4 mei 2025, 00:58:31

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

*Manon*

Citaat van: BaUkJe op 11 maart 2009, 13:39:13
Citaat van: *Manon* op 10 maart 2009, 22:20:22
Ameland ben ik één keer geweest, en toen regende het keihard de hele dag, omdat je als toerist  geen auto mag meenemen, gingen we op de fiets.... vond het niet zo leuk toen... maar het eiland is prachtig!
;D ;D ;D

Hey manon, volgens mij ben je in de war met texel... daar mag je volgens mij geen auto mee over nemen Ameland wel hoor!! Als je in de buurt bent kom je maar keertje langs en dan GEEN regen! ;)

Hoi hoi,

Nee het was echt Ameland, maar ondertussen ook al zo'n 14 jaar geleden.... sjee wat gaat de tijd snel,... Texel mag je ook de auto meenemen... dat eiland is veel te groot om met de fiets te doen  :P :P :P

BaUkJe

Nou hehe, eindelijk weer tijd om een klein krabbeltje te plaatsen.... Ben nu druk alles aan het inpakken... ( ga nooit weer verhuizen wat een werk zeg :( ) A.s weekend gaan we toch echt verhuizen! Zelfs Arie gaat mee! Haha... Ik heb zijn "oude" 1e kooitje weer in de kamer staan, want meneer moet daarin worden vervoerd. Hij zit nu in een super grote kooi.. ben benieuwd! We houden jullie allemaal op de hoogte! Voor de rest gaat het hier allemaal goed... en met Arie ook! ;) Tot snel... gr Baukje en Arie

Kimm

hoi baukje,

veel succes met de verhuizing!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

BaUkJe

Hallo allemaal! Arie heeft de boot/auto tocht goed overleefd.. hij ging zelf zitten fluiten in de auto! ;) hihi en dat in zijn "ouderlijk" kooitje... hihi... Hij staat nu bij mijn schoonouders.. zaterdag ga ik helemaal over en komt zijn grote kooi weer... Hij had gister al lekker zitten zingen... dus hij heeft een goed plekje! Hij staat voor grote ramen met zicht op het duivenhok met sierduiven buiten.. veel te zien dus! ;) Nou voor de rest weinig nieuws... tis stil zo in huis.. veel dozen om mij heen en geen zingende/vliegende arie.. Tot snel! Doei doei gr Baukje...

Kimm

hoi baukje,
wat fijn dat hij zo genoot in de auto. leuk is dat he!
inderdaad zal het wel erg stil zijn zo zonder hem, maar het is zo zaterdag :D

liefs kim

BaUkJe

Hallo allemaal! Nou de verhuizing is zo goed als achter de rug, heb de sleutel ingeleverd!
Arie is nu een beetje gewend bij zijn nieuwe "tijdelijk" adresje.. Ook heeft hij ook een vliegshow gegeven..
Hij schreeuwde hun om 6 uur smorgens wakker, dus hij zit snachts (waar ik het niet mee eens was) onder een deken... Maar volgens ons was hij dat wel gewend, want hij blijft mooi zitten als de deken eroverheen komt.. ik was er eerst niet mee eens maar ja... als dit beter is... zo krijgt hij wel zijn rust. Voor de rest gaat hij al meer fluiten, maar de "echte Arie" heb ik nog niet gehoord... alles moet wennen he!? Nou tot snel! gr Baukje

Dierenfreackske

Ja, ook voor een valkje is het weer wennen denk ik, en het ene is al makkelijk in wennen dan het andere, het komt wel goed hoor met hem, grtjs Ann

Kimm

hoi baukje,

fijn dat de verhuizing achter de rug is.
arie wordt wel weer de oude hoor.

liefs kim

Dierenfreackske

GOED GEZEGD KIM !!   ;D ;D ;D

BaUkJe

Laten we het hopen... ik ga morgenochtend weer heen.. kan ik weer ff kijken hoe het met hem gaat... vast nu wel beter...  ;) thnx voor jullie reacties.. gr Baukje

BaUkJe

Hallo allemaal!!! Eindelijk tijd om wat nieuwtjes te brengen!!!!
Hier verder alles goed! Zelfs met Arie!!! Zingen als vanouds! Het duurde ff een paar maandjes maar nu zingt ie weer uit volle borst! Heerlijk dat ie weer zichzelf is! Had even zoiets van: ohnee.. wat doe ik dit dier aan... geen zang meer te horen.. maar dat is gelukkig verleden tijd!!! Hij is dus nog steeds bij mijn schoonouders en als ik daar ben laat ik hem altijd lekker vliegen, ook hun doen dat elke dag, daar ben ik wel blij om! Ze liggen steeds in een deuk van het lachen hoe hij doet... pudumpie dum pudumpie dum... fuuuut fuwww en ga maar zo door... heerlijk om zo je valkje weer te zien genieten!

Groetjes Baukje vanuit Friesland
en Arie vanaf het Ameland! ;)

Kimm

hoi baukje,

ow wat fijn dat hij weer aan het zingen is zeg. straks gaan jouw schoonouders hem nog missen zeg!

liefs kim

BaUkJe

Ja super he.. dat ie het zo naar zijn zin heeft! Zelfs naar de werkster doet ie: fuuut fuw ;) haha lachen.. Mijn schoonouders gaan hem wel missen denk ik.. maar hij blijft ONZE arie, dus zodra wij een huis hebben gaat ie zeker mee! Komen ze maar eens wat vaker op visite.. maar ja.. zo snel gaat een huis hier niet... dus hij zit daar nog wel min. een jaar denk ik?
gr Baukje

Kimm

nog een jaar, nou dat wordt moeilijk afscheid nemen voor je schoonouders. ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden ;D