeker als ze al wat ouder zijn.  :-\

Rust zacht, lief kleintje.  :-*

EN dan nu tijd voor jezelf nemen hoor, doe het nu maar eens eventjes rustig aan.  ;)

Beterschap voor je rug en sterkte met hetgene er voor gezorgd heeft dat je je gevoelens moest verzetten.

Liefs Caroline  :-*

PS. ik zeg ook altijd kale kippies hoor.  8)

als ik zo met het toeilet schilderen klaar ben zal ik rustiger aan doen  ;D

Citaat van: hilde op 29 juli 2010, 17:12:27
hier zijn de kippetjes voorlopig nog niet kaal  ;D  ;D  ;D

gelukkig nog niet.pfffff

Citaat van: TheaV op 29 juli 2010, 20:53:42
Heerlijke lange up-date....
En rust zacht kleintje....
Is Djo Djo de grotere Albino die ik ook zo mooi vond??
Een pup van 9 maanden zorgt ook voor kerker veel drukte in huis, maar ook gezelligheid en zeker geen verveling!!!
En zie ik nu bij de prachtige, vertederende foto's ook Mila?? De eerste Albino?? Of vergis ik mij??
Alles goed?

nee je vergist je niet..de eerste Albi is Mila..zo'n scheetje is dat.

Citaat van: Kimm op 29 juli 2010, 21:23:56
wat een leuke naam gerdy  :D

sneu van het kleintje hoor.  :-\

liefs kim

dank je.

Citaat van: Paula op 29 juli 2010, 21:35:48
Citaat van: Gerdy op 29 juli 2010, 16:33:07

groetjes gerdy

Als je uitgerust bent en je verveeld Gerdy .... ik heb ook nog een aantal muren die gewit moeten worden. Je bent nu toch in 'het ritme'.  ;)   :D
Jeeeee heeee, wat heb je een werk verzet!

Leuke naam, Djo Djo. Apart.
Jammer van het jonge valkje dat het niet gered heeft.
En dan nog een heleboel eitjes die uit gaan komen ... je hebt het er maar druk mee!

Gelukkig heb je ontdekt wat het probleem was bij de hond. Hij zal nu wel gauw opknappen.

Veel succes nog met al het werk dat je nog te doen hebt!

ik verveel me nog niet en ik wil je best komen helpen hoor met de muren...u roept maar. ;D
ik heb inderdaad nog genoeg eitjes..afwachten welke er uit kan komen..het is wel leuke drukte hoor.

Citaat van: anika_en_spirit op 30 juli 2010, 11:42:58
Hé bezig bijtje,

Gelukkig heb je deze keer op het goede knopje gedrukt & zijn we weer helemaal bijgelezen.

Sneu van het kleintje dat het niet heeft mogen halen. Sterkte hiermee :-*.

Leuk dat je Djo-djo zelf houft. Lieff een albino :D.

Lieve foto's van de kale kippies. Gelukkig groeit het uiteindelijk weer mooi aan.

Doe je nu even rustig aan? Gun jezelf de tijd hoor, vooral ook met je rug.  :-*

Djo Djo is echt een mooie forse albino..ik kon het echt niet opbrengen om hem weg te doen..
ik ga ook wel rustig aan doen hoor..en met mijn rug gaat het alweer een heel stuk beter.

groetjes Gerdy