Larissa's Valkjes** Willen jullie dit boekje sluiten*

Gestart door Larissa, 19 november 2009, 13:15:14

« vorige - volgende »

Larissa

hey anja en coco

Ik snap er niks meer van hoor eerst wou me mannetje er niks van weten en nu ineens begon die mafketel te broeden( na 18 dagen)  en Joepy te roepen van uit het blok

Ik heb eigenlijk de hoop al een beetje opgegeven ook omdat ik vandaag toch maar ff geschouwdt heb er weinig teken van leven in de eitjes zie  :'(
Ik laat ze denk ik nog maar ff een paar dagen liggen en dan haal ik ze 1 voor 1 weg......als dat mag en kan he
Ze waren vanavond wel weer flink aan het wipwappe dus ik weet het nie ze kroelen mekaar de afgelopen twee dagen ook heel wat meer als in de afgelopen 18 dage  ::) echt weer ik weet het niet meer

groetjes Larissa en de bende van 5

Manouk

als je ook hebt geschouwd en je ziet weinig tekenen van leven dan is het misschien toch niet helemaal goed gegaan.. :( majah eerste nestje.. en ze vinden elkaar lief dus dan komt het vast helemaal goed met een volgend nestje..

Jammer..

en hoe is het verder met jou??
groetjes
Manouk

Larissa

Hey Manouk

Met mij is alles goed he ben alleen ff heel druk geweest met het regelen van dingen voor me nieuwe baan van af 1 jan....

En tja dit is inderdaad hun eerste nestje dus misschien volgend jaar beter....

Hoe gaat het met de wipwappende valkjes bij jou ?>

groetjes Laris en bende van 5

Manouk

ja.. de ene keer wel de andere keer niet..

en het gekke is.. Gucci zoekt Donna alleen op om te wipwappen..
de rest van de tijd moet hij eigenlijk niets van haar hebben... en dat vind ik wel jammer..
geeft mij ook niet echt de hoop dat hij zal gaan helpen met het nestje.. maar dat is misscien nog even afwachten..
en ik moet ff kijken voor andere stokken.. (natuurstokken) want laatst wouden ze wipwappen op de stok en toen vielen ze eraf.. denk dat ze te klein zijn voor hun valkenvoetjes.. ;)
Denk dat donna haar evenwicht niet kan houden.. Majah vind je het gek met dat dikkerdje op haar rug...

Kuss....

Larissa

;D tja dat wip wappe en balans zoeke dat moete ze ook leren
en onze pico vondt/vindt joepy nog steeds heel lief ook na het wip wappe deden ze kroelen en tja kijk hij bakte er ook niks van
dus misschien helpt jou mannetje wel wie gaat het zegge

kusssssss

Dierenfreackske

Hoi,   ;D ;D ;D ;D

Manouk

ja dat is wel zo.. je kan het nooit weten..
ik hoop niet dat hij haar alleen gebruikt voor zijn eigen hormoontjes in bedwang te houden..
maar ik denk dat ik vandaag maar eens erg vroeg mijn bedje in duik..
want ben heel moe en morgen ochtend moet ik ook weer vroeg werken..
wel heb ik hier nu de twee nieuwe in de kooi die ook erg naar elkaar toe trekken en lekker kroelen en doen.. dat is wel echt een setje.. lekker dicht op elkaar zitten...
dus we laten het gewoon rustig zijn gangetje gaan en dan zien we het wel..

als mijn valkjes maar gelukkig zijn..

kus

Dierenfreackske

Hoi hoi,  jaaaa, is zo he! Grtjs. Ann ;D ;D

Larissa

Hey Ann ja zo gaat het soms he......wel de lusten nie de laste

Hey coco ik taai ook vroeg af hoor mag morgen nog ff werken en dan weekendddddddddddddd

Bedankt voor de tips he

kusssssssssss

Manouk

ik heb nog lang geen weekend :( majah verschil moet er wezen,.

slaap lekker dan maar ...
hier word de boel net weer ff wakker..
gelukkig moet ik morge vroeg op, want uitslapen met die rakkers hier zit er niet meer in ;)

KUS

Manouk

hoi laris..

en zijn er nog ontwikkelingen in de kooi bij jou??
ik heb hier de invlieggaten vergroot, maar nog geen intresse erin..
heb de deksels op een klein kiertje gezet zodat er een beetje licht in komt, maar nog niet..
we wachten het maar weer af..
de enige die er intresse in heeft is mijn vrijgezelle Coco.. :S
majah hij knabbelt een beetje aan het randje maar verder ook niet..

verder alles ook goed met jou?
groetjes
Manouk en haar bende

Manouk

hej larissa..

ben erg nieuwsgierig over hoe het nu is...

groetjes
Manouk

Larissa

Hey Manouk en bende

Hier niet zo goed nieuws onze joepy heeft de interesse helemaal verloren in haar nestje
Morgen haal ik de eitjes er uit en het nestblok richt de kooi dan ff anders in en mogen ze het volgend jaar weer proberen

Ze zijn echter wel weer druk met wipwappen enzo maar ik vindt dat onze joepy nu eerst maar eens wat dikker moet worden

Tja das toch ook wat dat jij vrijgezellige man interesse heeft in het blok...hoe gaat het met het koppeltje dan ?
En de interesse  komt vanzelf wel hoor

Heel veel liefs Laris en bende

Manouk

jaah voor Joepy is het even goed om op gewicht te komen..

Het koppeltje is nog steeds aan het wipwappen, maar nog geen intresse in het blok..
En mijn cinnamon gepareld mannetje heeft intresse in mijn lutino bleekmasker jammergenoeg
maar zoals ik zei..
ik heb ze voor mijn plezier en als die gelukkiger zijn kan ik het bleekmasker popje niet dwingen om met mijn witmasker een koppeltje te zijn..
Ik zie ze liever gelukkig samen..
En die twee zijn de hele dag door samen zij aan zij en kroelen en samen eten..
alles doen ze samen..

groetjes

Larissa

Hey Manouk

Tja liefde kun je nie dwingen en zolang ze gelukkig zijn is het toch ook goed

Ik weet het.....het is een heel lief gezicht als je ze samen bezig ziet met kroelen en dat soort dingen joepy en pico gaan dan ook helemaal in mekaar op......en ja ik vindt dat joepy nu eerst maar eens aan der zelf moet denken voor dat ze weer een nest gaat maken en dan maar hopen dat pico zich er wel mee gaat bemoeien volgend jaar.....

kus