20 september 2025, 00:36:02

~*Valkenboefjes*~ De uitslag is.......

Gestart door Jacky, 4 juni 2009, 17:42:44

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

heejjj  wat leuk... ben benieuwd in wat voor paleisje 'onze' valkjes komen te wonen  ;)

Ik zou je nog even doorgeven wat de gewichten zijn van je schatjes.... angel woog gisteravond na de pap: 78 gram, billie woog... ahum.. 90 gram, maar hij wordt nog keurig gevoerd door pa en ma.
Vanmorgen zat hij uit het blok te loeren, met zijn pootjes mooi op de rand.... dus ik denk dat hij er vandaag of morgen wel uit komt...  ;)

Groetjes Manon

Kimm

hoi ,

ik ga vrijdag jouw kindertjes even bewonderen :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Jacky

Hoi Manon.

Wow 90 gram!!!! Wat een vetzakje  ;D

Verwen ze maar goed  ;D

Hoi Kim,

Geef je ze een knuffel voor mij?
Zeg maar dat hun "mensen-mama en papa" zich erg verheugen op hun komst  ;D

Groetjes Jacky

Jacky

IK HEB DE KOOOI!!!!  ;D ;D ;D

Ik ga hem zo lekker schoonschrobben en zal dan een foto maken voor jullie  ;D

Groetjes Jacky

Kimm

op zondag een kooi gekregen?? of heb je hem via iemand gekocht?  :-[

Jacky

Hoi Kim

Ik heb de kooi op marktplaats gekocht. Voor 50 euro  ;D
Hij is praktisch nieuw en roestvrij (ik zag wat verf afgebladerd nadat ik hem schoonhad gespoten, maar dat zit op het randje waar de onderplaat op rust. Daar komt geen water bij bij gewoon gebruik. )

Ik heb nog geen foto  ::) Ik was buiten bezig en het duurde ff voor ik heb helemaal schoon had (wat is zebravink poep hardnekkig  :censuur) Daarna was het te donker  :-X Ik zag al een beschadiging op een tralie aan voor poep. Geen wonder dat ik het er niet af kreeg na al dat geschrob :P

Morgen maak ik even een foto en dan show ik hem hier  ;D

Vandaag ook al een nieuwe salontafel gekregen  ;D van mijn zwager en schoonzus. Die kregen een nieuwe. Hij is van donker hout en er ligt een glasplaat in het hout als tafelblad.

Groetjes Jacky

Kimm

a wat gaaf zeg! haha ik zie jou al boenen op die beschadiging ;D

Jacky

Ik heb een foto van de kooi. Ik ben nog druk bezig met bedenken hoe ik hem verder in ga richten, maar een tak heb ik al zo zitten dat ik daar heel tevreden over ben  :-[ Zo kunnen ze vanaf de tak, makkelijk het vlieggat in wippen.

De voerbakjes zaten bij de kooi. Ik hou ze even aan voor de kleintjes, zodat ik veel voederplaatsen heb in de kooi, maar ik wil graag rvs bakjes.

Deze lieverds kwamen er net aan vliegen toen ik de foto nam. Ze komen altijd bij ons uit de vijver drinken. Ze zijn intussen zo vertrouwd dat ze al in de waterval springen, als je er nog geen 2 meter van af zit :)

anika_en_spirit

Hoi Jacky,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, ik heb ze al gezien in het boekje van Manon, het zijn echt scheetjes :D.

Leuk, die kamervolière. Nu hebben je lieverds straks een paleisje voor zichzelf ;D.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

*Manon*

wat een ruimte krijgen je valkjes straks in de voliere... super!
;D ;D Nou zoals je hebt gelezen in mijn boekje gaat het nog niet echt hard hier met zelfstandig worden, maar.... als ze eenmaal eten, dan gaat het hard dus ik heb goede hoop!

Groetjes Manon

Jacky

Vanmiddag hebben we de valkjes lekker samen buiten gezet.

Peter keek zijn ogen uit en heeft zichbaar genoten. Verder waren ze aan het bedelen toen we aan het eten waren buiten en natuurlijk mochten de valkjes ook wat macaroni.

Lucky met een bekkie vol macaroni  ;D

Mjam, dat is lekker!

Ons logeetje Peter.

Neuuu! ik ben niet nieuwsgierig hoor

Ik is schatje  ;D

De kooi hoe hij er nou bijstaat. Er komen nog speeltjes in en dingen wat Lucky nu nog in zijn kooi heeft. Maar ben er super tevreden mee ;D

Jacky

Even een kleine update vanuit Enschede.

Lucky zit sinds vanmiddag in de nieuwe kooi. Dit omdat we hem al op de plek hebben gezet en we vanavond visite krijgen, zit Lucky daar een stuk rustiger.
Hij vindt het reuze interessant en klimt de hele kooi door. Alles wordt uitgetest en bekeken. Toch gaat hij er morgen of zondag weer uit, in zijn oude kooi. Ik wil niet dat het een strijd gaat worden als Angel en Billie hier komen.

Zoals te lezen is in het dagboek van Manon, gaat het fantastisch met Billie en Angel. Beide worden niet meer gevoerd en eten zelfstandig. Angel heeft nog een tijdje pap nodig gehad, maar doet het nu ook zelf. En Billie is toch een manneke, aangezien hij bijna het bouwvakkers deuntje fluit  :D

Ik ben zo trots dat we deze twee ventjes bij ons krijgen. Ze zijn zo mooi. We verheugen ons zo op hun komst.

Ik ga snel weer verder hier :) Er komst zo visite, want we zijn vandaag 1 jaar getrouwd  ;D Mijn ouders komen en er komen vrienden van ons.

Groetjes Jacky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jacky

Dankjewel! Het was echt gezellig gisteravond en we hebben veel plezier gehad.

Lucky en Peter vliegen nu ff lekker los. Alleen wipte Peter net de grote kooi van Lucky in en onderzoekt deze nu met kleine kippegeluidjes erbij :P Hij heeft thuis dezelfde kooi en zal nu wel raar kijken  ;D Hopenlijk krijgen we hem er straks ook nog weer uit  ;D

Lucky is de vloer onveilig aan het maken  ::) Maffe vogel.

Groetjes Jacky