8 mei 2025, 00:31:36

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

BaUkJe

Hey Sally, leuk dat je weer ff langs komt! ;)

Kimm

hoi baukje,

hihi nou op die ene foto ziet hij er best vol uit ;D  ;D
maar op die anderen vind ik het gewoon normaal hoor. het ligt ook gewoon helemaal aan zijn postuur hoor. niks mis mee.
mooie foto;s weer :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

leuke foto van Arie, tja of ie nou echt dik is....  ??? ???
hoeveel weegt hij? en krijgt hij echt veel te eten of veel dingen wat vettig is?
zo niet, zal het aan zijn bouw liggen en is er niks aan de hand.

Hij is wel erg mooi hoor  :-*

Liefs Manon

BaUkJe

27 februari 2009, 22:38:07 #438 Last Edit: 27 februari 2009, 22:42:41 by BaUkJe
Hoi Manon, hij krijgt de laatste paar dagen hele kleine kruimeltjes doppinda's.. erg he! Ik weet dat dat helemaal niet goed is.. veel te vet! Dus hij krijgt het nu niet meer! Hij zat vandaag alweer met zijn snaveltje in de boerenkool stamppot! Tis echt een alles vreter een oude schooier, zal het hem afleren! Hopen dat dat nog kan!? Haha... Maar hij is altijd super vrolijk.. al zeurt ie de laatste tijd wel meer! haha! Weet eigenlijks niet eens hoeveel Arie weegt... Ik denk ook niet dat ik hem kan wegen! Dan vliegt ie toch weg...

Dierenfreackske

Hihihi, die Arie toch , wat een eigenwijsje ook he! , hihi!
Grtjs Ann

BaUkJe

Erg joh, en er komen steeds meer leuke/gekke dingen bij die Arie doet! Ik moet elke keer weer lachen en meer lachen om wat Arie allemaal doet! Leuk is dat! ;) Ik denk dat dat bij jullie ook wel zo zal zijn?!

Kimm

hoi baukje,

de dikke vreterd! pas inderdaad erg op met die pinda;s. vet vet. met alle consequenties van dien. leververvetting bv. :-\
maar ik weet dat je dat nu niet meer doet :D

liefs kim

BaUkJe

Hallo allemaal!!! Ben de laatste tijd niet meer online geweest! Zit middenin de verhuizing want wij gaan verhuizen!!! Zelfs Arie gaat verhuizen hihi... We gaan naar ameland.. dus naar de overkant van het water! Heeeerlijk! Zon (hopen we) Strand, bos enz!! Dus ben nu druk aan het inpakken, dingen uitzoeken en weggooien! Dus weinig meer op de site! Maar het komt wel weer... tis nu gewoon ff druk druk druk Tot snel!!!!

Dierenfreackske

Hoi Baukje , wat fijn dat je naar een leuke plekie gaat verhuizen , heel veel succes met het verhuizen en natuurlijk heb je dan weinig tijd om te babbelen he!

We horen je wel weer als je verhuisd bent , doe maar rustig hoor! Grtjs Ann 

Kimm

hoi baukje,

wat leuk dat je gaat verhuizen. naar ameland toe. vind je dat leuk?

hoe gaat het met arie?

liefs kim

BaUkJe

Met Arie gaat het super! Alleen het word weer vroeg licht he! Dussss zodra hij me hoort schreeuwen!!! Maar goed... ik zal er toch eens uit moeten! Ondanks ik pas om 12 uur school moet!

Ja hoor Kim dat vind ik wel leuk, hopen dat Arie een beetje mee wil? Hahaha... Ik zit erover na te denken om hem in zijn oude kooi te vervoeren, omdat zijn nieuwe kooi (waar die al een hele tijd nu in zit!) veel te groot is! Dat is een papagaaienkooi... dus doe hem gewoon in zo'n kleine waar die toen we hem hebben gekregen in zat.. Nou ik houd jullie wel op de hoogte! Ik kom af en toe hier mijn verhaaltje wel doen... want het is pas per 1 mei... ;)

*Manon*

Ameland ben ik één keer geweest, en toen regende het keihard de hele dag, omdat je als toerist  geen auto mag meenemen, gingen we op de fiets.... vond het niet zo leuk toen... maar het eiland is prachtig!
;D ;D ;D

BaUkJe

Citaat van: *Manon* op 10 maart 2009, 22:20:22
Ameland ben ik één keer geweest, en toen regende het keihard de hele dag, omdat je als toerist  geen auto mag meenemen, gingen we op de fiets.... vond het niet zo leuk toen... maar het eiland is prachtig!
;D ;D ;D

Hey manon, volgens mij ben je in de war met texel... daar mag je volgens mij geen auto mee over nemen Ameland wel hoor!! Als je in de buurt bent kom je maar keertje langs en dan GEEN regen! ;)

Dierenfreackske

Hoi  ;D ;D ;D  alles goed daar met jou en Arie?  Grtjs Ann

BaUkJe

Jazekers!!! Hier alles goed! Druk met werken/school enz... druk druk druk! ;) Maar we moeten rustig blijven... anders worden we gek haha