~*Valkenboefjes*~ De uitslag is.......

Gestart door Jacky, 4 juni 2009, 17:42:44

« vorige - volgende »

Jacky

Hier zit Peter nog steeds in de kooi, samen met Lucky. Peter zit rechtsbovenin.

Op het moment dat ik wil typen dat ze allebei erg ontspannen zijn in de kooi, vindt Peter het wel welletjes en hapt naar Lucky  ::) Nu zit hij weer in zijn eigen kooitje.

Maar zoals ik nu kan zien is het wel mogelijk om Peter te laten wennen aan een maatje  ;D

*Manon*

Dat ziet er goed uit hoor Jacky die kooi....

Het gaat goed met Angel en Billie... morgen gaat Angel weer apart van de ouders, hij wordt niet meer gevoerd en komt toch lekker aan in gewicht... Billie laat ik nog even een dagje of misschien twee bij pa en ma, kijken wat er gebeurd, maar ik denk dat hij ook snel kan verhuizen naar de aparte kooi om zelfstandig te worden.... en wie weet heb ik aan het einde van de week goed nieuws voor jullie  :) maar ik moet het nog wel even bezien allemaal hé, tis voor mij ook de eerste keer een nestje, maar zoals het er nu uitziet gaat het de goede kant weer op!

Fijn weekend!

Jacky

Wow dat zou fantastisch nieuws zijn  ;D Maar natuurlijk alleen als je zelf het vertrouwen erin hebt, dat ze zelfstandig genoeg zijn.

Fijn dat het zo goed gaat met ze en dat je zorgen nu van je af glijden.

Leuk dat je de kooi mooi vindt  :D Ben er zelf ook erg blij mee.

Groetjes Jacky

Caroline

Leuk nieuw!!!  :D

Mooie foto's en leuk de nieuwe kooi zo.

Fijne zondag!!  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jacky

Ons logeetje Peter, waar we intussen helemaal verliefd op zijn geworden

Jacky

Onze eigen mafkees Lucky, met Remco.

Lekker samen fluiten.

Huh, wat bedoel je?

Hoezo wil je graag tv kijken?

Naja, ik ben toch veel leuker?

Wat ben je aan het kijken dan?

Sci-Fi? Doe mij maar Animal Planet...

En wat doe jij hier?

Ik zat hier lekker eerder, ook al is dat niet zo!

Pfff, Plumeau met capsones...

Nee joh, ik ben schattig!

*Manon*

Geweldige foto's!!

Straks kun je Peter niet meer missen... wanneer gaat hij weer terug naar zijn baasje?

Groetjes Manon

Jacky

Over 4 daagjes komt Ronny weer thuis. Het is de vraag of we Peter dezelfde dag al teruggaat of dat we hem wat later terugbrengen.

We moeten nog naar Ronny heen om zijn nieuwe kooi in te richten. Denk dat we dat morgen gaan doen. Dan is hij klaar voor donderdag. Gelukkig ben ik s'middags vrij en kan ik zijn gezicht zien als hij de nieuwe kooi ziet staan.  ;D

Tja, dat missen van Peter. Ik moet zeggen dat ik echt respect heb voor dat beestje voor hoe hij nu is. Ruim een half jaar geleden kon je niet bij mijn schoonmoeder een gesprek voeren, zonder dat hij er door heen gilde, tot je oren gewoon floten. Nu is hij in die 2 weken dat hij hier nu is, al een stuk vertrouwder en je ziet een hele leuke valk te voorschijn komen.

Remco en ik hebben afgesproken dat als Ronny niet meer voor Peter wil of kan zorgen, dat hij hier heen komt en hier in de groep wordt geintroduceerd. We willen niet dat hij rond gaat zwerven en we niet weten waar hij is. Ronny heeft in het begin getrwijfeld toen hij Peter kreeg (ivm het gillen) en zelfs een collega aangesproken of hij hem over wou nemen. Maar dat gaat dus niet meer gebeuren  ;)

Wie had het er ook al weer over dat het virus geen kans had hier in huis?  ::) Nu is zelfs Remco er mee besmet  ;D

Jacky

Ik mag van Manon de foto's uit haar dagboek gebruiken om Angel en Billie te showen  ;D

Eerst wat foto's die we hebben gemaakt, toen we bij de kleintjes gingen kijken.

Wat een scheetjes zijn het toch.

Dat koppie van Billie/Boellie was voor mij niet te weerstaan.

Angel die aan het dutten is

Brammetje/ Noah

Nu ben ik weer wakker.

Wat een bekkies hé

Deze foto's zette Manon in haar dagboek afgelopen week.

Angel:

Billie:

Wat zijn ze toch gegroeid! Ze zijn zo mooi.

Billie blijkt een mannetje, had mijn gevoel het toch goed :)

En misschien wel aan het einde van de week goed nieuws... Ik heb gewoon vlinders in mijn buik  ;D

Dankjewel Manon, dat ik je foto's mocht gebruiken.

*Manon*

Tuurlijk!
Het zijn/worden immers jullie valkjes en als ik het zo bekijk zijn ze inderdaad erg gegroeid... jeetje!!

Het zijn stuk voor stuk schatjes en ik hoop dat we aan het einde van de week een afspraak kunnen maken wanneer je ze op mag halen.

Billie zit sinds vandaag bij pa en ma in de kweekkooi.... ik hoorde nog wel dat hij gevoerd wordt, maar overmorgen haal ik hem eruit en dan mag hij het ook zelf proberen.

enne.... de foto's staan goed in je boekje  ;)
Ze krijgen een super huisje en daar ben ik erg blij mee  :D

Groetjes Manon

Jacky

Spannend hoor, het komt nu echt dichtbij.

Je ziet ze groeien en je verheugt je op het moment dat je het goede nieuws krijgt  ;D Dat maakt de pret van een nieuw vriendje nog leuker   ;D

Er gaan hier gewoon mailinglijsten rond, zodra jij nieuwe foto´s post  ;D Vrijdag op de trouwdag ook aan iedereen de nieuwe foto´s laten zien  ;)

Groetjes Jacky

Wendy..

Hoi Jacky,

Leuk dagboekje heb je ook met mooie foto's!
Zie ik het nou goed dat jullie binnekort ook uitbreiding krijgen wat de valkparkieten betreft? Het is echt een virus hoor ;D
Zo,n spaar ze allemaal gevoel krijg je ervan hihihi.

Hebben jullie er binnekort nu 4 dan?

Groetjes Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Jacky

Hoi Wendy

We hebben straks 3 valkjes. Lucky, Angel en Billie. Lucky is een wildkleur ventje, Angel een witmasker ventje en Billie een bonte cinnamon ventje.

Peter is een logeetje van mijn zwager die nu nog op Lanzarot zit  :)

Tja, dat spaargevoel.... Als Billie een vrouwtje was geweest, had ik nog een gepareld popje erbij willen hebben voor het evenwicht  ;D Die zijn zo mooooi.  :-X ::)

*Manon*

* Welkom thuis lieve Billie*

Dat je het maar heel erg naar je zin zult krijgen en je snel zult thuis voelen  ;D ;D ;D

Sjet

Hoi Jacky 
ik heb je hele dagboekje  gelezen ontzettend leuk hoor !!
je hebt ook een  leuke  fantasie  bij  je  Foto's  Super  vind ik dat om te lezen . en  Nu ....  Remco en Jacky  van Harte  Gefeliciteerd met jullie   nieuwe  Aanwinst  Billie  ik .  wens jullie heel veel plezier  met dit  vogeltje  er bij   en  wat een prachtige  Kooi heben jullie  voor de   Dieren ..weetje  trouwens waar ik zo  van op keek   toen ik je boekje zat te lezen ??  dat jullie bij de vogeltjes  Katten kunnen hebben  ik sta er versteld van dat ,dat goed gaat  maar goed   ?  bij jullie weten die  katten natuurlijk niet anders   .
  Nou   Geniet van jullie   dieren   en natuurlijk  ook van Billie

Groetjes  Georgette