~*Valkenboefjes*~ De uitslag is.......

Gestart door Jacky, 4 juni 2009, 17:42:44

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Hoi Jacky,

Leuke foto's ;D heerlijke boefjes heb jij ;)

Jacky

Kimm

gaaf, wanneer vind de verhuizing plaats?  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Jacky

Angel is thuis!!!

Angel zit nu in de kooi rond te kijken, terwijl Lucky en uiteindelijk Bailey lekker rondvliegen. Straks volgt de intro met L en B en zien we hoe de bende nu compleet is.  ;D ;D ;D

Hij is zoooo moooiiii!!!

Dankjewel Manon, voor alle goede zorgen.

Morgen volgen er meer foto's. Nu gaan we van de bende genieten  ;D

Groetjes Jacky

Caroline

Hey gaaf, Angel lekker thuis!!!!  :D

Mooie foto's plaatste je trouwens .... ik had ze al bekeken maar nog niet gereageerd.  :-[

Een fijn weekend maar met je valkjesfamilie compleet gaat gaat vast lukken.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jacky

26 september 2009, 13:38:41 #156 Last Edit: 26 september 2009, 13:50:25 by Jacky
Dankjewel Caroline.

Ik lees de meeste boekjes ook hier, maar heb soms de puf niet om op alles te reageren :)

Het is echt mooi, die drie bij elkaar. Angel is meteen geaccepteerd in de kooi. Vannacht was het rustig in de kooi.

Ik kom net thuis van mijn werk en heb Angel al uitgebreid in de voerbak zien zitten. Nu zit hij op het spiraal van de trosgierst te snoepen  ;D

Bailey heeft zijn rechtervleugel iets naar beneden hangen. Gisternacht waren ze onrustig in de kooi en hebben ze flink rondgefladdert. Ik denk dat hij zijn vleugel iets bezeerd heeft, maar hij vliegt nog gewoon en hij heeft er zo te zien ook geen pijn aan. Ook zijn er geen wondjes zichtbaar, maar ik zal hem zo even helemaal bekijken.

Ik heb een supertip hier gehad op het forum. Het voer aanbieden in een vogelbadje.
Ze schieten hier te pas en te onpas hele ladingen zaad door de kamer en dat is nu al een stuk minder geworden. En de valkjes zitten er graag in  ;D

Zo meteen zal ik nog even foto's plaatsen

Groetjes Jacky

Jacky

Dit zijn de foto's van gisteravond. Ik weet dat het veel dezelfde zijn, maar ze staan er zo mooi op. Op sommigen is goed te zien, dan Bailey zijn vleugel iets laat hangen. Toch heeft hij er geen hinder van met vliegen of in de kooi.

Van Lucky geen foto's. Die kon niet stilzitten en toen hij eindelijk bij Angel en Bailey op de tak zat en ik er nét met de camera voor stond, vloog ie weer weg  :censuur

Angel en bailey zaten net allebei bovenin het spiraaltouw met een takje van de trosgierst te spelen. Zo lief om te zien  ;D

Jacky

Oke, Ik ben heel wat rare organismen en beestjes gewend die al dan niet als voer in mijn aquariums rond dobberen. Maar wat ik nou voor raar beestje in de waterbak vindt  ??? ??? ???

;D ;D ;D

Caroline

Gave foto's .... leuk om mijn "kleinkind" hier te kunnen volgen .... Angel zijn opa en oma, Eros & Perle hebben 4 eitjes waarvan 3 al zeker bevrucht.  :D

Groetjesssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jacky

Ik zag dat ze bevruchte eitjes hadden, wat gaaf!

Ik ga je donsjes zekers volgen!

Groetjes Jacky

*Manon*

Geweldig om te zien hoe relaxed Angel er bij zit....
Ariel is ook ondertussen opgehaald.... zit ik hier een beetje met een lege kooi.....  :-\

Even wennen, maar ik moet echt zeggen... heb bij elk valkje dat verhuist is een supergoed gevoel dat ze op de goede plek zijn terecht gekomen en daar doe je het uiteindelijk allemaal voor hé.

Mooie foto's  ;)

Groetjes Manon

danielle

Hoi Jacky,
Gefeliciteerd met Angel  :D . Wat een knapperd zeg! Toch een heerlijk gevoel he, als de  valkjesfamilie compleet is? Mooie foto's heb je geplaatst, heb er van genoten. Leuk he als ze in het waterbakje gaan badderen, zo'n maf gezicht vind ik dat altijd. Izzie doet dat ook altijd graag, die wordt zelfs altijd *geil* van water, dan gaat ze in het water kippetjes geluidjes maken ( met water in haar bekje klinkt dat echt maf) en kippetje zitten  ::) .

Geniet lekker van je valkjesfamilie

Groetjes Danielle

Sjet

Leuke  Foto's hoor !!  Jacky   en Angel nu ook bij jullie  thuis  mooi hoor  ze zien er prachtig uit   .

groetjes  Georgette