3 mei 2025, 07:32:36

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

*Manon*

Pfoe een jaar!!
Dat wordt denk ik ook geen makkelijk afscheid dan, maar wel fijn dat ie daar zo lang mag blijven toch?

Groetjes Manon

BaUkJe

Ik ben net weer "aan de wal"  zoals amelanders zeggen.. moet hier weer de komende 3 dagen werken. Arie was vandaag de hele tijd aan het zingen en dansen.. het gaat zooooo enorm goed met Arie... we hebben vandaag hem weer ff "okselfris" gespoten onder zijn vlerken.. dat is tegen luis en ongedierte.. hij zit de laatste tijd weer zo enorm te krabben. Badderen doet hij nog steeds niet ondanks dat zijn nieuwe bad er al een tijd in hangt! Jammer helaas.. Voor de rest weinig nieuws over Arie. Ohja ik merk wel dat ie daar andere geluiden doet opdoen, want toen hij vanmiddag zo enorm aan het fluiten was merkte ik wat andere geluiden ertussen ;)

BaUkJe

Hallo allemaal!!! Eindelijk weer eens tijd gevonden om een verhaaltje te typen!
Hier alles goed.. Arie zit nog steeds in de rui :( allemaal veertjes... hatsjoeee...
1 ding is balen.... ALLE FOTO'S VAN ARIE ZIJN WEG!!!!! Mijn laptop heeft het begeven.. en ja niks op cd laten zetten!!! Mis dus echt alle foto's die erop stonden en dat waren nogal wat... zelfs vakantie foto's weg.. maar ook de kleine arie toen we hem net hadden ik baal enorm!!!!! Voor de rest weinig nieuws... hij fluit weer als vanouds.. en voelt zich weer helemaal op zijn gemak! ;) Nou tot snel allemaal! gr Baukje en Arie

*Manon*

Oh jeetje wat balen van je fotootjes.... ik heb fotos in mijn mapjes staan op de pc, maar ook op photobucket.... maar ik moet ze ook nodig eens laten ontwikkelen en dan gewoon in een albumpje plakken...

Groetjes Manon

BaUkJe

Dat zou ik maar doen Manon, voor je het weet ben je alles kwijt! :(:(:( Met Arie gaat het nog steeds super... voor de rest weinig nieuws... gr Baukje

Kimm

hoi baukje,

hoe gaat het met jullie? gaat het met arie ook nog steeds goed?
zit hij nog steeds bij je schoonouders?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

Met Arie gaat het super!!!! Ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest.. heb nieuwe baan waar ik het erg druk mee heb... Ook hebben wij een huis gekocht!!! Waar nog heel veel aan gedaan moet worden! Veel verbouwen dus! Arie zit nog steeds bij mijn schoonouders.. die willen hem al bijna niet meer kwijt... hoop over een jaar Arie weer bij ons te hebben!! Dan zal die eerst wel niet meer gaan fluiten.. maar dat went wel weer snel! Eerst verbouwen en dan Arie bij ons! Duurt dus nog wel een jaar, en hopen half jaar... ;) Voor de rest weinig nieuws... gr Baukje en Arie

Kimm

hoi baukje,

gefeliciteerd met je nieuwe baan en met het nieuwe huis.
jee wat zal jij arie missen zeg, lijkt mij.
maar wel erg fijn dat het allemaal goed gaat hoor :D

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Baukje, GEFELICITEERD met je nieuwe baan en nieuwe huis...je zal het er maar druk mee hebben natuurlijk !
Ik hoop voor jou dat je Arie weer volgend jaar bij je hebt he...ik geloof graag dat ze hem al bijna niet meer kwijt willen, hihi! Het is dat ook zo'n schatje he, grtjs. Ann

Kimm

BaUkJe

Hallo allemaal! Lang geleden, maar daar zijn we weer... druk druk druk! Met Arie gaat het super!!! Hij zit nog steeds bij mijn schoonouders en heeft het daar super naar zijn zin! Goed uiteinde allemaal!!! Gr Baukje