Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

Manouk

ja het zou fijn zijn als Pico ook een beetje zou helpen..
Misschien is het voor Joepy allemaal wel teveel geweest..

Heb jij ze trouwens toen ze een nestje hadden in een aparte kooi of had jij ze gewoon bij elkaar??
en hoe is het met Luna?? zo heette ze toch??

Ik heb voor mijn twee nieuwe ook eindelijk nieuwe namen bedacht
Het mannetje het Gianni en het vrouwtje Dior..
Ik heb al mijn dieren naar ontwerpers vernoemd ;)
hahahah

groetjes
Manouk

Kimm

volgende keer beter hoor larissa. komt vast wel een keertje.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Larissa

Hey Kimm en Coco

Inderdaad kimm volgende keer beter ze moeten ook niet ze mogen van mij

Nadat we de eitjes weg hebben gehaald hebben we nog even gekeken en 1 eitje van de vier was helemaal leeg in de andere drie zaten inderdaad jongen

Ik vermoed dat ze gestorven zijn van de kou....
Joepy en Pico mogen het volgend jaar gewoon nogmaals proberen

Met luna gaat alles goed, onze coco doet zijn best maar het lijkt er op of luna meer intresse heeft in chica
Vindt het wel grappig dat je ze naar mode ontwerpers hebt vernoemt manouk

vele groeten en kusjes van de bende
Larissa

Manouk

Hoi Larissa..

Jammer.. dan denk je was bijna gelukt maar net niet.. :( zielig dat de donsjes het niet gered hebben, maar zo is de natuur moet je dan maar denken..

Ik heb hier het laatste popje op het oog..
Moet nog even overeen komen en dan hoop ik haar snel op te kunnen halen.. en dan ben ik echt compleet..
Wou heel graag een bont popje omdat ik die gewoon zo super mooi vind..
En nu heb ik hier en op marktplaats advertenties gezet over wat ik zocht..
Dus nu komt hopelijk Cloudy hier wonen.. Zal nog even een foto van haar van mijn hotmail halen en plaatsen.. Ze is zo mooi !!!!

groetjes
Manouk

Manouk

hier een foto van Cloudy.... is ze niet prachtig???

kuss

Manouk

Hoi Hoi Larissa..

Hoe is het met jou en je valkjes??
alles goed daar allemaal
Ik heb vandaag mijn laatste valkje opgehaald.. was wel moeilijk, want ze hadden er nog een mooi valkje zitten, maar ik kan er gewoon niet meer hebben in de kooi of iets..
Dus ik heb die andere (geelwang) daar moeten laten.. maar nu is sinds vandaag Cloudy hier in huis nu Gaudi genaamd..

Hier een foto van haar, denk dat ze cinnamon bont is. want ze is bruin en niet grijs..

groetjes
Manouk

ze vind het heerlijk om bij me te zitten, zit al de hele tijd in me nek te poetsen en te knarse

*Manon*

Hoi Larissa,

Jammer zeg van de dode donsjes in het ei!

Een eerste nestje is altijd spannend en het tweede en derde ook hahaha....

Ik heb afgelopen juli twee nestjes gehad, heel toevallig gingen twee koppels tegelijk op met leggen en broeden en dus ook met de jongen die uitkwamen.
Heel handig was het, want toen de papa van het ene nestje begon te plukken, heb ik de jongen overgelegd naar het andere nestje  en dat is mij heel goed bevallen.

Weet ook dat het niet altijd zo mooi kan samen lopen, maar tis wel de ideale situatie.

Jouw valkjes zullen de interesse in elkaar vast niet verliezen en hopelijk komt er in het voorjaar een heel mooi nestje.

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi ...ach, de natuur is soms hard hoor! Het is nu eenmaal zo en daar kan je je alleen maar bij neerleggen he....
volgende keer lukt het vast wel moet je zo denken, grtjs Ann

Larissa

Hey Lieverds

Heel erg bedankt voor jullie reactie's

Sorry dat ik zo laat reageer maar heb hier een prive situatie gehad met me schoonvader  :'(

Joepy en pico zijn nog steeds heel geïnteresseerd in elkaar en onze joepy laat zich vol liefde kroelen door onze pico dat is zo'n lief gezicht ze mogen in het voorjaar nog eens proberen een gezinnetje te maken  :D
Het gaat hier heel goed met de valkjes Luna en coco hebben duidelijk interesse in elkaar en ook hun mogen proberen een nestje te maken...coco deed laatst wel een poging om op luna te gaan zitte dus wie weet....

Hey Manouk

Wat een mooie vogel is dat veel geluk met het vogeltje
hoest met de rest van de valkjes dan en hebbe ze al intresse in het blok ?

Heel veel liefs Laris en bende

amazingleeuwtje

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Larissa

Hey Luitjes

Allemaal erg bedankt voor de fijne kerstwensen

Wij (mijn gezinnetje) zijn er een paar daagjes tussen uit geweest en nu heeft onze joepy weer een ei gelegt de buurvrouw zegt dat ze deze vanmorgen gelegt heeft....maar nu komt het wat moet ik doen

Moet ik ze opnieuw de kans geven om een nestje groot te brengen of niet....onze pico helpt nu wel zit er ook regelmatig op
maar aangezien er nu net een maand tusse het eerste legsel en nu zit weet ik niet of ik er verstandig aan doe om ze eventueel te laten liggen

Wie oooww wie kan me tips geven

groetjes Larissa

Manouk

Heeej Laris...

Ik weet eigenlijk niet of het verstandig is om ze opnieuw een kans te geven...
is Joepy al wel weer een beetje aangekomen?? want als ze nog mager was zoals vorige keer na het nestje.. dan zou ik denk ik er niet aan beginnen.. het is zo snel achter elkaar..

maar hoop dat je nog meer reacties krijgt van anderen...

Verder alles goed??
Hier wel.. gewoon gewerkt met de kerst :( en gister beeeetje teveel gedronken :P hahaha

moet kunnen af en toe he..

groetjes
Manouk

Larissa

Hey Manouk

Ja dat drinken moet af en toe kunne he... :P zelf had ik vrij met de kerst en dat was wel lekker hoor

Joepy is weer mooi op gewicht en zit weer goed in de veren vandaar mijn vraag eigenlijk....vindt het zelf ook snel hoor maar het is ook zo mooi maar het mag niet ten koste gaan van alles...

Ik had de vraag ook al bij kweken neer gezet en hoop daar wat reactie's te krijgen

liefs mij en bende

Manouk

hahah jaah niet te vaak he :P maar gister was echt te veel....

Ik zou zeggen.. laat ze het nog een keertje proberen ;)
het is voor Pico en joepy ook leuk als ze het nog een keer mogen proberen en het lukt wel.....
En ook omdat Pico nu wel meehelpt zal het voor Joepy minder zwaar zijn!!

kus