~*Valkenboefjes*~ De uitslag is.......

Gestart door Jacky, 4 juni 2009, 17:42:44

« vorige - volgende »

Jacky

BILLIE IS THUIS!!!  ;D ;D ;D

Dankjewel Manon, voor je prachtige intro.

Billie heeft rustig rondgekeken onderweg in de auto. Op een gegeven moment zag je hem en beetje indutten, zo schattig  ;D

Toen we thuiskwamen, hebben we Billie eerst in de tweede kooi gezet, maar Lucky wou niet bij de kooi kijken. Toen hebben we Billie in de grote kooi gezet en Lucky erbij gezet. Billie schoof iets naar Lucky toe, maar die mafkees was te druk met het brood, dat hij er niet op reageerde.

De hondjes waren nieuwsgieriger naar hun nieuwe huisgenoot.

Hallow?

Wat hebben we hier?

Een hele kooi voor mezelf?

O MY GOD! Jij komt toch niet bij mij in de kooi wonen?

Gelukkig, ik dacht al...

Ben jij mijn nieuwe huisgenootje?

Op dit moment zit Lucky op de voerbak en Billie op stok. Allebei tevreden te knarsen en te poetsen. Luky hapte net halfslachtig naar Billie, maar die keek niet op of om :P Toen gaf hij het maar op  ;D

Hoi Sjet.

Mijn katten zijn geen vogels gewent. Spike is zelfs een fantastische duivenvanger op de 4e verdieping van een flat en muizenvanger in onse huidige woning. Al zou je dat niet zeggen van die vetzak  ;D

De katten mogen nooit alleen in de kamer zijn, als we weg zijn of slapen. Ze willen namelijk dolgraag op onze tv liggen, ware het niet dat het een flatscreen is  ;D Dus dat is niet anders, dan met valkjes erbij.
Als de valkjes losvliegen zitten ze veilig in de gang, met een haakje op de deur. Ik ga niet eens proberen wat ze gaan doen, als ik ze al zie kwijlen bij een musje voor het raam.
In de kooi zijn ze nieuwschierig naar de valkjes, vooral in het begin. Ik zie die kop van Spike nog voor me toen hij Heidi voor het eerst hoorde, hij had haar nog niet eens gezien  ;D
Nu lopen ze er langs en kijken heel even, maar niet meer met die hongerige blik als toen  ;D

Kimm

hoi jacky,

gefeliciteerd met billie :D
en nu hopen dat angel ook snel naar jullie toe mag komen!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sjet

ik dacht al met die katten   kon het me ook haast niet voorstellen dat je dat zo bij elkaar kon hebben .
nou  Meis  !! wat heeft Billie een mooi huissssssssssssssss?
en hopelijk idd: zoals Kim al aangeeft hoop ik ook dat  Angel   ook snel naar jullie toe komt .  leuk hoor om die kleintjes zo te kunnen volgen   .

veel plezier er van    Groetjes   Sjet

Caroline

Wat ene mooie foto's!!!!

Gefeliciteerd met jullie prachtige nieuwe aanwinst.  :D

Ik duim dat Angel ook snel opknapt en mag verhuizen.

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jacky

Dank jullie wel.

Hopenlijk krijgt Manon goed nieuws vandaag en kan Angel snel hier naar toe komen.

Het zag er vanmiddag goed uit met Angel. Ik heb het gevoel dat ik Billie iets te vroeg heb opgehaald en als ik een paar dagen had gewacht, ik ze allebei mee had kunnen nemen  :-[ :-X

Maar het liep hier even niet lekker met werk en een overbelaste schouder. Ben dan ook dolblij met de afleiding van Billie nu.

Groetjes Jacky

Jacky

Ik zit hier zo te genieten van ons ventje Billie.

Eerst zit hij lekker te dutten op het spiraaltouw. Daara wordt hij wakker en stoot zijn kop tegen het trosgierst wat ik er in had gehangen. Hij heeft er al van gegeten, maar hij wil blijkbaar verwend worden en zit nu zacht bedelgeluidjes te maken tegen Lucky. Sweeeet!

Ik ga hem zo wat te eten voorhouden. Kijken of hij het wil.
Vanavond ook nog even wegen. Vanavond al een poging gedaan, maar Billie was zo bewegelijk dat dat niet echt werkte.

En dan ben je klaar met typen en zit hij zich vol te stampen op het trosgierst  ::)

En dan typ je dat, let ff op de tv en dan springt de uk in de voerbak en begint pas echt te bunkeren! YES!!!

:-X Ik ga eerst mijn serie kijken, anders wordt het ook zo langdradig hier  ;D

*Manon*

Gelukkig weet ie de voerbak al te vinden.... mijn bezoekje aan de VA kun je lezen in mijn boekje.... enne... je hoeft zeker niet het gevoel te hebben dat je Billie te vroeg hebt opgehaald.... geniet maar eerst van deze mooierd en dan kun je straks weer genieten van je andere mooierd...  ;D

Komt goed  :D

Jacky

Nu ik lees dat hij aan de AB moet, weet ik ook dat het niet te vroeg was.

Billie kwam hier vanmiddag als een hele fijne afleiding voor mijn gedachten en ik geniet nu met volle teugen van hem.  :-*

Groetjes Jacky

Ps: Lucky was net zo aan het stunten bovenop mijn hoofd, dat Billie eindelijk stilletjes bleef zitten kijken op de weegschaal.

Netjes 82 gram  ;D

Terwijl we met het worstelen van vanmiddag 79 gram meenden te zien.

Marian

Hoi Jacky,

Oeps, ik had heel wat bij te lezen!
Even wat minder actief geweest op het forum...
Ik schrok wel eventjes hoor, toen ik las 'Zojuist hebben we onze Heidi overleden in de kooi gevonden' :'(
Alsnog sterkte hiermee!

Ik herken wel heel goed, dat juist hierna het virus in alle hevigheid toeneemt ;D
Inmiddels hebben jullie Billie, prachtige Billie van bij Manon. Zijn kuif is me bij gebleven 8)
En dan gaat Angel nog komen, ik hoop dat ze gauw opknapt!!
Ik heb genoten van jullie mooie foto's, wat is het toch genieten met deze lieve beesies ;D ;D
Haha, en jullie hond erbij, prachtig!!!

Geniet maar lekker van dit alles :D

Fijne avond, groetjes Marian

anika_en_spirit

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met de thuiskomst van je nieuwe kanjer!
Je hebt er een knapzakje bij hoor.
Heerlijk, die foto's! Mooi hoe hij zo om zich heen zit te kijken  :D

Ik hoop dat Angel ook snel helemaal gezond is & joun bende dan snel kan komen versterken!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Jacky

Hoi Marian,

Leuk dat je in mijn boekje hebt gelezen.

We missen Heidi nog steeds. Dat gekke kippetje zitten van haar, het kroelen met Remco. Ons kipje.

We wouden maar 1 valkje, maar ik was zo verliefd op Billie en mijn man op Angel. De volgende dag meteen gebeld of we er twee mochten en toen kregen we ook nog te horen dat onze favorietjes nog vrij waren. Super!

Hoi Anika,

Billie kan zo heerlijk rondkijken. Hij is natuurlijk nog voorzichtig, maar heb hem al voorzichtig mogen kroelen. Dat wordt nog wel een kroelkip  ;D

We genieten vollop van kleine Billie, al is hij al net zo groot als Lucky  :-X

Groetjes Jacky

Jacky

Vanmorgen zat Billie al op de voerbak toen we beneden kwamen. Goed teken dus.
Ook zijn ze samen de nacht goed doorgekomen. Ik had twee lampjes in de kamer laten branden, zodat ze wat licht hadden.

Lucky wou net niet hebben dat Billie bij de voerbak ging. Billie ging gewoon op het spiraal zitten en begon toen maar aan de trosgierst :) Binnen 5 minuten had ie zijn plekje op de voerbak al weer terug :)

Hij is nu wat alerter dan gisteren, speelt meer met de touwtjes en heeft zich ook al naar beneden laten vallen  ::) Hij was binnen no-time weer boven op zijn spriaal. Dat gaat dus helemaal goed komen hier  ;D

Vanmiddag moet ik toch werken, maar Remco is thuis en houd ze in de gaten. Vanavond komt er zelf kraamvisite voor Billie  ;D

Voor mij een hele opluchting dat het zo goed gaat hier. Wat een scheetje!

Sjet

wat  leuk   zeg  ! dat Billie zich zo goed aanpast  en al snel gewend raakt   ,,hij krijgt het  heel goed bij jullie  TOPPIE .
Een hele fijne avond met de Kraamvisite  voor jullie Billie   ;D
groetjes  Georgette

Jacky

Vanavond woog Billie 86 gram. Hij is vandaag dus 4 gram aangekomen  ;D
Ook zijn zijn poepjes erg mooi  ::) naja, ze zijn goed  ;D

Hij is met zijn buikje zelfs dikker dan Lucky  ;D Die heb ik alleen nog niet kunnen wegen. Hij is te bewegelijk  ::)

Billie vliegt nog zo lekker onhandig. Af en toe strekt hij zijn vleugels en beland uiteindelijk in de gordijnen. Vanavond ging hij op de kop van een grote Transformer zitten. Remco meteen bang voor poepjes, maar Billie gunde me dat lolletje niet  ;D  :-X

Groetjes Jacky