6 mei 2025, 22:33:29

Flip's dagboek

Gestart door marie, 12 juli 2009, 19:41:23

« vorige - volgende »

marie

Weet ik niet, maar ik woon in Nieuwerkerken, bij aalst.

Vandaag is het hier, ja, hoe zou ik het zeggen, HEEEEEEETTTTT!!!!!! Ook Flip heeft daar wat last van. Als ik op hem blaas zie je hem zo genieten. Deze namiddag zijn we weg, we zetten Flip dan in de garage, waar het wat frisser is ;)

ps: Ann, je woont in Valkjesvlucht ongeveer 33 km van me, ik weet niet of jij valkjes kweekt, maar als je er kweekt, en ik heb er eentje (of meer ;D) nodig, kan ik bij jou komen ;D
!!!Flip!!!

marie

het is weer ff geleden, maar vandaag hebben we een loge :D m'n nicht haar zoontje van 10 jaar :p  Die jongens is zot van duiven en alle vogels. Dus... ook Flip ;D Hij kan er niet afblijven:p Ik zal wel eens proberen om foto's er op te zetten. Leuke boel is het hier ;D ;D ;D
!!!Flip!!!

*Manon*

Hoi Kwinten,

leuk dat je neefje ook zo van vogeltjes houdt, hebben jullie een gezamelijke hobby waar je wel effe zoet mee bent.  ;) ;)

Groetjes Manon

marie

ja, hij is zoooot van vogels, nu is hij weg :(, maar ik heb flippie nog ;D Vandaag is weer een dag als een ander , en flip zit lekker te slapen in zijn kooi, de luilak ;D
!!!Flip!!!

marie

!!!We zijn terug!!!

Het is weer al een tijdje geleden, maar dat kwam door persoonlijke redenen. Even een update, Flip is een mannetje van 4 jaar oud. Enkele dagen geleden heb ik hem een stukje appel leren eten, en nu kan hij er niet meer afblijven. Hij geniet nog altijd ten volle van zijn kooi die ik gemaakt heb. Nu zit hij voor zijn 3D spiegeltje. Straks gaan we lekker naar beste hobbykok van vlaanderen kijken.

Even nog wat fotootjes van flip op de deurklink:

!!!Flip!!!

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

marie

!!!Flip!!!

Marc van de Kuifjes

Hoi Kwinten,
Ik kom ook bij jou even een kijkje nemen.
Mooie kooi die je daar hebt. Koop je dat als bouwpakket of heb je die helemaal zelf ontworpen? :D

Ik zie in je avatar 2 valkjes staan. Betekent dat dat Flip er een maatje bij gekregen heeft?

Groetjes - Marc

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

marie

28 november 2009, 13:57:32 #68 Last Edit: 28 november 2009, 14:09:43 by Kwinten
Marc,

ik heb het zelf ontworpen en vind het wel geslaagd ;D. Die avatar is een standaard avatar van hier ;D Ik ben nog maar 15 en woon dus nog thuis, en mijn ouders zeggen dat 1 genoeg is. Ze zeggen dat onze Flip anders 'wilder' gaat worden. Zelf vind ik het super jammer, ik zou er nog wel eentje bij willen :D

Groetjes
Kwinten

ps: Wat een leuke foto in je handtekening ;D
!!!Flip!!!

marie

Nog enkele foto's :):

Flip op de dampkap :D:

Ik was aan het studeren voor de examens, en flip, tja :P:

Nog even een fotootje van flip die op mij ou landen, niet echt duidelijk, maar het is dus echt wel flip ;D

!!!Flip!!!

Marc van de Kuifjes

Het hangt allemaal van het valkje zelf af hoor, of ze "wilder" worden. En ook hoe je er zelf mee om gaat natuurlijk.

Mijn ervaring is dat, eens ze echt aan je gehecht zijn, dat ze dat wel blijven ook, ook als er een valkje bij komt! ;)

Ik vind die kooi echt wel prachtig gemaakt hoor! Wou dat ik dat ook kon! ;) Heb je daar een opleiding voor gevolgd of doe je dat helemaal uit jezelf?

marie

Gehecht zal ie wel zijn denk ik ;D. Ik heb daar geen opleiding voor gevolgd nee. Je doet me blozen ;D. Gewoon wat getimmerd. Ik ben er wel een 3-tal dagen aan bezig geweest :P
!!!Flip!!!

Marc van de Kuifjes

Tja, ik ben zelf nooit echt goed geweest met hout... ben zelf een elektronicaman! ;D

marie

Dat is ook super leuk! Maar valkjes... ;D
!!!Flip!!!

marie

Ik heb Flip onlangs 'leren' fruit eten, en dit is het resultaat ;D (de foto's zijn misschien niet zo duidelijk, maar dat komt omdat het van redelijk dicht is getrokken ;D:

Hier zie je nog een fotootje van als hij in zijn kooi zit.

Als je het zo eens bekijkt ben je toch blij dat je zo'n gevederd maatje hebt...
!!!Flip!!!