2 mei 2025, 20:42:57

Flip's dagboek

Gestart door marie, 12 juli 2009, 19:41:23

« vorige - volgende »

Hermien

Wat is Flip móói! En ook nog een studiebol, zo te zien..... ;D Wat je verkoudheid betreft: geen nood. Vogels nemen dit niet van mensen over. Dat neemt niet weg dat ze wèl ziek kunnen worden, zoals je hebt kunnen lezen in mijn boekje. Het lastige is, dat van Silvo's aandoening, keelontsteking, de oorzaak niet bekend is. Gelukkig gaat het nu goed en ik lees dat jouw Flippie al 4 jaar kerngezond door het leven gaat. Hopelijk blijft dat zo. Voor Silvo en mijn andere 'Vliegtuig' onderdelen hoop ik ook dat we voorlopig weer even gezond verder kunnen.

Geniet maar lekker van je vogie, je kersthandtekening is práchtig en wij aan het Vederkruid hopen dat je gaat slagen voor je examen!

marie

Ik heb inderdaad het verhaal van Silvo op de voet gevolgd. Een beetje zielig eigenlijk, gelukkig kwam alles goed, en mijn verkoudheid... die is toch zo goed als over.

Vandaag ga ik Flip eens wat Duits en Biologie leren ;D
!!!Flip!!!

Marian

Succes met Flip Duits en Biologie te leren ;D ;D

marie

Vandaag waren we naar de reclame aan het kijken en Flip keek natuurlijk mee!!!

(wel lieten hem niet van het papier eten!!!)
!!!Flip!!!

Always look..

amazingleeuwtje

Tijdje niet in jou boekje geweest :-[..
Wil niemand vergeten maar het zijn er zoveel ;)..

Leuke foto's van Flip ;D..

Hoe gaat het met de studie???

Fijne dagen Kwinten

:-* Syl

Dierenfreackske

Hoi Kwinten, alles kids hier ook ? Prettige feestdagen hoor! Grtjs Ann

Marian

amazingleeuwtje

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

marie

oei,oei, Het is weer een hele tijd geleden. Het is misschien wat laat, maar we zitten nog in de eerste helft van het jaar: GELUKKIG NIEUWJAAR!!! Het is weer een hele tijd geleden omdat er gewoon niets interessants is gebeurt. Dat heb je met 1 valkje ;D. Ik schrijf nu omdat Flip een beetje ziekjes is. Hij begon inneens over te geven. We zijn dan ook onmiddelijk bij de dierenarts geweest. Die heeft ons nog om 22:30 willen ontvangen. Hij heeft Flip zijn ontlasting onderzocht want hij zag er goed uit en hij zei dat hij een mega bacteriële infectie of zoiets had. Eigenlijk is dat geen bacterie, maar een gistschimmel. Hij krijgt nu Theraprim en ecocure. Hij heeft dus wat last aan zijn darmpjes. Daarna hebben we nog een leuk gesprek gehad met de dierenarts over valkjes want hij is er zelf ook zot van ;D. We zijn dan ook maar buiten gegaan rond 23:30. Hij zei dat ik toch het best nog Flip zijn antibiotica in zijn drinken  zou doen die avond. Ik deed dat dan, maar zag dat een zakje van 5 gram vermengd moest worden met 2 liter water :P. We hebben dat dan wat opgesplitst op aanraden van de dierenarts. Nu geeft hij niet meer over en het zal dus wel goed gaan. Hij fluit toch al weer vrolijk ;D
!!!Flip!!!

Always look..

Beterschap voor Flip!

Hermien

Akelig he, als een valkje ziek is. Welke va heb jij bezocht? Kun je hem/haar niet meteen ff mijn boekje aanbevelen?

Sterkte met Flip en ik hoop echt voor je dat je ventje weer snel de oude is!

:-*   :-*   :-*   :-*

Larissa

hey hey

Sterkte met Flip hoop dat hij gauw opknapt

groetjes Larissa