19 juli 2025, 14:08:54

hulp bij bloedende valk

Gestart door kisseskelly, 13 november 2009, 20:38:45

« vorige - volgende »

kisseskelly

mijn valkje vloog los en is gepakt door de hond, echt hard gebeten heeft hij niet maar mijn valkje was waarschijnlijk zwanger.

even terug in de kooi gezet maar net eruit gehaals ze bloed hevig uit dr poepgat...  wat is er en wat moet ik doen???????????????????????????????????
Groetjes Van Mij

Mark

Ik zou gelijk naar een vogelarts gaan

kisseskelly

ik ga nu naar de dierenarts. hij gaat denk ik dood. inwendige bloeding denk ik
Groetjes Van Mij

Bello

Sterkte en laat ons even weten hoe het gaat.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mark

Inderdaad sterkte en laat het maar weten

Kimm

jeetje wat een bericht zeg en wat triest  :'(
sterkte hoor..

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Larissa

Hey

Das echt een naar bericht...is er al wat bekent ?
Heel veel sterkte

Groetjes Larissa

kisseskelly

Gisteren avond om 10 uur op vrijdag de 13e heb ik helaas mijn valkparkiet moeten laten inslapen. ze had veel pijn en haar bij mij houden zou egoistisch zijn. met veel pijn in mijn hart heb ik afscheid genomen van mijn vogel bij de dierenarts. vanmiddag gaan we haar begraven. R.I.P. crocky

veel interne bloedingen. dus dit is beter zo.
Groetjes Van Mij

Kimm

oh wat erg zeg!!!  :'(
heel erg verdrietig voor je valkje en voor jou  :'(

rust zacht crocky..  :'(   :-*

sterkte meid hoor,

groetjes kim

kisseskelly

al die lieve berichtjes verzachten de pijn een beetje,

ik hou van valkjes en gelukkig heb ik rickey nog bij mij.

heel veel mensen om me heen zeggen get over it het is maar een vogel.

maar net als jullie weet ik hoeveel ik van vogels hou. en het was me maatje. heb het idee dat alleen jullie mij begrijpen.

ben er nog steeds kapot van en het dringt nog niet echt door. het was me maatje. toen me oma overleed merkte ik aan crocky dat ze me wilde troosten ze kwam vaak op me schouder zitten en liep dan naar mijn hals en wreef zich erlangs.  alsof je me een knuffel wilde geven om te troosten.

dat vergeet ik nooit meer.

ik mis haar enorm. en kan niet naar de glasen bak kijken waar ik haar in gelegd heb. ze is letterlijk in mijn armen gestorven en dat beeld krijg ik niet van mijn netvlies af.

zo een vriend krijg ik nooit meer!
Groetjes Van Mij

Kimm

Karin

Citaatheel veel mensen om me heen zeggen get over it het is maar een vogel.

Ja, de meeste mensen begrijpen helaas niet dat je net zoveel van een vogel kan houden als van een hond of kat  :-\ Heel veel sterkte met alles en wees niet te boos op je hond.... die weet ook niet beter  :-[
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

Hoé je valkje ook komt te overlijden, ik snap je gevoel! Mijn Gabber is afgelopen zomer heel plotseling overleden. Bleek ziek te zijn, maar ook ik denk nog altijd aan hem. Mis hem enorm. Al die mensen die onze liefde voor valkjes niet begrijpen moeten straks mijn boekje maar gaan lezen.

Vette knuf van mijn 'Vliegtuig'.

:-*  :-*  :-*  :-*

Mark

rust zacht croky.

sterkte kelly met dit verlies

C@rl@

Wat een naar verhaal, alle dierenliefhebbers begrijpen hoe je je voelt hoor.
Heel veel sterkte .