6 mei 2025, 01:15:14

Lutino pop of toch een man?

Gestart door DeniseRhody, 7 januari 2010, 13:21:11

« vorige - volgende »

carco

Ik ga ervoor dat het een man is  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Landiej

Citaat van: carco op  8 januari 2010, 14:32:13
Ik ga ervoor dat het een man is  :D

Groetjes: Caroline.

Inderdaad, lijkt mij ook een manneke! Zeker als ik het fluitje zo hoor :)

DeniseRhody

ja dat gevoel heb ik dus ook al omdat zij dus waarschijnlijk hij zich niet als een popje gedraagt!
thnxx
Groetjes Denise

DeniseRhody

Ik had gisteren een nieuw speelgoedje erin gehangen een touw met een belletje en dingen eraan hier een filmpje hoe hij reageerd, zou dit dan het gedrag van een man of pop wezen?

hilde

wat een lieverd en hij is nu al gek op het speeltje

ik denk een mannetje

Sanna

Een mannetje dat jou loopt te versieren... ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi hoi, dat gefluit is een mannetje denk ik ! Grtjs. Ann

Rocko

Het verschil tussen mannen en poppen is niet eenvoudig te zien. De mate van geelheid of de intensiteit van de oranje wangvlek zegt helemaal niets. Maar er is verschil waarneembaar aan de onderzijde van de vleugels. Bij een uitgeklapte vleugel zijn aan de onderkant van de vleugelveren bij poppen lichtere spots (vrijwel witte (soms licht gele vlekken) zichtbaar in een tamelijk gelijkmatig patroon. Bij mannen zijn deze spots niet waarneembaar.

Aan de fotos en het filmpje (en gedrag) te zien... is het een mannetje.. hij gedraagt zich macho en vrouwtjes 'schreeuwen'' meer en mannetjes doen deuntjes en fluitjes  ;D

DeniseRhody

Thnxx allemaal! hij gaat soms uit het niets ook dan fiet fiew fluiten en dat piepen erbij en dan zet hij de vleugels ook iets wijder, als hij zichzelf ziet begint hij ook fiet fiew te fluiten en te piepen haha en als ik de kans krijg ga ik onder de vleugels kijken maar dat kost tijd, wil zijn vertrouwen niet kwijt, wanneer het meneer dus niet zint mag ik hem ook niet uit de kooi halen haha, en waneer ik het helemaal zeker weet moet zij naam maar van chici naar Chico gelukkig niet al teveel veschil!
Groetjes Denise