3 mei 2025, 07:34:00

hulp bij bloedende valk

Gestart door kisseskelly, 13 november 2009, 20:38:45

« vorige - volgende »

Larissa

rust zacht croky

Heel veel sterkte kelly...

knuffel van Larissa en de valkjes

kisseskelly

hallo iedereen,

bedankt voor de berichtjes het helpt me enorm.

ik heb zaterdag wel gelijk een nieuw valkje gehaald voor het maatje van crocky want die was helemaal alleen achter gebleven.

helaas wil rickey geen anders mannetje in het hok.

diego moet weer terug naar de verkoper. want hij is bang voor rickey. we gaan toch maar weer een vrouwtje zoeken.

Groetjes Van Mij

patty_dordtse valkjes

hallo,

allereerst gecondoleerd met je overleden valkje.

je moet de valkjes wel tijd geven om aan elkaar te laten wennen.

het is niet om je aan te vallen maar kijk uit zou altijd eerst apart laten zetten voordat je ze samenvoegt want het is ook zijn kooi en zou ik ook boos worden als een vreemde opeens erbij word gestopt.

ik zou ook zowiesow apart zetten ivm met ziektes stel dat dat valkje wat bij zich heeft snap je wat ik bedoel...

want lees dat je toch een andere gaat zoeken en deze weer teurg gaat brengen...

ik begrijp je verdriet en natuurlijk wil je een maatje voor de andere maar let echt goed op en zet ze eerst apart zodat ze zo kunnen wennen

bedoel het goed hoor.... ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Charlotta

Wat een naar verhaal! Ik wens je heel veel sterkte.

kisseskelly

ik zie het ook niet als een aanval hoor,

rickey vind het ook niet echt heel erg dat er een nieuwe vogel bij hem is. (en hij komt bij iemand vandaan die hem eerst grondig heeft gecheckt op ziektes daarna kreeg ik hem pas mee)

en ik heb geen andere kooi. dus ja apart zetten ging even niet.

het gaat al ietsje beter maar rickey fluit veel minder en krijg het gevoel dat diego eigenlijk hier niet wil zijn. aan zijn houding te merken. wacht het nog heel even af...
Groetjes Van Mij