2 mei 2025, 10:27:34

Douchen

Gestart door Shirley, 11 juni 2003, 01:09:21

« vorige - volgende »

Lin

Ik heb het hele douche gebeuren gevolgd. Want mijne wil niet in zijn badje en niet bespoten worden door de plantenspuit. Ik zal nu eens proberen met die vochtige slablaadjes misschien dat dat helpt.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Shirley

Hoi lin,

Hoop dat het gaat lukken, Karel ging het op een gegeven moment toch best fijn vinden. Inmiddels is hij al enige tijd dood, niet door het douchen hoor. Nu maar eens kijken hoe mijn volgende valk het gaat bevallen, krijg e'm van klein dus kan ik e'm gelijk eraan leren wennen.

Groetjes en succes ! ;)

sadelienda

Mijn vogels badderen op de volgende manieren:
Badje, douche, waterkraan in de keuken, plantenspuit, schaaltje water of een krop sla.
De laatste is wat byzonder en apart om te zien. Je maakt een krop sla nat, leg het ergens neer waar ze het kunnen vinden( ik leg het in de kooi). Omdat de sla eetbaar is vinden ze hem makkelijk en komen ze er snel achter dat ze ook kunnen "sla-diven"  ;D
Nadat ze klaar zijn, haal ik de sla weer weg om te voorkomen dat ze te veel groen eten.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)