3 mei 2025, 10:17:02

Flip's dagboek

Gestart door marie, 12 juli 2009, 19:41:23

« vorige - volgende »

marie

ik ga minder online kunnen zijn want ik heb vrijdag mijn eerste examen :-\ Maar Flip zal geen hinder ondervinden, in tegen deel zelfs! Hij kan lekker de hele namiddag bij mij zitten dan ;D
!!!Flip!!!

Marian

Hoi Kwinten,

Kom ff in je boekje gluren ;)
Moet nog wel op blz 1 beginnen hoor...
Wil je vast succes wensen voor je examen! tuurlijk ben je dan minder online, is super belangrijk om te studeren (hè bah, naar woord is dat zeker :-\)
Mooie fotootjes van Flip hoor 8)

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Kwinten, succes met je examen hoor!   ;) :) :) Grtjs. Ann

amazingleeuwtje

Hoi Kwinten,

Ik wens jou ook heel veel suk6 met jou examen...

marie

dank je allemaal! Ik begin met latijn, daarna wiskunde, en dan de rest. Dus eerst 2 keer hard zweten, en dan nog vakken zoals Frans, chemie, fysica enz... Ik heb goed m'n best gedaan vind ik (op m'n laatste rapport 77 ;D) Dus alles zal wel lukken. Flip vind het de laatste tijd nogal leuk om zijn snavel aan zijn kooi te scherpen. Dus al mijn werk is ie nu aan het kappot bijten (het zal wel nog een tijdje duren voor de kooi op is denk ik ;D).
!!!Flip!!!

marie

Dat Flip de hele namiddag bij mij kan zitten is niet echt waar, want ik zit met een verkoudheid. Jammer voor hem :-\
!!!Flip!!!

Marc van de Kuifjes

Bang dat Flip het over krijgt? ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

marie

Ja, Hij is in zijn 4 jaar nog niet ziek geweest, en dat wil ik liever zo houden ;D
!!!Flip!!!

*Manon*

Wat een leuk kereltje is Flip!

Vooral die foto waar hij in je tas kijkt... echt leuk!

Succes met je examen... Latijn, wiskunde.... brrrrrr moet er niet aan denken, maar ja... hoort erbij hé

Groetjes Manon

marie

Geen nood, alles ging goed tot nu toe. Morgen aardrijkskunde en engels. Flip die geen fruit eet is ondertussen verleden tijd!!! Vandaag was ik bezig een appel aan het eten, en raad eens... Plots zat er een bal veren op mijn hand en mijn appel ;D Ik heb dan noodgedwongen mijn stukje afgestaan en moest het doen met de rest van de appel. ;D

groetjes,
Kwinten
!!!Flip!!!

Marc van de Kuifjes

Probeert Flip nog niet om uit je mond mee te eten? ;D

marie

jaja, bij alles wat ik eet, is het nu een koekje, een aardappel, een appel, of eenderwat, nieuwsgierig dat hij is ;D Maar dat hij opeens op mijn hand zat was echt wel grappig. Daarjuist is Flip ook nog eens tegen een kerstbal gevlogen. Normaal vliegt hij altijd onder vlak onder onze luster, maar daar hangt dus nu die kerstbal, gelukkig is het een van plastiek en heeft hij hem geen pijn gedaan.  ::)
!!!Flip!!!

Marc van de Kuifjes

Oei... ik moet er niet aan denken dat die bol van glas geweest zou zijn... :o

marie

Dat zou inderdaad een rampscenario geweest zijn :-\
!!!Flip!!!

Dierenfreackske

Hoi Kwinten, gelukkig was het  geen glas he die bol! Goed dat je daaraan denkt hoor! Grtjs.  Ann