3 mei 2025, 12:05:35

Daisy

Gestart door Valerie, 4 november 2007, 21:32:46

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Valerie , wat een lieve mooie foto's heb je weer geplaatst van je mooie Daisy ! Heel lief hoor ! Wat een lieve uitstraling heeft ze ! En wat een mooie klimpaal heeft ze !Waar keukenrollen allemaal goed voor zijn he  :D ;) ;) ;) ;) ;D ;D
Grtjs Ann

Valerie

Daisy en Sneeuw:

Dit vindt Daisy heerlijk:

Maar de sneeuw was toch wel koud. Telkens schudde ze haar voetjes af.

En even schuilen onder een tafeltje tegen de kou:

Toen heb ik d'r maar weer naar binnen gebracht, tegen haar zin in.  ;)

Valerie

Aansteller!

Hoi hoi,

Klein verhaaltje van vandaag....

Ik heb Daisy haar nageltjes van de 2 voorpootjes geknipt (met uitzondering van het dikke kromme nageltje, lukt me niet alleen).
Nou je wil niet weten hoe.  ::) Wat is madame queen een aansteller.
Blaffen, grommen en met de achterpoten slaan.  :o Dat terwijl ik haar niks pijn doe.
Nou, ik brokjes erbij gepakt als snoepjes (weet dat Daisy afgewegen porties krijgt en geen volle bak continue ter hare beschikking)... Ik moest haar op een gegeven moment bij haar nekvel vastnemen om haar in bedwang te houden. Maar het is me gelukt. Nageltjes geknipt. Daisy na die tijd een beetje lekkere brokjes en even spelen en kroelen. Toen zat madame weer te knorren van plezier.  ;D :)

Valerie

Was ik vergeten te zeggen dat Daisy dezelfde dag ook haar dikke kromme nageltje (van haar gehandicapte pootje) had laten knippen door mij?
Ook heeft ze laatst netjes haar ontwormingstablet doorgeslikt. De laatste keer moest ik hem door de hapjes doen, want madame had er verre van zin in.  ;D

De laatste paar dagen is ze bezig met donders wezen in een doos (wat hebben poezen toch met dozen?)  ;D ;D

Ik moet nodig weer een keer foto's uploaden, zie ik.  :-X

Valerie

Dit doet Daisy, als ze op logé is:

;D

Christine

Haha!
Super van Daisy! Moet toch wel lekker liggen! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Zeker! Ze ging er meerdere malen liggen.
Hier kan ze dat niet. De wasmachine staat in het bijhok, wat dicht zit.  ;)

Valerie

hilde

ohhhhhhhh wat een mooie kat

en precies een speelvogel

groetjesssssss

Valerie

Update.... fototijd.....

Daisy helpt verhuizen... Pas op, de doos gaat vallen!

Even de inhoud controleren...

Tijger bewaakt verhuisdozen...

Ook thuis kan ik in de wasmachine/droger slapen:

Even strekken na het slapen:

Op de TV ligt ook lekker:

Van kussentje-likken krijg je jeuk: