4 mei 2025, 20:58:21

wat zou het zijn een mannetje of pop

Gestart door winnie en kuifje, 23 september 2009, 07:49:20

« vorige - volgende »

winnie en kuifje

23 september 2009, 07:49:20 Last Edit: 23 september 2009, 07:50:54 by winnie en kuifje
hallo allemaal ik heb 3 valkjes winnie een man die is al 3 jaar oud.en heb er 2 nieuwe eentje heet geeltje en de andere parel ,en het gaat om parel die fluit winnie na het liedje van ajax en het liedje van schele ,omdat parel zo fluit en egt de heledag dan zou je zeggen dat het een mannetje is toch.maar nu heb ik ook gezien dat winnie op parel wil wippen dus zou het toch een pop zijn een musicale pop dat hoor je toch niet veel.parel is nu 20 sep zijn ze 4 maanden oud hier een foto van ze .en geeltje hang er maar wat bij die zou je zeggen aan zun kleuren dat het een man is maar hij fluit niet gek he

wie kan het mij zeggen  hier op de foto zaten ze nog bij de kweker dus hier waren ze pas 5a6 weken oud

*Yvon

Hoi hoi

Heb je ook nieuwe foto's van Parel ?
Is Parel al in de rui geweest ?
Als Parel zijn pareltjes gaat verliezen en een gele kop krijgt is het duidelijk een man.

Leeft Junior nog ?

Groejesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

winnie en kuifje

Citaat van: *Yvon op 23 september 2009, 11:56:35
Hoi hoi

Als Parel zijn pareltjes gaat verliezen en een gele kop krijgt is het duidelijk een man.

Leeft Junior nog ?

Groejesssss Yvon

hoi yvon parel zun kop word al kei geel en nee hij is nog niet in de rui ,ik zal even een nieuwe foto maken van parel oke en ook van geeltje .maar parel wilt helemaal niet dat winnie op zun rug komt word parel heel boos hihihi.

en ja junior is dood is tegen het raan aangevlogen en zun nekje gebroken snik ook al had ik er glasgordijn ervoor ,junior was zo lief maar was toch een zorg vogeltje gebleven maar ja .maar toch leuk dat jij het nog wist van junior ?

winnie en kuifje

Citaat van: winnie en kuifje op 23 september 2009, 15:27:25
Citaat van: *Yvon op 23 september 2009, 11:56:35
Hoi hoi

Leeft Junior nog ?

Groejesssss Yvon

hoi yvon parel zun kop word al kei geel en nee hij is nog niet in de rui ,ik zal even een nieuwe foto maken van parel oke en ook van geeltje .maar parel wilt helemaal niet dat winnie op zun rug komt word parel heel boos hihihi.

en ja junior is dood is tegen het raan aangevlogen en zun nekje gebroken snik ook al had ik er glasgordijn ervoor ,junior was zo lief maar was toch een zorg vogeltje gebleven maar ja .maar toch leuk dat jij het nog wist van junior ?

dit is parel yvon

dit is ook geeltje die fluit niet